JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

HuoHmenta.

Huh, mikä yö takana :eek:

No siis, me lähettiin Joonatanin kanssa eilen 18 jälkeen Jorvin päivystykseen, kun sitä kuumetta oli sen 39 astetta, silmät rähmi ihan kauheesti ja sit se, että pojan peppu haisi ihan hirvittävän pahalle! Ikinä en oo semmosta hajua haistanut, tosi vahva ja pistävä se oli. Eikä Joonatan ollu siis kakannut koko päivänä ollenkaan. Muutenkin aristeli pepun ja pippelin seutua :/

No, jonotettiin 3 tuntia lääkärille, oli tulehdus oikeassa korvassa ja silmätulehdus. Keuhkot kuulostivat siistiltä. Tohon kakka-asiaan sanoi, että on normaalia, että kuume-flunssan aikana kakka haisee... Mua se jäi vieläkin mietityttämään, koska Jonttu ei tosiaan ollut edes kakannut ja se haju oli niin outo... Kakkas kyllä siellä sairaalassa odotellessa, oli aika normaalia, ei löysää, mutta limaista ja haisevaa. Kerroin lääkärille, että poika ei suostu nestemäisiä lääkkeitä ottaa, kun oksentaa ne samantien koko vatsansisällön kanssa ulos :snotty: Rupes siinä sitten kirjoittamaan reseptiä, 3ml vuorokaudessa jne... Ei kuulemma olisi huolissaan, vaikkei lääkettä suostuisi ottaa/oksentaisi, korvatulehdus menee useinmiten itsestäänkin ohi... Oli kuulemma lasten korviin erikoistunut lääkäri.

Kotiin tultiin 22 jälkeen, Joonatan nukahti tosi äkkiä. Söi eilisen aikana aamulla annoksen puuroa ja siihen sen päivän syömiset sit jäikin :( Sairaalassa annoin tikkarin ja vähän suklaata :)

Tänä aamuna joi maitoa, joka tuli n. 10min päästä suihkuten ulos :( Ja nyt on toinen puoli sohvasta oksennuksessa, tai ei tietenkään enää kun sen pesin, mutta haisee se silti ja sitä on myös mun untuvapeitossa :/

Rasmuksella räkä alkoi valumaan ihan todenteolla illalla (äiti oli sen kanssa täällä meillä). Koko yön on rohissut, tuhissut ja yskinyt :( Yskä kuulostaa aika samanlaiselta, mitä se oli sillon alle 2 viikkoa sitten. Ei vielä ihan niin pahalta onneksi. Tuntui iltapäivästä lämpimältä, laitettiin sit suppo.

Joonatan nukkui alkuyön tosi hyvin, mut loppuyöstä heräili sekin ihan vähän väliä :( Et eipä tullut unta kauheesti viime yönäkään. Mulla särki pätä, kurkkua kutitti, kurkku ja nenä täynnä räkää :snotty:

Joonatan nukahti ton oksennusepisodin jälkeen uudestaan sänkyynsä. Rasmus syö tuolla jo puuroa, tais siis iskä syöttää...

En tiiä, että miten aion muka illasta selviytyä, kun Samillakin on töitä. Rasmus ei eilen illalla viihtynyt missään muualla, kuin sylissä, Joonatan haluaa myös olla paljon sylissä tai ainakin lähellä... Jos niitä ei pidä sylissä niin sit alkaa huuto :| Äitilläkin on tänään pitkä päivä töissä, eikä kavereista oikeen oo apua, kun kenelläkään ei lapsia ole, eikä sit semmosta "kokemusta"... Ja kai niilläkin töitä on.

Gerbera: Niin silloin viimeksi luin, että kurkunpääntulehdus helposti ja todella usein uusiutuu, mutta en osannut kuvitella, että alle 2 viikon sisällä kuitenkaan :ashamed:

Lillukka: Vastailen, kun ehdin :) Kiitos yv:stä :hug:

Kiitos kaikille paranemistoivotuksista :flower:

Mä oon syönytkin viimeks joskus eilen päivällä, en enää jaksanut illalla, kun tultiin kotiin... Jospa meen tästä valittamasta vaikka tekemään aamupalaa...

Äiti, ootko jo hereillä, tarvisin pesuohjeita :D :whistle:
 
Huomenta

Nuha jatkuu,ja nyt on yskääkin :(
Tulin vaan pikaiseen kirjottaan...
Pepille jaksuja :hug: Tiedän millaista on olla kahden pienen kipeän lapsen kanssa,meillä mies oli reissuhommissa keskimmäisen ollessa vauva,joten tutuksi on tullut.
Danjuska:Elämän on jatkuttava,jaksuja sinne :hug:
Tanskuliini:Meillä on ekaluokka alkanut hyvin,kyyditys toimii ja koulu menee hyvin,läksyjen teko meinaa olla aika huolimatonta välillä että sitä saa tarkkailla ;)
Unettoman pesueelle paranemisia,kamala tauti tuo oksutauti :x
Niiskuneiti:Miten jakselet?Yhäkö yhtenä kappaleena ;)

Nyt pitää mennä,pikkumies kutsuu...
 
Huomenta ystävät! :wave:

Tinttamooses: Täällä ei voinnissa minkäänlaista muutosta eli yhdessä koossa pysytään vielä varmaankin hyvin pitkään ;) Kiitoksia kysymästä! :) Pikaista paranemista! :hug:

Peppi: Pikaista paranemista teille kaikille ja kovasti jaksuja!!! :hug:

Koivunkäpy: :hug:

Uneton: Pikaista paranemista teillekin! :hug:

Lillukka: Paranemis :hug: sinnekin!

Danjuska: Hienoa, että suhtaudut tapahtuneeseen jo noin positiivisesti, niin se elämä vaan jatkuu! :hug:

Gerbera: Täällä on peukut pystyssä, että asuntonne menisi pian kaupaksi ja kukaan ei sillä välin ehtisi viemään toivomaanne asuntoa! =)

Tigru: Pikaista toipumista sinulle! :hug:

Tänne ei siis kuulu mitään erikoista, joten lähdenpä tästä muihin hommiin! :wave:

-Niiskuneiti ja Helmi 38+4-
 
On se vaan turhauttavaa, kun yrittää levätä ja ei pysty. Sen takia mä en koskaan edes yritä. Näinä päivinä on ollut pakko yrittää, kun on niin väsynyt. Joonatan nukkuu edelleen, mut Rasmus ei. Sillä ei vaan oo tapana nukkua kovin pitkiä aikoja yhteen menoon päivällä :kieh: Laitetaan se aina nukkumaan Joonatanin jälkeen, mut joka tapauksessa se herää joka ikinen kerta ennen Jonttua :|

Koivunkäpy: Kiitos :hug: Mikäs on sun vointi? Harmi, ettei maissi sovi :/

Tinttamooses: Kiitos :hug: Ja pikaista paranemista!

Niiskuneiti: Kiitos :hug: Onko sulla millainen olo, malttamaton vai eikö vielä ole edes kiire synnyttämään? :D Vähän reilun viikon päästä sullakin on jo laskettu aika!

Santerille täältäkin nimpparionnittelut! Mitenhän Tanskulla menee pojan kanssa? Jaksamisia :hug:

Mä keitän kahvia, muuten en selviä tästä iltapäivästä ja illasta :ashamed: Oon tällä viikolla joka päivä juonut kahvia :eek: En siis ikinä juo, kylässä, en missään, en tykkää, mut kyl se vaan näköjään piristää!

Mitäs muiden päivään, onkos Danjuskalla työpäivä? Mikä on mieliala?
 
Voi peppi tosi turhauttavaa uskon sen :hug:

Joo soitin äsken Jorviin ja meidät on kutsuttu jo sinne puol ysiksi. Sinänsä kiva, mutta tiedän että joudutaan oottamaan siel vielä ennen kuin Sami pääsee saliin. Ja koko päivä siellä taas iloisesti vierähtää.



Mä päätin, vaik on hyvä ilma, että siivoan lasten huoneen. Koko päivä siihen meni, mutta nyt on lelut ja kirjat ojennuksessa ja pojukin nukahti vasta 3 aikaan, mutta kohtapa se taas täytyy kiskoa ylös.

 
Peppi: :hug: Ei mulla sinänsä mikään kiire synnyttämään ole, kun vointi tosiaan on sen verran hyvä, mutta kyllä sitä jo nyytin syliin haluaisi :heart: Pakko on joka päivä jotain puunata, että alkaisi jotain tapahtumaan, mutta kun ei niin ei ;)

Smirgelaine: Tsemppiä teille! :hug:
 
huomenna vapaa päivä :)

Peppi: kiitos kysymästä, töissä olin.. huomenna tosiaan sitten vp.
Mieli on ihan virkku.. Päivääkään ei mene etteikö se olisi mielessä ja mieti miten pitkällä raskaus nyt olisi :'( mutta kuitenkin positiivisella mielellä eteenpäin vaikka käykin välillä hyvinkin kipeää henkisesti. kiitollinen kuitenkin tusta yhdestäkin mussukasta :heart:
Mikäs teillä pojilla on vointi?? jaksuja sulle kovasti, :hug:

Koivunkäpy:oliko mitä oireita poitsulla??

Kaikille kipeille pikaista paranemista ja lämmin :hug: joka ikiselle.

Tässä ollaan miehen kans mietitty että minne päin sillon lokakuun alussa suunnattas..ensin oli tarkoitus että tuuriin oltaisiin menty mutta sitten aateltiin vaihtoehtona että ihan vaan kuopioon =) sielläkin kuitenkin ihan tarpeeksi paikkoja (siis kauppoja :whistle: ) kierrellä mulle joka siellä on viimeks käyny sillon kun Tatua odotin. Vietäs Tatu sitten samalla hoitoon jompaan kumpaan mummolaan. mut sen näkee sitten lähempänä. jokatapauksessa jonnekkin olis tarjoitus lähteä kahdestaan.

tylsä ilma kun vettä vaan tulee.. tekis mieli lenkille.. ehkä laitetaan vaan veden kestävää kampetta päälle ja sännätään ulos kun sade vähän taukoaa.

mut nyt ei muuta.
 
danjuskalle on monest pitäny sanoo et koukatkaas joskus tätä kautta kun lähellä käytte mummoloissa :LOL: lähellä ja lähellä, mut kuitenki!
Oireina naama näppylöity heti syötyään ja *heikkohermot hyppää yli* sonta muuttu yllättäen myrkyn vihreeks ja haju oli perinteinen :x nyt on koko alakerta ja sisäreidet pojalla turvoksissa ja toiselta puolen on sisäreidestä/kassista nahka vereslihalla :'( onneks osaa käydä potalla ni ei tarvii siivota niin paljoo kun yllättäen vaipan pito on hankalaa, pitäs vaan kauppaan lähtee..
 
Moro!

OHHOH, tulin jo puoli kuuden maissa kotiin!!! Ihan outoa, olin kaiken lisäksi "yksin" töissä, eli ilman apuemäntää, joten oli vallan outoa saada kaikki tehtyä yksin 10,5 tunnissa :whistle: Huomenna mulla olis tarkoitus olla töissä normaalit 7,5 tuntia eli klo 7-15 -katsotaan kuis käy... Kuudelta on tyttöjen päiväkodissa vanhempainilta. Miten ihmeessä osaan aamulla nukkua viiteen kun viime päivinä on ollut herätys jo ennen neljää... ;)

Voih, Saara oli pudonnut päiväkodin pihalla naamalleen liukumäestä kun Veera oli työntänyt sitä ja nyt tytöllä on toinen poski ihan punaisena ja verinaarmuissa :( Onneksi ei taida särkeä kun neiti on ihan oma itsensä.

Danjuska: ei ollut mitään vakavaa kun kävin lääkärissä, kiitos kun huolehdit :hug: Mulla on ollut vuosikausia harmittomia sydämen lisälyöntejä jotka halusin tarkistuttaa jalkaleikkausta varten jo nyt. Lekuri oli sitä mieltä ettei lisälyönneistä ole haittaa leikkaukseen joten kaikki ok :)

Uneton: VOI EI!!! Vatsatauti on niiiin kamalaa :x Jaksuja teille kaikille :hug:

Peppi, kylläpäs teillä sairastellaan, ei kivaa :( Jaksamista ja toipumista teillekin!!! :hug:

Muillekin sairastelijoille oikein paljon jaksuja ja pikaista toipumista :hug:

Gerberan porukalle tsemppiä asuntotouhuihin :hug:

Tigrulle oikein erikoishalit :hug:

Smirgelaine: juu, pojat on murkkuja -13v ja 14v, hohhoijaa... Santeri on ollut nyt suht ok lintsauksen jälkeen, taitaa olla taas tyyntä myrskyn edellä :whistle:

Santeri kiittää nimpparionnitteluista!! Heh, se kävi just lukemassa onnittelut ja ihmetteli että kuinka ihan vieraat ihmiset häntä onnittelevat... Sanoin ettei ne vieraita ole vaan vallan tuttuja :D

Danjuskalle
myös ekstraisot halit ja rutistukset :hug:

Mitäs Kattinkalle kuuluu? :D

Mukavaa viikkoa kaikille!
Tansku & katras
 
Eilen sain hyviä uutisia, sain kanyylin pois ja antibiootti jatkuu tableteilla vielä 10pv. kävin sit apteekissa hakee lääkkeet ja pitihän sitä varautua hiivaankin, kiva kun antibiootti maksoi puolet canestanista :kieh:

Vointi suht hyvä, ihanaa kun mies on antanu mun nukkua pitkään aamulla ja päiväunia! Muuten en jaksaiskaan. tänään tein lounaan kun pojat olivat ulkona.

PEPPI voi miten kurjaa kun molemmat pojat on kipeinä :hug:

NIISKUNEITI kylläpä aika on menny nopeasti! Hyvä että jakselet hyvin

LILLUKKA paranemisia teille :hug:

KÄPY jaksuja :hug:

UNETON voi kurja kun ykätaudin iski teille :x

DANJUSKA minusta on hienoa että olet päässy yli pahimman, kun mieli on virkeä keho paranee ja kohta teillä on se pikkuinen nyytti

GERBERALLE peukkuja kauppojen kanssa.

TINTTAMOOSES paranemisia teillekin.

TANSKU kiitos

niin muuten Veeti oppi pitämään päätään reissun aikana, Gerberan luona kannatteli ekan kerran pidemmän ajan!!
Nyt viihtyy lattialla lelukaarta ja Attea katsellen (hyppii riemusta) saan edes jotain tehtyä päivässä.

mut nyt hakemaan ruokaa :p

Tigru
 
Hei taas.

Eilinen ilta selvittiin, mut en olis varmaan selvinnyt, jos äiti ei olis tullu tänne auttelemaan :ashamed: Joonatan oli ihan touhukas, kunnes mummu vasta illalla lähti kotiin, Rasmus oli jo nukkumassa, vein Joonataninkin, alko ihan kauhea huuto ja silmät umpeutu taas kiinni... Sit heräskin Rasmus ja huusi sängyssään, oli aika kauheeta :eek: Joonatan nukahti sit mun syliin, ennen sitä oli oksentanut ihan hirveetä venyvää ja paukkuvaa limaa :x Sit menin Rasmusta syöttelemään ja nukuttamaan, se ei nukahtanut muualle, kuin mun rinnan päälle, maattiin sängyssä ja keinuteltiin siinä.

Joonatanilla on tosi pahana noi silmät, silmänaluset on ihan tosi punaiset, silmät ja silmäympärykset turvonneet ja punertavat, silmät vuotaa paksua vettä ja paksua rähmää. On nyt tosi monta kertaa (etenkin nukkumisten jälkeen) muurautunu silmät niin kiinni, ettei ole tuntiin saanut niitä auki ollenkaan :( Vaikka niitä puhdistan ja oon väkisin laittanut silmätippoja jne. Tänä aamuna meni 1h15min, ennen kuin sai silmänsä auki, reppana :( :(

Yöllä molemmat tietenkin heräili ja sopivasti eri aikaan niin sai olla koko ajan pystyssä... Tai ainakin hereillä. Joonatan keskellä yötä istui sängyssään ja kun menin sen luo niin sano: mummu :) Sit Rasmus heräskin kivasti vähän yli 6 |O

Rasmus ei jostain syystä suostu nukahtaa, vaikka onkin kovin väsynyt. On kai pienellä huono olla :( Silläkin rähmii silmät hirveesti ja räkä valuu, sanoinko jo, että laitettiin sillekin eilen suppo, kun tuntui lämpimältä (37,8 oli lämpöä). Onneksi ei oo toi yskä vielä niin pahana, yöllä kyllä yskii paljon, muttei kuulosta niin kauheelta.

Smirgelaine: :hug: Te oottekin jo siellä Jorvissa, tuuhan heti kertomaan, miten meni! Toivottavasti ootte jo päässeet saliin!

Danjuska: Kiitos vointien kyselemisestä :hug: Tulkaapa kuulkaa tänne pk-seudulle asti, täältä löytyy ihan varmasti paritkin kaupat jne. :D Harmi vaan, kun meille ei oikein mahdu yöpyä :( Mut mun mielestä toi oli loistoidea :D :D Onko mulla mennyt jotain ohi, ootko aiemmin puhunut, että jonnekin lähtisitte, ihan muuten vaanko? :)

Tansku: Kiva, kun ehdit kuulumisianne kirjoitella :hug: Monelta oot menny iltaisin nukkumaan, kun oot niin aikaisin aamulla joutunut heräilemään? :eek:

Tigru:
Kiva, kun sait kanyylin pois! Ja että vointi on hyvä ja et oot saanut levättyäkin!

Johan tässä taas tekstiä tuli, heipat taas :wave:
 
voi plääh että on tylsää.. jos alkas siivoomaan :eek:

Pojan ahteriki on parempana, ainut että nyt nahka irtoo liuskoina reidestä:'( no enää tuo ei näytä olevan kipee, yönki nukku, historiallinen tapahtuma, meillä mä heräsin ensimmäisenä aamulla!

Tigrulle paljon voimia lähettelen, ja postia lähettelen jahka postissa taas käyn.. miten voi olla näin laho latva :ashamed:

Hmm, jaksaskoha oikeesti tänää siivota ja huomenna sit vois kyläillä hyvällä omallatunnolla.. tai siivois osan nyt ja loput huomisaamuna ku ukohi on kotona.. tosin nukkumaan pitäs lähtee..

Peppi, siis huutaako jonttu niin kauan että oksentaa vai yskii ja sit oksentaa?
Ja pikaistaparanemista silmätulehdukselle!
 
moikka

juu se siitä hyvän olon tunteesta.. eilis ilta meni värnytessä.rupes vaan kertakaikiaan ahistamaan niin kovasti ja paha mieli oli valtava..
illalla en saanut unta ja tuli kipuja.. asettui onneksi sitten kun kohtu poisti tavaraa :ashamed:
aamulla Tatu heräsi jo kuuden aikaan. onneks mies sai sen vielä taltutettua nukkumaan.. itse olin väsynyt ja päätä särki armottomasti..

noh, nyt on päivä lähtenyt käyntiin ja käytiinkin kaverin luona kyläilemässä. Poitsu nukkumassa ja jos menis itekki lepäilemään kohta.

Koivunkäpy:Voi Ville raukkaa kun tuommoset oireet pukkas :( toivottavasti paranee pian!

Peppi: En muista oonko aikasemmin maininnut että ollaan jonnekkin päin lähdössä.. tässä viikon verran on ajatus kytenyt.
Mukava olis sielläkin päin tulla käymään mutta tahtoo matka vaan olla niin pitkä.. mut kyllä vielä joskus ;)
Pojille pikaista paranemista! sais jo sairastelu riittää, :hug:

nyt lähden pötköttelemään että jaksaa sitten illan taas touhuta. jos vähän virkistyis..
 
Onpa hiljaista täällä :(

Pojat nukkuu, itekin lepäsin ja taisin jopa vähän torkahtaa, jee! Sami lähti just töihin. Keitin kahvia...

Koivunkäpy: Voi sitä Villeä, onneksi jo parempaan päin! Joonatan yskii ja sit oksentaa.. Miten niin?

Danjuska: :hug: Varmaan menee tunteet vielä jonkin aikaa tollasta vuoristorataa, koita jaksella :hug:

Päätä särkee :| Rasmus kuuluu heräilevän, ei se mitään, on jo aikakin niin ei veny iltatorkuille meno kovin pitkäksi. En yhtään tiiä, että mitä tehdään, tai siis ei tehdä varmaan yhtään mitään, autoakaan ei ole... Ehkä me selvitään ;) Toivon mukaan :eek:
 
Kiitos tigru ja tanskuliini :hug: :hug:

Hyvä että olet jo parempaan Tigru =)

Tansku, oot sie kyllä ihmenainen :D

Danjuska anna itelles aikaa.
Ei hetkessä toivu, eikä pidäkään :hug:



Peppi85 haleja ja voimia :hug:
Toivottavasti Jontun simmut paranee pian.

Käpyskä, hui hui.
Villelle parempia iho-oloja toivon myös :wave:

Jemmaaa, oot päivittäin melkis mesessä ( tai ainakin joku teistä) ni tuu nyt kertoon jotain tai jos joku on hänen kanssaan yhteyksissä, ni kertokaa terkkui :D

Niiskuneiti, kyllä on jo jänskää Joka päivä sitä oottaa uutisia :heart:
 
nyt ei akkaa palele, ostin lämpimimmän peiton mitä kaupasta sai :snotty: ukko saa tyytyä tavan peittoon ku ei ollu ku yks tuomonen peitto, tosin se tarkeneeki semmosella..

Tämä huono äiti käytti lapset hesessä syömässä, V sai ekan kerran OIKEAN hampparin ja voi sitä onnea! mausteena pelkkä ketsuppi, nami mikä makuelämys :LOL:
 
Taatu nukkuu ja hyvissä ajoin pitää itekki mennä että saan aamulla ihteni ylös.. tosin en nyt ennen yhdeksää vielä mene :whistle:

Tänne nyt ei mitän erikoista.. mieli myllertää ja tänään oon aika totaalisen poikki ollut.
Noh, huomenna töihin uutta oppimaan niin on ajatukset vähän muualla.

Saikos Tansku tehtyä tänään normi päivön?? toivottavasti, :hug:

Käpy: On varmaan ollut kunnon makuelämys pojalle :D

Missäs on mm. Pirre ja Kuusikonäiti?? Tulkaahan kuulumisia kertomaan. Kuten myös muut!

Tigrulle piti vielä sanoa että onneksi jo parempaan päin on vointisi! :hug:

Taidan mennä vielä miehen viekkuun sohvalle. Hiukan olo helpotti päivällä kun kainalossa köhnötin torkkua.

Tatu ollut ihan hassu koko illan =) koko ajan erilaisia vinkeitä millä vaan saa meidät nauramaan =)
Ja tuossa joku aika sitten lauloi mustan kissan tangoa korkeasaaren kotibile dvd:n mukana :LOL: :heart: kuulu vaan että tango, tango, ikioma :LOL: suloinen :heart:

jees mut nyt poistun..
 
Iltoja!

Neuvola kuulumisia, veeti painaa 7100g ja 63,5cm :D äitin pikkupoika
hyvin kasvaa pelkällä rinnalla ja aionkin vielä jatkaa pari kuukautta, sit kun saa antaa puuroo alottelen kiinteet, ellei ole ihan pakko aikaisemmin.

DANJUSKA se laulu on varmasti ollu tosi suloista :heart:

KÄPY juu ei hätää, mut kohta jää vaippa pieneks meillekin :LOL:
muista laittaa oma os mukaan niin laitan ne haalarit takas.

tänään ollu itelläkin parempi päivä uskalsin jopa ajaa autoa :D mut vielä on hiukan toipilas olo. kaveri viihdytti veetiä niin sain hiukan purettua meidän reissu kasseja ja lajiteltua vaatteita siinä tän päivän työt
huomenna ehkä kyläilyä ja laiskottelua!
ihanaa kun mies otti Aten mukaan kun menivät kauppaan, kävivät ihan shoppailee ja kiertee kauppoja jotta saatiin ottaa päikyt veetin kanssa, ihana mies kun osas kerrankin ajatella muakin

nyt tuolla huudellaan tissiä, sinne siis

tigru
 
Pikaiset terkut täältäkin, ollaan muuttoa tehty (sanoisinko että pakkaaminen on erittäin mielenkiintoista taaperon ja vauvan kera ;)
- mutta onneksi on sentään kaikki oltu terveitä) Miten sen voikin aina unohtaa mikä homma muutossa on? Vaikka minäkin olen muuttanut sen sata kertaa.
Huomenna mies vie ensin meidät Suomussalmelle ja tulee sitten hakemaan muuttokamat viikonlopun aikana, me odotellaan kersojen kanssa mummulassa sen aikaa. Saa nähdä koska saadaan siellä nettiyhteys toimimaan, muutetaan siis vuodeksi, kerrostalo kolmio ostettiin, ei olla edes itse nähty sitä, mutta perusperuskuntoinen on (onneksi myös halpa), ettei liikoja odoteta. Eiköhän siinä vuoden asu. Palailen taas linjoille kunhan tämä elämä tasaantuu muuton päälle ja netti toimii.

Sen mitä vilkaisin, monella ollaan kipeitä, oikein paljon jaksuja teille :hug: Ja Danjuskalle :hug:

Mukavia syyspäiviä kaikille!
 
Olipas se lämmin peitto :eek: siis jopa mulla tuli kuuma sen kanssa :xmas:
Yö oli syvältä, tokko oon kolmeatuntia pitempään yhteensä nukkunu :headwall:
Ja että nää tosrtait on syvältä kun pitää kaikkien herätä kesken unien jajajaja.

Lumikarpalolle onnea muuttoon, mulla ei oo kokemusta kun yhden taaperon kanssa muutos kahdesti ja se oli aika hermoja raastavaa.. Tehän muutatte melki nurkille, piti tiirata kartasta meiltä on suomussalmelle semmonen 300km :LOL:
 
Huomenta kaikille!

Tultiin eilen seitsemään aikaan illalla kotiin. Mulla oli aivan ihana päänsärky ja olin tautisen väsynyt.

Me oltiin eilen jo 8 jälkeen siellä osastolla, pojua ennen oli kaksi lasta menossa saliin. Eka lapsi meni ihan normi ajan puitteissa, mutta sitten sillä toisella, menikin odotettua pitempään, joten jouduttiin odottamaan 2,5 tuntia että saatiin esilääkitys :eek: Sittä meni vielä n. kolme varttia ennen kuin Sami vietiin saliin.

Itse leikkaus kesti tunnin ja herääämössä Sami oli puoli toista tuntia. Mutta se paras juttu: kives olikin onneksi mennyt vaan karkuun (syytä ei tosin saada selville miksi ) ja oli oikean kokoinen, joten kirurgi ompeli sen uudestaan kiinni :D :'( :heart: :D .

Toien oli aivan väsy ja heikko kun ei ollut saanut 18 tuntiin ruokaa. Poju vaan pötkötteli suurimmaksi osaksi, mutta joi onneksi pillimehua, söi pienen jugurtin, viinirypäleitä ja yhden purkkiruoan. Joten elämäkin rupesi maistumaan.

Kotiin tullessa nukahti autoon. sitten kotona poju vetäs vielä kaurapuuroa ja viilin ennen nukkumaan menoa. Niiden voimilla ja särkylääkkeen voimilla poju nukkui kooko yön kuuteen asti, jolloin annoin uudestaan pronakseenia ja vettä, mutta poju oli sitä mieltä ettei enää nukuta.

Nyt sitten aristaa tota oikeata puolta onneksi, niin se vähän hillitsee tota vauhtia. Nyt kun sitten pitäisi tämä päivä olla aika aloillaan ja viikko ottaa rauhallisesti.

Muille kaikille suuren suuret halit täältä ja voikaa hyvin.
:wave:
 
Huomenta kaikille =)

Just kun ajattelin että saan rauhassa kirjoittaa,niin tietty Oskari heräs :D
Potkii tuolla seinää ja laulelee,ihana mies :heart:

Täällä nuha laantumassa,onneks.
Tänään tulee kaukainen ystävä kylään,hän joka sai ne yllätyskaksoset,jos nyt joku muistaa kun puhuin niistä :whistle:
Huomenna mennään tytön koulun jälkeen heti yhden ystävän tytön nimppareille ja sitten illalla Oskarin kummeille.
Mies lähtee perjantaina taas mökille metsästään ja tekemään sinne talveksi polttopuita :)

Viikonloppuna saan sen mun kissan,ihanaa :heart:
Olen niin odottanut sitä pientä ihanuutta =)
Aika hullua tälläinen vouhotus yhdestä kissasta :ashamed:

Koivunkäpy:Villelle paranemisia :hug:
Jokos olet ostanut sen karkottimen?vai onko enää hiiriä näkynyt?
meillä asustaa tuolla seinän välissä ilmeisesti lepakko,en enää muuta keksi kun hiireksi luulin,mutta kamalaa siipien ääntä sieltä kuitenkin kuuluu :eek:
Uneton:Miten teillä koululainen on tykännyt olla koulussa?tekeekö läksyt innoissaan?Meillä tyttö on tosi innoissaan,paitsi aamuisin kun on niin aamu-uninen :/
Miten koulussa sujuu?Sinulla itsellä meinaan?
Peppi:Miten teillä jaksellaan tänään?
Smirgelaine:Kiva että pikkumiekkosen leikkaus meni hyvin,paranemisia sinne lähettelen halauksien kera :hug:
Niiskuneiti:Täällä taas huhuilen sun vointia :ashamed:

Nyt pitää mennä hakemaan tuo huutelija,Oskari on hauska,se huutelee joka aamu mehua.
Toi mehu voi tarkoittaa ihan mitä vaan,esim.nyt se tarkottaa että hän haluaa pois sängystä :LOL:
 
Oon tässä nyt piiiiiitkän aikaa valitellut meidän huonoja öitä, mutta ei ne kyllä ole olleet MITÄÄN verrattuna viime yöhön :eek: |O En yhtään, siis yhtään valehtele, jos sanon, että nukuin 1-1,5h ja en niitäkään todellakaan yhteen putkeen vaan iiisoissa osissa :( Rasmus heräili joka tunnilla ja joka ikinen kerta kesti uudelleen nukuttaminen 30-45min |O Ja sit nukkui sen 15min ja taas heräsi. Pyöri, tuhisi, rohisi, yski ja itki :/ Mä en saanut todellakaan hetkessä unta, eli ehdin nukahtaa ja torkkua sen 5min ja sit herättiin uudelleen. Kyllä oli kireä tunnelma makkarissa :ashamed: Mun ja Samin välillä siis. Sami ei ole kyllä nukkunut yhtään pidempään :/ Onneks sillä ei tänään oo töitä, tai käy jossain toimistolla, mut kestää n. 1h ja menee vasta jonkun ajan kuluttua.

Joonatanilla kesti illalla nukahtaminen yli 2 tuntia!! Tuli sängystä pois kaksi miljoonaa kertaa, nousi sängyssä pystyyn, laittoi valoa päälle ja kiinni, oppi aukasemaan huoneensa oven ja laittaa sen kiinni jne.

Rasmus heräsi klo 7 tai vähän ennen, Joonatan joksus 8 aikaan. Joonatan heräili myös monta kertaa yön aikana ja aamulla oli väsynyt.

Lähdettiin heti Rasmuksen kanssa päivystykseen, ei ollut korvissa mitään ja keuhkot kuulosti siisteiltä. Sai silmätippoja ja paranemistoivotuksia :kieh: Meneeköhän tää koskaan ohi?

Kohta menee pojat onneksi päikkäreille. Kahvia join kupillisen, sen avuilla kai jaksan... Jospa pystyisin edes hetken lepäämään, salaa sitä rukoilen :ashamed:

Joonatan on silleen parempana, silmät edelleen vuotaa ja rähmii kyllä, mutta jaksaa myös touhuta...

Rasmus on älyttömän kiukkuinen, ei halua olla muualla, kuin sylissä... Reppana.

Uneton: Kiitos :hug:

Danjuska: :hug: Suloinen Tatu :heart:

Tigru: Rasmus ja Veetihän on sitten varsin saman kokoisia :D :D R painoi 5kk neuvolassa 7555g ja oli 66cm pitkä, meidän kirppu :heart:

Lumikarpalo: Kiva, kun kävit kirjoittelemassa. Jaksamisia muuttoon!

Smirgelaine: Menipä teillä kauan sairaalassa :/ Kiva, että kaikki meni kuitenkin hyvin!

Tinttamooses: Kiitos jakselukyselemisestä :hug: Mä muistan, kun kerroit noista yllätyskaksosista! Minkäs ikäisiä nyt ovat? Tuleeko teille tyttö vai poika kissa? :D Joko sille on nimi keksittynä? :)

Tää on kyllä kauheen rankkaa, kun molemmat lapset sairastaa, siitä on monella teistä kokemusta, joten tiedätte varmaan, mistä puhun. Ei kukaan ollut mulle kertonut, että se tällästä olis :whistle: Minä kun luulin, että kipeenä lapset vaan nukkuu ja nukkuu, heh heh ;)
 

Yhteistyössä