JOULUMURUT-05 SYYSKUUN PINOON

tääläl oli unelma yö, ja on ollu ihan mukava päiväki, käytiin kaupungilla ja jopa kahvilassa, valittiin vaan väärä paikka kun ei pojalle ollu mitään siel.. :/

Illasta odottas sauna ja hemmottelu :saint:

Kippeille paranemista, tää tauti on syvältä..
Ja mä joudun matkustaa ma lääkäriin tuon punkinpureman kans, ei oo ihottumaa, mut purema kohta paisuu.. |O
Jospa ne antas norsuntappo antibiootit..

Danjuska, meillä toispuoleinen ihottuma yleensä johtuu (siis jos unien jälkeen ) ni siitä että on kuolannu yön aikana.. Mut peukutettaan että tielläki kävis mitä nyt kokeilettekaan!

Heippatirallaa kaikille!

Kiitos kaipailuista :hug: :D

HUHHUH mikä viikko taas kerran :eek: :eek: Viime viikonloppuna mulle iski kamala flunssa ja jaksoin kipeänä olla torstaihin asti töissä. Se olikin sitten 10. työpäivä putkeen ja silloin sanoin pomolle että hasta la vista, nyt menen lääkärille. Lekuri totesi mulla olevan poskiontelo-, korva- ja keuhkoputkentulehdukset... Sain loppuviikon saikkua, onneksi. En olisi jaksanut olla yhtään päivää enää töissä... :ashamed: Tein nuo 10 päivää noin 10-12 tunnin päiviä, ihan karseeta :( Voi kun löytyis joku sellainen työpaikka missä olisi normaalit kahdeksan tunnin työpäivät...

Eilen alkoi se koulutus, kävin tekemässä ruotsin lähtötasotestin ja tänään englannin testin. Muuten olen vaan maannut raatona sohvalla :ashamed:

Tytöillä on edelleen nuhaa ja köhää. Tuntuu että tautia on ollut koko tarha-ajan. Onneksi ei kuitenkaan ole lämpöä joten neidit ovat olleet päiväkodissa. Molemmat tykkäävät päiväkodista tosi paljon. Hassu juttu on että Saara on aivan ihastunut siihen miestyöntekijään.. Silloin aluksihan se ei uskaltanut edes katsoa tähän mieheen mutta nyt tyttö heti aamusta huutaa päiväkodin eteisessä "X, missä oleeeeeet?" ja ryntää heti tämän luokse :D Onkohan tyttö rakastunut... :whistle:

Veerakin on reipas tarhalainen. Tyttö tykkää kuulemma laululeikeistä ja palapeleistä :D

Anteeksi TAAS, kommentointi jää taas kerran kokonaan... Pakko käydä suihkussa ja syödä jotain iltapalaa.

Mukavaa illanjatkoa kaikille, haleja :hug:
Tansku & pesue

Täällähän minä, ihanaa Peppi, kun jaksat kaipailla! :heart: Tukevasti siis ollaan edelleen yhdessä koossa, eikä vielä ole ollut mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä...tänään siis rv 38+1 :) Olo on edelleen todella hyvä, melkein kuin ei raskaana olisikaan :D

Kaikille kipeille pikaista paranemista! :hug: Tanskuliinille varsinkin ISO :hug: Pitkiä työpäiviä olet tosiaan tehnyt ja vielä kipeänä, voi sinua :/

Nyt jää valitettavasti kommentointi minunkin osalta, kun sauna kutsuu! :wave: Siivonnutkin olen tänään melko ahkerasti, kuten nyt monena peräkkäisenä päivänä, joku ihme siivousvimma iskenyt :D Kahta ässää siis ainakin tulee tänään harrastettua, saapa nähdä että onko mitään vaikutusta ;)

Yritän huomenna tai viimeistään alkuviikosta palailla asiaan, mikäli vaan siivoukselta kerkiän :D

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! =)

iltoja vielä.. tässä samalla aattelin kävästrä kun kuuntelen että poika nukahtaa.

Mies onkin grillaamassa ja sitten olis tarkoitys saunassa käydä ihan rauhassa.

Väsy on kamala mutta ei vielä halua nukkumaan kun kerrankin rauhallista aikaa olla kahdestaan.

Meillä on alkanut pottailu edetä suht hyvin.. ainut ongelma on vaan että haluais yksin käydä pissillä ja pissiä seisaaltaan pottaan, mikä ei onnistu kovin hyvin tuloksin :whistle: muutenkin on menossa semmonen ite vaihe.. kuuluu vaan melkein joka asiaan että Tatu ite :D

mutta nyt tuntuu pikkuinen vetävän sikeitä joten liityn miehen seuraan.

Lauantai iltaa!

Me käytiin lasten kanssa markkinoilla. Mukaan tarttui paistinlastoja, chilipähkinöitä, v-sipulipatonki ja värikäs diskopallo :D
Aattelin käyttää sitä tytön synttärijuhlissa... Ja jos joku haluaa pitää diskobileet niin täältä löytyy peilipallo.

Burgundinpataa massussa ja viinilasi eessä :p .

Tanskulla ja tytöille paranemisia :flower:

Iltoja!

Täällä ollaan meillä kaverin kanssa, pojat nukkuu. Sami on kaverinsa luona kattomassa jalkapalloa, kun tulee kotiin niin me lähdetään iltaa viettämään :D

Sami kävi aamulla pyöräilemässä Jontun kanssa, mä tein kotona reenin ja Rasmus nukku. Iltapäivällä käytiin hakemassa kaveri töistä.

Lillukka: Paranemisia teillekin :hug: Ettekö nyt näe Jellonankaan kanssa?

Danjuska: Kiva, et mieli on parempana :hug: Kiva, että pottailut sujuu hyvin :)

Koivunkäpy: Onnittelut hyvästä yöstä :flower: Toivottavasti saat hyvät lääkkeet punkinpuremaan :hug:

Tansku: Paranemisia :hug: Ihana Saara :heart:

Niiskuneiti: Ihanaa, että voit hyvin :hug: Tuu kertomaan vaikuttiko ässät mitenkään :D Mihin muuten viette Joonaksen hoitoon kun lähdette synnyttämään vai tuleeko joku teille?

Smirgelaine: Me ei sit käyty markkinoilla, tai kyl Sami ja Jonttu pyöräili sen läpi, mut ei muuten.

Kaveri kattoo Bb:tä, mä en jotenki osaa sitä kattoa, kun en oo aiemminkaan kattonut :D Mut taidan mennä seuraks :wave:

sunnuntaita!

oonko tosiaan eka??

on ulkoiltu koko aamupäivä.. mentiin heti ysin jälkeen ulos ja käytiin lenkillä. sitten keksittiin että lähdetään miehen työpaikan laavulle paistamaan makkaraa ja hurautettiin sinne. siinä rannassa Ttaun kans touhuiltiin. Äsken tultiin kotiin ja poika nukkumassa. nukhati kun napista painamalla :)

Peppi: Oliko hauska ilta?

Tanskuliini:
Pikaista paranemista teille :hug:
Kauhea miten pitkiä työpäiviä joudut tekemään. jaksuja kovasti!

Oi, ja Niiskuneidillä vaan viikot lisii :D

Mut nyt menen hiukan itsekkin lepäämään ja kirjaa lukemaan.. tais mieskin nukahtaa. silläkin kun yös töihin meno :/ mitenhän sitä saa oikein nukuttua.. mikään ei oo niin verraton kun tuttu ja turvallinen kainalo mihin nukahtaa =)

Sunnuntaita! Huh kuinka päivät vilistää! Olin eilen töissä, meillä oli viimeinen "kesälauantai" ja liike suljettiin kahelta, jatkossa ollaan kolmeen lauantaisin. Tuntuu se silti lyhyeltä päivältä.. Mies ja pojat oli pärjänny hyvin eilen, tai siis tietysti olivat, mutta niillä oli ollut kiva päivä. Täällä oli iloisia uroita vastassa koko lauma. Töissä on ollut tosi mukava olla, täytyy myöntää että tällä hetkellä en kaipaa kotonaoloa. :ashamed: On vaan niin ihana nähdä aikuisia ihmisiä, päästä juttelemaan mukavien työkaverien kanssa, ja saada ittensä ihan totaalisesti irti kotielämästä. Vaikka yhtä ihanaa on se, että on ne 3 aamua viikossa kun saa istua tukka sekasin aa,upalapöydässä poikien kanssa vaikka kuinka pitään, eikä tarvi tietää onko niillä toisia verkkareita jossain puhtaana.. :whistle: Jokapäiväinen meikkaaminen ja puunaaminenkin tuntuu ihan hauskalta kun melkein 4 vuotta kulki lähes naturellina! :LOL: Aamutkaan ei ole niin hankalia, kun minäkin huithapeli olen laittanut kamat valmiiksi ed. iltana, ainakin poikien hoitokamat. Ne jää niin hyvillä mielin aina sinne, itse asiassa kun Vilin riisun, se katoaa juoksujalkaa leikkimään, eikä edes ehdi mulle heilutella, Arttu kaipaa vähän haleja ja pusuja ennen kun menee perään. Onneks, olis musta kurja lähteä jos edes JOKU ei halis! :LOL:

Oli niin hirmuinen määrä tullut taas viestejä etten muista olisko jotain pitänyt kommentoida, elin kyllä mukana kaikessa lukiessani. Flunssasille paranemisia, oliko ainakin Tigrulassa, Lillukalla ja Tanskulle oikein extrahali. 10 työpäivää putkeen, mitäs tuo on?! Saatko sit pidempiä vapaavuoroja?

Danjuska, ihanan kuulosta tuo että lähdetään miehen työpaikan laavulle.. Mitäs miehes tekikään? Kiva että viihdyt työpaikassa, ja että voit tehdä lyhyttä päivää.

Oliko Pepillä hauska ilta?

Onko Gerbsu ja perhe jo "kodittomia"? :D

Nyt taidan siirtyä isin ja poikien junaleikkeihin, ne kuulostavat niin suloisilta ainakin näin oven läpi. Ai vielä Katinkalle, Vili toistelee nykyään OTO OTO OTTTO OTTTOOO OTO OTO OTO huulet niin töröllään ettei nauramatta voi katella. Kun kysyn tarjottaako autoa, sanoo ei ja kun kysyn tarkottaako Ottoa jonka kanssa käytiin rannalla, leviää aurinkoinen hymy naamalle. Mielessä olette siis, meillä kaikilla (ARttu muistelee sitä kun Otto ei olis lainannut autossa äänileluaan.. :whistle: :LOL: )

Räkälä edelleen ilmoittautuu. Vieraat läksi. Ja mies meni vähäksi aikaa kalalle. Aattelin raahautua Onnin kaa leikkipuistoon kohta. Nukuin äsken itsekin mutta olo ihan sellainen, ettei olisi nukkunut moneen päivään :whistle: .

Peppi ei nähty Jellonankaan kanssa. Meillä oli tosiaan vieraita ja siksi vähän hankala meille tulla, kun mieluusti näkisi sitten ilman "ylimääräisiä". Jellonalla on taas pitkä matka ajaa ihan vaan kahvilaan Savonlinnaan, että ei sellainen oikein kannata. Joten näemme joku toinen kerta. Harmi mut mies sanoikin, että lapsiperheiden kanssa ei tiiä koskaan, onnistuuko näkemiset kun joku on aina kipee. No Tigru nyt ei lapsi ollut, mut siis silti.

Onnista, meillä on viime viikkoina Onnia kummastuttanut sukupuolten väliset erot. Joka päivä hää selostaa kuinka hällä on pippeli mut äitillä ei jne. Onko muilla ollut samanlaista?

Poju huutelee nyt sen verran paljon ÄITIIIII, et mentävä on!

Moro :wave:

Äh, nyt alkoi sitten yskä ja kurkkukipu uudelleen :ashamed: Höh ja pöh :( Onneksi menen huomenna taas lääkärille -tosin ihan muista syistä mutta voin joka tapauksessa tutkituttaa keuhkot ym uudelleen. Huomenna olisi herätys taas klo 3.45 jotta ehdin ennen kuutta töihin, hohhoijaa... Ja seuraava vapaa on sitten näillä näkymin 22.9. Ihan hullua touhua :( Hannamari: Jos en olisi tullut kipeäksi, olisin ollut vielä pari päivää töissä ennen vapaata eli 12 päivää putkeen... Ja nyt se 12 työpäivää on siis joka tapauksessa edessä... Sain onneksi koulutettua yhden tosi ihanan tytön mulle apulaiseksi, hän hoiti mm. tän viikonlopun ja hyvin oli mennyt. Toisen apparin tartten vielä, sitten ei tartte olla viikonloppuja töissä :) Rahana en ylitöitä saa, ne täytyy pitää vapaana, mutta milloin -sitä ei tiedä kukaan... Kunhan saan hommat pyörimään kunnolla, uskon että voin pitää vapaapäivän silloin tällöin keskellä viikkoakin.

Ai niin, se hotellinjohtaja on muuttunut ihan täysin, ja vielä positiiviseen suuntaan!! En tiedä oliko alun tiukkuus ja sellainen ihme ylimielisyys vain epävarmuutta siitä hoituuko hommat meidän firman osalta... Nyt se nainen on meinaa tosi mukava ja reilu -hyvä niin :D

Niiskuneiti: voih, sun h-hetki senkuin lähestyy -ihanaa :heart: Aika on mennyt kyllä niin nopeesti ettei sitä käsitäkään :D

Tigrulaan ja Lillukan porukalle paranemista, ja tietenkin muillekin sairastelijoille :hug:

Mites ekaluokkalaisilla sujuu koulu? Uneton, Tinttamooses, Siru jne, kertokaahan!

Huh, Santeri lintsasi perjantaina elämänsä ekan kerran yhden tunnin koulusta... Opettaja soitti ja ihmetteli että missä poika on kun ei näy. Kysyin asiaa pojalta ja vastaus oli "mua alkoi v.ituttamaan" :eek: :eek: :eek: Huhheijaa, sai poika kuulla muutaman sanan lintsaamisesta JA kiroilusta....

Paistoin aamulla kasan lettuja, nyt taidetaan alkaa mässäilemään -täytyy mennä pitämään puolensa että saa edes muutaman :whistle:

Mukavaa viikonalkua kaikille! "Nähdään" taas :D
Tansku & porukat

Tääläl kans lentusu jyllää, pakko kait se on sinne lääkäriin mennä..

Aamupäivällä ulkoiltiin tovi, tarkotus oli nytki mennä mut alko satamaan, yllättäen..
Isompaa kakaraa kotiin odotellaan.

Sukupuoltenvälisisstä eroista, meillä on ollu jotovin sitä ihmettelyä.. =) toisaalta kamalan söpöä..

tänne ei kummempia, traktori kävi lanaas tien ja herätti toki pojan kesken unien ja mamman treenien..
Vähä tuo ovaalipallo on tehokkaampi ku pyöree, empä tiennyu ennen, ostin tuon siks että kekarat voi turvallisemmin istuu siinä, sen verran matala että villelläki melki yltää jalat maahan ku siin keskellä istuu..

Ja tanskulle jaksamista Santerin kans! :hug:

Tulenpas nyt pikaisesti vähän kirjoittelemaan, kun Joonas nukkuu vasta nyt päiväuniaan :whistle: En kyllä tajua, miksi ei silloin koskaan suostu ajallaan nukahtamaan, kun isi on kotona, siis yleensä aina sunnuntaisin :eek: Käytiin tuossa päivällä sitten mun siskon luona leikkauttamassa Joonaksen hiukset, kotimatkalla sitten jo alkoi autossa nuokkumaan ja samantien sänkyynsä sammui, kun hänet sinne nostin. Piti nyt lenkillekin lähteä koko perheen voimin, mutta eipä se nyt varmaan onnistukaan, kun Joonas nukkuu ja kuuden maissa tulee yksi miehen kaveri meidän autoa katsomaan, kun Joonas päätti eilen kivellä vähän auton nokkapeltiin piirrellä :eek: Onkos muilla joskus sattunut samaa?

Peppi: Varmaankin miehen sisko tulee sitten Joonasta tänne katsomaan, kun synnärille lähdetään, kun kerta tuolla pellon toisella laidalla asuu :) Yksi miehen kaverikin kyllä sanoi, että hänellekin saa soittaa vaikka keskellä yötä =)

Tanskuliini: Juu niinhän se aika vaan on vierähtänyt ihan huomaamatta :) Kovasti jaksamista sinulle töiden ja Santerin kanssa ja pikaista paranemista! :hug:

Kuten myös kaikille muillekin sairastelijoille!

Eipä nyt muuta taas tällä kertaa, pitää mennä ottamaan puita sisälle! :wave:

"Tapaamisiin"!

se olis kohta sitten viikonloppu ohi :|

on tänään ulkoitu paljon.. lähdettiin ruuan jälkeen Ttuan kans puistoon että sai mies rauhassa nukkua kun pitää yöhön mennä..
Ja samalla pyöräiltiin vähän pidempi pyörälenkki =)

Mummokin soitteli ja olisi ensi viikonloppuna tarkoitus mennä sinne yöksi Tatun kanssa.

Tanskuliini: Voi järkytys miten aikaisia aamuja sulla on :eek: oikein hirveesti jaksuja :hug: Ei kai mitään vakavaa kun lääkäriin oot menossa??

Hannamari Miehen työnimike on käyttömies :LOL: joo siis on putkitehtaalla töissä.
Itsellä kans tuntuu että on tosi kiva olla töissä jne.. väliläl tuntuu että voi kun sais jäädä kotiin huilimaan mutta aina sitä virkistyy kun töihin pääsee
=)

Lillukka: Täällä kans Tatu kummastellut sukupuolten välisiä eroja jo jonkin aikaa.

jos kävis vielä auton tankkaamassa aamuks valmiiksi niin ois sekin sitten hoidettu.

minkäslainen viikko itsekullakin on alkamassa huomenna? onko mitään suunnitelmia??

Heippa ystävät!

Täällä on ulkoiltu koko viikonloppu oikein urakalla. Eilen kävin aamupäivällä mikkiksen kanssa porukoillani siivoamassa puolukoita, kun isäni avusti hommassa. miehen äiti siis toi meille niitä jo perjantaina. pitää noi vanhemmat meidät marjassa. :D illemmalla käytiinkin mun kaverin luona jolla pikkuinen vauva sekä muutaman kk nuorempi poika kuin Mikkis. mies oli rallissa järkkärinä.
harmitti hiukan tosiaan toi ku ei päästykään lähtee s-linnaan, mut toisella kertaa sitten. :)
tänään mies kävi taas ralli hommissa aamupäivästä ja me ulkoiltiin mikkiksen kanssa. päikkäreiden jälkeen tulikin jo aleksi setänsä kanssa. ilta kuluikin ulkona, mies teki pihahommia ja minä lapsia. :D
on ollut kyllä niiiin loistavat ilmat. B)

danjuska, kiva kun olosi alkaa kohentumaan. meillä huomenna yhteinen vapaapäivä, minä siis vp:lla ja mies edelleen saikulla. tiistaina mulla töitä ja pojat menee hoitoon, mies tekee varmaan noita pihahommia. loppuviikkokin mulla töitä. huomisiltana menen poikien ja kahden kaverin kanssa käymään taas siellä kaverilla jolla lauantainakin kävin, kun mies menee ajaa ralli pätkiä. että tälläistä suht matalalentoa tää syyskuu on.

jospa minä huomenna saisin itteni hiukan kartsalle, että löytäisin sille pikkupojalle jotain vietävää. ei tätä omaa aikaa liiemmin ole ollut, muualla kuin töissä. :)

tanksuliini, hurjalle kuulostaa sun aamut ja työpäivän pituudet. todella paljon jaksuja sulle!! :hug: :hug: :hug: hyvä että pomo on muuttunut inhimilliseksi. :) voimia myös santerin kanssa. :hug:
paranemisia.

muillekin sairastelijoille kovasti paranemisia. :hug: :hug:

peppi, kuis ilta meni? ja mitä muuta kuuluu?

hannamari, mukava kun töissä viihdyt. voin uskoa että töissä oleminenkin on välillä mukavaa. varsinkin kun on hiukan energiset lapset kotona niin jaksaa ihan uudella innolla olla niiden kanssa, kun on välillä jotain muutakin ajateltavaa. minä ainakin välillä ajattelen asian noin varsinkin mikkiksen kohdalla.

meidä pojat jo koisiii. ja bb kin kohta alkais. jospa sitä lähtis vinkkulasin kanssa pötköttelee telkun ääreen.
Mieheltä terveisiä kaikille tutuille ja tuntemattomille! :wave:

Huomenta.

Joonatanilla alkoi toissa päivänä nenä taas vähän vuotamaan, eilen päiväunien jälkeen, tai aikana, alkoi yskimään tosi pahan kuuloisesti ja kuume oli noussut. Poika oli aivan tulikuuma ja kiukkuinen herätessään. Koitin jossain vaiheessa ruokaa vähän tarjota, lusikallisen jälkeen tulikin sit iiiiiso oksennus. Laitoin supon, joka ei meinannut alkaa vaikuttaa, huomasin jälkeen päin, että se olikin Rasmuksen miedompi suppo... Mittasin kuumeen, 39,3.

Joonatan oli kyllä sit tosi kipeä, ei jaksanut tehdä mitään, onneksi joi tosi hyvin. Nukahti iltapäivästä vielä mun mahan päälle sohvalle, jossa nukkui tunnin verran, unen aikana kuumekin vähän laski. Mummu tuli illalla käymään ja Joonatan oli jo paljon parempana, jaksoi touhutakin, vaikka tuntui, että hengästyi siitä touhuamisesta..

Ite oon edelleen aivan rättipoikkipuhki, unta ei ole tullut tässä 42h aikana kuin muutama tunti, osaksi tietenkin ihan omaa syytäni :headwall:

Nyt pelkään, että tarttuu Rasmukseen :ashamed:

Kommentoida en nyt jaksa :| Muuta kuin että muillekin kipeille ihan hirmuisesti paranemisia!!

Heipsistä!

Kävin lauantaina polilla sln:ssa, otettiin pika crp ja pissakoe. Hiukan säikähdin kun mieshoitaja pyysi uudelleen huoneeseensa, crp oli 149!! hoitaja kyseli milloin olin synnyttäny, pelkäsin että jotain vikaa on kohdussa ja että se pitää poistaa. turhaa pelkäsin kun ei olle mitään kipuja missään.
Vain päähän koski.
Ei ole siis rintatulehdus, onneksi.
Jouduin sit osastolle oottelee lääkäriä, ja sit kokeissa näkyi että on oireeton virtsatien tulehdus. oli noussu munuaisuun ja siks nostanu kovan kuumeen.
Nyt saan 24h välein suoneen antibioottia ja voin olla kotona koska imetän.
käskivät levätä, onneksi mies on kotona vielä tämän ja huomisen. Vien Aten loppu viikoksi hoitoon, sen kanssa ei pärjää kun on kanyylikädessä. Veetiä voi vielä juuri nostella ja sen kanssa voi köllötellä ja ottaa useammat päikyt.

Onneksi selvisi kuumeen syy. Nyt on aika vetämätön olo ja niskat on ihan jumissa, pitää kysyy milloin saa mennä hierojalle. relaxantin voimalla nukutaan.

Mut lääkärin määräyksestä meen nyt lepäilee ja lukee kirjaa, jee! :D

lämmintä syyspäivän jatkoa!

Tigru

No voi kökkö Peppi :hug:

Tansku eiks teillä pojat oojo murrosiän kynnyksellä?

Tigrulle pikaista paranemista.

Olipas hyvä mennä aamusta s-markettiin, nyt on pakkasessa alennuslaarista ruokaa viikon tarpeiksi :D .
mä yritän löytää jotakin rytmiä näihin meidän aamupäiviin, jottei ne menis iihan harakoille. Pitää oikein pakottamalla pakottaa ittensä ulos.

Käpy saitko paketin?

Kiva noita arvauskeskuksi :eek: Niillä on TAAS koneet siellä epäkunnossa, eivät voi aikoja siis varailla :eek: Kaveri on siellä töissä ja on jo aiemmin sanonut, että ne koneet on HUONOJA! Joonatanin silmät rähmii kauheesti ja nyt sille tais nousta vähän kuumettakin taas, laitoin supon ja sit nukkumaan. Voidaan me huomiseenkin odottaa, mut suututtaa kyl pikkusen et kun aikaa tarvis niin sitä ei sit saa :kieh:

Toinen kaveri oli tänään käyny siellä tk:ssa, menny suoraan päivystykseen ja siellä oli ollut kaaos, kuuluteltiin vaan, että hätätilassa olevat potilaat päivystävän lääkärin vastaanotolle... Eikä sairaslomatodistuksia voitu tulostaa jne. Huhhuh :headwall:

Tigrulle kovasti paranemisia, onneks Atte voi mennä hoitoon :hug:

Kiitos Smirgelaine :hug:

Sami laittaa Rasmusta nukkumaan, pääsee itekin lepäämään!

Jontulle paranemista!
Samoin tigrulle ,onneks menit lääkäriin!
Smirge, paketti tuli, ei ois ollu kiirettä!
Yritänsaada tänään/huomenna pojalle ommeltuu vaippoja ni laitan sit sulle takas tavaraa, oliko se leikkaus 12päivä?

Olipas taas itellä lääkäri käynti, joo näkyy tulehdus olevan levinny sinne ja tänne, on se prkl kumma ku ei aikanaan lääkäriin pääse nykysin..
ja punkin puremasta vaan tuumas et näkyy olevan tulehtunu, suihkuttele ahkeraan |O
Määräs sentää antibiootteja, mitkä pistää useimmat oksentamaan, oon vissii vittumainen potilas kun ei tuota yleensä määrätä :kieh:
Jaha jos lähtis nukkumaan, pennut on taas ihan mahittomia...

Jep. Liian aikaisin sitten ilakoin parantumisista.
Nyt on sitten 2 muksua oksennustaudissa |O :$ :headwall:
Koko viime yön ja tämän aamun vuoronperään oksensivat.

Pepillä oli viikonloppuna ripulilla maha ja kaksi kertaa puklasi, olikohan hänen kohdallaan siinä vaiko vielä edessä.....
Itelläni oli löysällä maha myös lauantaina, muttei muuten mitään...

Miehestä alkoikin tämä viime ke yhen päivän ite vaan poti.

Jeps, nyt ei muuta, ei jaksa ei huvita.
Vihaan ykätautia eniten elämässä |O :'(

Se siitä omasta lepäämisestä |O Jatkuvasti jommalla kummalla oli joku hätänä. Joko Joonatan yski ja heitti peiton ja tutin tai sitten Rasmus aloitti sen pyörimisen :/ Joonatan näköjään nukkuu edelleen, Rasmus jo heräsikin. Rasmus kuuluu yskivän ja nenäkin sillä vuotaa, mä en ala :'( :ashamed: Hemmetinhemmetinhemmetti :ashamed:

Sami lähtee ihan just töihin, äiti sano, että se tulee tänne meille mun kaa illaksi, ihana :heart:

Joonatan söi aamulla ihan hyvin puuroa, sen jälkeen ei ookkaan sit syönyt. On kyllä edelleen juonut hyvin. Aina, kun yrittää tarjota jotain syötävää niin alkaa vaan yökkäämään :(

Koivunkäpy: Toivottavasti et antibiooteista oksenna ja toivottavasti helpottavat pian! Niin ja kiitos paranemistoivotuksista :hug:

Uneton: Mä myös VIHAAN oksennustautia!! Joonatan oksens muuten aamulla taas ja nyt meijän sohva haisee oksennukselle :x Vaikka niin yritin sen pestä ja hangata... Mitähän siihen vielä vois laittaa/keksiä? Äitillä on varmaan joku niksi... Pikaista paranemista teille sinne!

Mitenkäs muiden viikko on alkanut? Toivottavasti paremmin, kuin meidän, ketkä ovat täällä käyneet kirjoittelemassa...

Hitto toi Rasmuksen yskä kuulostaa taas siltä samalta hinkuvalta, onneksi ei kuitenkaan vielä niin pahalta, täytyy jäädä kuulostelemaan, jos pahenee niin TOIVON, että huomenna saatais aika sinne lääkäriin :kieh:

viikon alkua itsekullekkin :wave:

Täällä taas yksi vauhdikas ja työntäyteinen työpv takana. Ja kiva oli mennä vaikkka aamulla tuntu että en saa silmiä auki 5.15.. Tatu ei oikein tahtinu nukkua ja heräs vähän väliä kitisemään.. oli aamulla kyllä märkä vaippakin.. oisko sekin vaivannut.. nykyään kun harvoin tekee yöllä vaippaan vaan aamulla potalle. Ja viereen kun en mielellään ota kun sitten herää taatusti minun kellon soittoon ja omat aamu toimet venyy sitten.
Jospa vähän paremmalla menestyksellä ensi yö.

Peppi: Voi kurjuus kun Jonttu kipeäksi tuli :/ Mikä on pojan vointi nyt? entä Rasmus? Jospa ei noin pahasti kipeäksi tulisi mitä Jonttu. :hug: ja paljon voimia sekä pikaista paranemista pojille.

Unettoman pesueen suuntaan kans oikaista paranemista ja jaksuja kipeitö hoitaville, :hug: oksennus tauti on sitten syvältä :eek:

Tigru:muista nyt sitten lepäillä ihan koko lääkärin käskyn edestä ;)
pikaista toipumista! onneksi menit lääkärissä käymään!

Kävylle myös paranemisia!

ite meinasin suunnilleen istualleen nukahtaa kun töistä tulin muta kävin äsken koiran kans pitkän ja reippaan lenkin niin kummasti virkisti :D

Kohta varmaan lähdetään vielä Tatun kans pyöräilemään kun mies lähtee sulkapalloa pelaamaan. Sitten alkaakin meillä ilta hommat ja heti salkkareitten jälkeen saa Tatu mennä nukkumaan. ja luultavasti melko pian perästä menee myös äiti :whistle:

oma olo on todella virkeä verrattuna viime viikkoon. välillä tuntuu että olenko liiankin virkeä ja että olenko liian nopeasti päässyt yli pahimman vaiheen.. noin niin kun henkisesti.. totta kai sitä ajattelee päivittäin ja ikävä on kova a suree mutta tällä hetkellä haluaisin vaan tulevaan ekskittyä :ashamed: en oikein osannut tarkalleen kirjoittaa mitä tarkotin mutta tuntuu että onko liian itsekästä ja liian nopeaa siirtyä vaihe eteen päin.. kuitenkin se nyytti oli ja olisi ollut niin rakas.

nyt tuli omaa napaa jonkun verran ja sekavasti.. kun ei itekkään oikein tiedä miten tässä nyt pitäisi olla ja ajatella. mutta positiivisella mielellä yritän jatkaa ja eteenpäin mennä.

nyt pojan kans leikimään ja ehkä sille pitäis kohta ehtiä muutakin vaatetta kun t-paita ja alusousut jos meinataan pyöräilemään :whistle:

Heippa!!

Hannamari, ei olla vielä kodittomia. Ikävä kyllä! Mut nyt on kolmioita niin paljon tarjolla, että myyntiajat on n. 8 viikkoa. Että ei auta muu kuin kärvistellä ja jänskätellä milloin oma asunto menee kaupaksi... ja siinä sivussa jännäillä, ettei kukaan vaan ostaisi sitä meidän kiikarissa olevaa asuntoa...

Peppi, kurkunpääntulehdus on sellainen, että jos sen kerran sairastaa, niin tulee helposti uudelleen. Meillä Aleksilla oli kurkunpääntulehdus aina flunssan yhteydessä. Jaksuja sinulle ja poikasille paranemisia!!

DAnjuska, elämän on jatkuttava, ei voi jäädä murehtimaan tapauhtunutta. siis tajuat varmaan mitä tarkotan, sitä samaa mitä itekki sanoit.. :hug:

Hoo jotai hyötyy lapsen liikuntaharrastuksesta, ite kun en uskaltanu salille lähtee ku oli huono olo ni annan kerhokaverin äitin kans juteltiin liki kokoaika ja tuli kutsu kylään, toki puolin ja toisin, tytöt kun tulee hyvin toimeen keskenään ja äiti kans :LOL: ihana löytää toinen joka ei ranteita pingottaen vie arkea läpi..

unettoman poppoolle paranemista, ykätauti on karsee.. :$

Huh, kylläpäs monessa paikassa nyt sairastellaan, paranemisterveisiä teille kaikille! Mä olen edelleen räkätaudissa ja pientä kuumettakin on, tylsää ja ennen kaikkea väsyttävää. Meillä kävi tänään nuohooja, päivän kohokohta, Onnillekin kovasti seurattavaa oli. Meikäläinen kun on löhöttänyt sohvalla kaiken mahdollisen ajan. Eihän ne ajat toki pitkiä ole, kutenpa tiedättekin. Nyt meen iltapalalle ja nukkuun. Sori kun en kommentoi nyt enempää mut ei vaan jaksa. Paitti Peppi laitan sulle YYTÄ pikaisesti, lukaise kun ehdit.

Yhteistyössä