**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

Eilen supisteli ja tänään kummitytön synttäreillä tuli pari oikein napakkaa supsitusta. Saa nähdä onko näillä mitään tehoa ollut kohdunsuulle. Jännittää hirveesti huominen voiko käynnistää. Saankohan edes nukuttua yöllä :ashamed:
 
heips taas!!

täällä aika monella huomenna aika sairaalalle...
itteäki jännittää käynnistääköhän... toivottavasti nii pääsis tästä mahasta ja tukalasta olosta...

käytiin tytön kans katsomassa se rölin sydän, ei kyl ollu mitenkää erikoinen, tyttö kyl tykkäs vaik välillä vähän pelottikin.. ei kyllä ollu enää tän mahan kans mitää herkkua istua siel... onneks ei vieres istunu ketää nii ei häirinny ku heiluin ja vähä väliä asentoa vaihtelin...

niin ja onnea taas vauvautuneille!! :flower: :flower:

kohta alkais uuno, jos laittais iltapalan ennen sitä.. sais sitten asettuu katsoon sitä ja mennä nukkuun sen jälkeen :)
(jos vaik kuitenki yöllä heräis et pitää mennä synnärille... :p :p )

 
Onnea vauvan saaneille ja ihanaa kun jaksatte kirjoittaa noita synnytyskertomuksia ja vauva-arkeakin :heart: =)

Oon hei ihan samaa miettinyt että Tuitsu ja Scatzchen "puuttuu"!!!!!
Lieneekö olla sitten siellä tositoimissa, toivotaan.... :)

Itel oli tänään niin väsy olo ettei mitään tolkkuu mut siitä sitte vähä piristyttii ja käytii pikku kävelyllä ja kaupassa ja nyt ootetaan kans että Uuno alkaa ja syödää siin samalla sitten...

Eipä mittää ihmeempii joten....

Vesseli rv 38+5
 
Onnea Saparo ja Margaret :heart: :heart: :heart:

Täällä vietetty koko päivä päivystyksessä. Lähettiin aamupäivästä käymään synnärillä päänsäryn ja pahoinvoinnin takia. Mulla ollut siis kohonneet verenpaineet ja turvotusta joten pyysivät heti ottamaan yhteyttä jos oireita ilmenee. Mentiin sitten ja just meitä ennen lääkärillä tuli hätäsektio jossa meni pari tuntia ja sen jälkeen vielä toinen. Eli yhteensä oltiin synnärillä 5 h. No mutta kyllähän sen tietää kun päivystykseen menee niin saattaa kestää! Ja lääkäri oli siellä tietenkin missä sitä eniten tarvittiin. Mulla kuitenkin veri-ja virtsakokeet normaalit. Verenpaine 144/93 eli aika korkea mut ei kuitenkaan liikaa. Vauva voi hyvin ja liikuskeli kovasti. Kontrolliin taas viikon kuluttua ja parin päivän päästä neuvola. Siellä sitten odotellessa alkoi alavatsaa juilimaan oikein kovasti, vessareissulla sattui niin kovasti alavatsaan etten meinannut pois päästä kävelemään...nyt koko illan jomotellut alavatsaa. Paikat oli alkaneet aukeamaan, tosin vaan sentin mutta viikko sit oli viel täysin kiinni ja vauva oli nyt kiinnittynyt...jee! Näköjään nopeasti voi tapahtua, neuvolassa sanottiin vielä pari päivää sitten että menee melko varmasti tammikuulle kun ei ole kiinnittynyt...eihän toi välttämättä vielä mitään tarkota mut hyvä että jotain edistystä alkanut tapahtumaan, katotaan nyt lopahtaako nää jomotukset vai ei...Nyt ei jaksa kommentoida muille kun pisti toi istuskelu päivystyksessä ihan naatiksi...

Tsemppiä huomiselle, monella huomenna jännät paikat :flower:

Misse81 38+2
 
Misse: juu, en halua minäkään nuolasta ennenkuin tipahtaa, vaan mulla kun ei ole aikasemmin supistellut juuri lainkaan, niin uskallan hiukan toivoa :) Toivottavasti päästään molemmat pian nyytin hakuun =)
 
Liplap ja Misse81 ei saa jättää mua tänne yksikseen :p

Täällä tänäänkin vaan muutamia yksittäisiä suppareita ja ei pienintäkään näkyä että pääsis lähteen... no huomen aamulla tarttis olla klo 8.30 äippäpolilla ja siinä toivossa että jospa käynnistäisivät ;)

Tsemppiä vaan kaikille muillekkin lähdön kanssa "kärvisteleville" :headwall: :)
 
Liplap mulla taas ollut supisteluja useita viikkoja ja niiden takia olen ollut saikulla ennen äitiyslomaa. Mut tänään tuli ekan kerran sellanen kova jomottava kipu tonne alavatsalle, sellanen erittäin kova menkkakipu. En meinannut päästä liikkumaan kivun aikana...Nyt tosin on sellasta jomottelua alaselässä ja alavatsalla jota ollut aikasemminkin vain mut katellaan miten käy =)
 
Äitiliini, ei sua jätetä, saatat hyvinkin päästä ennen meitä asiaan :D Mulla vaan tosiaan ei ole tämmöstä oloa ollut kuin esikoisesta ja silloin synnytettiin! Juiliminen on aikas rauhallista, ihan pari supistusta on tuntunut, etten tiiä sitten meneekö reilusti aamuun ennenkuin mitään tapahtuu JOS tapahtuu...
 
Onnea Margaret! :flower:

Hei, hei naiset, Liplap, Misse ja Äitiliini. Nyt lopetetaan se etuilu tai otatte mut ainakin mukaan... :) Eiks mun vuoro ois seuraavaks?

Tänään ei mitään uutta auringon alla. limaa valuu...
 
Ette muuten jätä mua tänne yksin.. :eek:
mulla supistellu taas epäsäännöllisesti ja äsken lorahti jotain housuun..pää kolmantena jalkana kipitin vessaan kattoo niin siellä oli vaan limaa..mutta aika paljon. Sori näitä ällöjuttuja :ashamed: Mullaha tuli limaa pari viikkoa sitten urakalla muutamaan otteeseen..kait se oli se limatulppa sillon jo. Toi oli joku jämä sitten kai niistä. Sen klimpin jälkeen alko juilimaan selkää ja häpyluuta..
MUTTA en oo huomaavinaankaan,katon telkkaria kylmän viileesti ;)
 
Onnea vauvautuneille ja kiitos ihanista synnytyskertomuksista

misseonneksi kaikki oli hyvin, eikä toksemiaa ollut.. Mä en oikein jaksa uskoa noihin neuvolan ennustuksiin, et koska syntyy.. Tämä vauva on ollut jo syntymässä marraskuun lopussa ja tässä sitä vielä napotetaan, vaikka kuinka sentin auki, paikat pehmeet ja kaulakanavaa ½ cm.. :headwall: .. Eli ihan hyvin sulla voi syntyä tässä kuussa ja mulla tammikuussa :D
Mies on veikannut 19. päivää.. Minun veikkauspäivä on mennyt jo ajat sitten..

Kauankohan tuo vatsan tyhjeneminen kestää, kun täällä jo kolmatta päivää WC:ssä rampataan??.. Valkovuoto oli hetken poissa, mutta loistaa nyt kyllä taas olemassa olollaan. Teille kaikille jotka jo LA ylittäneet kovasti toivon, että pääsisitte lähtee..On tämä vain niin stressaavaa aikaa, vaikka aliajalla vielä ollaankin..

Tuli tänään joulutorttujakin leivottua, josko piristyis. Ainahan ne niin hyviä on :p .. Tässä taas elokuvailta edessä.. Mä kohta oon oikeesti kattonu kaikki mitä R-kioskilta löytyy.. Mutta ihana löhötä sohvalla ja mennä nukkumaan kun nukuttaa ja herätä sitten ku ite haluaa.. Täytyy jotenkin nauttia vielä kun vauvaa ei ole..

Huomenna ajattelin olla ajattelematta ja valittamatta tätä synnyttämättömyyttä.. Miehelläkin varmaan kohta pälli hajoaa kun kuuntelee mun juttuja :headwall:

Mutta te olette ihania ja kaikille oikein edistäviä suppareita ens yöksi.. Jospa tuo Quentin Tarantinon elokuva olis niin jännittävä, että mullekin niitä suotais..

Rillukka
 
Rillukka: mä kans oon juossut keskiviikkoillasta wc:ssä, välillä hiukan väliä ja sitten taas menoks! :/

Taidanpas mennä suihkun kautta nukkumaan, menee aika paremmin kun nukkuu ;) Ja saattaahan se olla ettei tässä tartte mihinkään lähteekään...
 
hups,oli mustaukset menny vikaan...

kitos joulumami linkeistä.

taittelen harson juuri noin,mutta tota kiristystä neukkatäti yritti nopsaa näyttää,yritän vielä ton sun linkkis avulla uudestaan,kun on vähän eri näköinen.kun vauva sätkii vaippaa laittaessa niin ei taho onnistua yhtä tarkkaan kun vauvanuken. :D
 
Onnea uusille vanhemmille!

Tänään mullakin oli jotain uusia tuntemuksia alamahassa ja päivällä kun käytiin täpötäydessä Sellossa ostoksilla niin supistelikin ihan mukavasti, vaikkakin suht kivuttomasti... ehkä mulla onkin jotain toivoa vielä! Jos ei vauvaa rupee näkymään niin keskiviikkona yliaikaiskontrolliin ja sit hitto vie mä aion vaatia käynnistystä ainaki ennen joulua! Silläkin uhalla et menis joulu sairaalassa...

Rillukka: Oliko sulla toi uus Tarantino Death Proof tänään lainassa? Kun me haettiin se tänään ärrältä ja katottiin se justiinsa... On tullu kyllä meilläkin vuokrattua melkeen joka ilta joku leffa.

Menninkäinen: Täytyy varmaan tosissaan harkita tota Tammisaarta ens kerralla. Kuulostaa tosi hyvältä!

Mirkkui: Laitan sormet ja varpaat ristiin sun puolesta, että pääsisit huomenna synnyttämään! :)

Ja toki myös muille paljon supistuksia toivotan!

Vetiver 41+2
 
Vaikka kuinka moni on saanut aikaseksi supistukset, vedenmenot tai jotain synnytykseen viittavaa, hienoa!!!!
Tsemppiä vaan kaikille toimiin :D

Vetiverilläkin jo ihan kiitettävästi yli joten toivotaan sulle ja muilleki yliaikaisille varsinkin kunnon supisteluita ;)

Ite taas heräsin tossa kuude aikaa ja lonkat sattuu nin paljon ettei voi olla enää sängyssä..kyljellää ku ei voi maata ja muuta keinoo ei olekaan :D

Meen viemäätänää töihin vähän joulun toivotus pipareita ja moikkaamaan joten tää päivä menee varmaa ihan kivasti..sitte illalla vielä tietty kävelylle ni siinä sitä sitte taas yksi päivä..huomenna siirrytään taas viikolla eteenpäin..nyt siis 38+6

Lyllä scatzchen ja tuitsu on jo hakemassa nyyttiä, oishan ne muute täällä kirjoitellu jotain
;)

Mukavaa päivänalkua =)
 
Huomenta kaikille

Nyt kiireellä sakki liikkeelle ja ajelee kohti oulaista kun olis se äippäpolin käynti ja pitäkää kaikki varpaat ja sormet pystyssä että rupeaisivat käynnistään jo tänään... :wave: :wave: menee hermot tän jännityksen kans kun aina vaan yks tai korkeintaan kaks supistusta tulee ja taas loppuu :headwall: :headwall:

Äitiliini ja vertti 40+3
 

Yhteistyössä