täällä kukutaan..ja kokonaisena!!
Ai mua veikkaatte seuraavaks lähtijäks..noh tässä mä vielä oon
Yhentoista aikaan tuli taas tunnin verran sitä 5 min välein mutta loppu kun menin suihkuun. Mä päätin että suihkuun EN enää mene jos näyttää lupaavalta koska se taitaa rentouttaa vähän liikaakin :kieh:
Tässä kukun kun poika itkeskeli puol viiden aikaan enkä sitten saanu enää unta..rupes miljoona asiaa pyörimään päässä. Iski huoli ja paha mieli siitäkin että tällä menolla mä vietän joulun laitoksella..varsinkin kun mun äiti ja veli on tulossa meille 2-3 päiväks jouluna ja ajatus että mä en ole kotona sillon on :'( no onhan täällä muutkin meiän perheestä mutta..silti.
Joululahjat pyörii mielessä ja ootan että pääsen ne ke. hakemaan kun tulee sitä rahaa viimein kelalta. Onneks on lähes kaikki valmiiks mietitty että ei tarvii ku hakea..enkä kyllä rupee juoksemaan tarjousten perässä vaan ostan mitä ostan kun vastaan tulee.
Pitäis varmaan hei lähipäiville tehdä hirveesti suunnitelmia ja muuta niin sitten toukka tulee varmasti ulos
mulle käy ainakin AINA niin että kun jotain enemmän suunnittelen niin jotain käy ja tapahtuu niin että reisille menee kaikki! Mietinkin että saiskohan kampaajalle vielä ajan tälle viikolle..tukka on aika karsee.
Mitäs muuta tää märehtii..heh..näähän alkaa kuulostamaan jo ihan päiväkirjalta nää mun horinat täällä :ashamed:
Niin sitä pyörittelen että miten oikeesti meiän arki sitten menee kun on kaks näin pientä..siis mietin ihan käytännön juttuja esim että missä me pidetään sitä vauvaa päivisin kun toi taapero on tässä.. :/ sylissäkään ei voi koko ajan pitää,kantoliinasta en tykkää,rintareppuun on alussa liian pieni ja ja ja ja ..
Siis kun pojalla on nyt vielä joku ihme läpsimiskausi menossa niin mitäköhän se vauvasta meinaa..ja onko koko ajan läpsimässä tai terrorisoimassa sitä :/
No kyllä se arki sen sitten näyttää..ei pitäis liikaa kelata.
Taidan yrittää hetkeks pötkölleen,koko talo (vielä) hiljanen ja masussakin rauha..EI edes supistele.
Kiitos tuesta ja yrittäkää muutkin jaksaa..ei tätä onneks loputtomiin kestä
:hug: