~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Huomenia!

Sinderella toivottavasti greippimehu ei ois vieny limoja. Toisaalta jos näin on niin ompahan sun osalta kokeiltu ainakin :) Ja mut vois laittaa piinailemaan dpo2

barbamama pahoittelut tädistä! :hug:

Lilianne olipa kurja juttu :hug: Pahoittelut!

jjuuli mikäs tilanne? Katoin listasta, että nyt ois 30/30...

Varmasti oli muitakin kenelle piti kommentoida, mutta pääsi jo unohtumaan. Palaan asiaan kun tulee taas mieleen :D

ON: Ovis ohi ja odotellaan. Nyt ei ainakaan pitäs olla talletusten määrästä kiinni ;)
 
Sunflower11
Mulla limailuja ei ole, kipuja ei ole.. Liekö se ovis sit meni? Tikut loppu et jos on tulossa niin mennää nyt ilman (niinko kyllä pitkin). No, ei auta ku odottaa, varmasti ne menkat alkaa.. jotenkin en jaksa uskoa että tässäkään kierrossa olis tärpännyt.
 
Ja mulle ovistikku anto taas tosi haalean viivan. Haaleamman entä eilen. Oireiden perusteella veikkaisin, että ovis ois ollu eilen, mutta miksihän tikkuun ei oo tullu sitä vahvaa toista viivaa toissapäivänä ja miksihän viiva alko nyt kuitenki haalistua? Grrr, että tää on vaikeaa.
 
Sinderella ja Sunflower11: Jospa ovis on kuitenkin vasta tulossa..? Mä oon huomannu, että edellisten viivojen vahvuudesta ei voi päätellä mitään, että onko ovis lähellä vai ei... Mulla kävi tässäkin kierrossa niin, että viivat lähtikin haalenemaan ennen ovista ja sit se tumma viiva tuli taas ihan puskista niiden haamujen jälkeen =)

).( Täällä menossa dpo 6, eikä mitään oireita... Huolestuttavimpana pidän sitä, että rinnat eivät ole YHTÄÄN arat. Voi blaah ja höh :( Mutta mä silti NIIN toivon sitä pientä ihmettä :rolleyes:
 
Ja mulla eilen tuli valkkaria, joka oli sitä kananmunanvalkuaista muistuttavaa venyvää ja jossa vähän verta mukana. Eilen kp 13. Ja vasemmalta juili tunnin parin ajan kipeästi. No, ei tässä auta ku ootella ja elellä menemään...
 
Kiitos Sisa78 vinkistä nettitestikaupan suhteen =) Tilasin juurikin sieltä Kotiteti.fi:stä CB:n hymynaaman ja pari herkkää r-testiä kokeilumielessä. Ihan kiva tosiaan, että ovistestiin sai kaupanpäälle sen tavis digiraskaustestin! Tosin tilasin vasta eilen, että ehkä tänään tai huomenna vasta postilaatikkoon kolahtaa. Saa nähä jääkö tikuttelun aloitukset liian myöhään, jos huomenna vasta pääsee aloittamaan. Toisaalta jos viime kiertoon on luottaminen, niin ovis olis vasta lauantaina. En kyllä tiedä miten tämän kierron muutenkaan käy, kun miehellä on selkä ollut niin kipeänä, ettei sitä huvita edes pupuilu : / Ja perusmiestyyliin, ei halua mennä lääkäriin! Mikä siinä onkin, että noi miehet pn niin vastahakosia lääkärissä käynnin suhteen. Sitten vasta menee, kun on suurinpiirtein pää jo kainalossa! Aarghh!

Sisalle, Sinderellalle ja Sunflowerille ovisbongaus onnea :whistle:

Lilianne pahoittelut :hug:

Jenny82 oon itse saanut aikaisimmillaan dpo9 näkymään haalean viivan. Mutta kaipa tuokin on niin yksilöllistä, milloin näkyy kenelläkin. Toivotaan, että sulla siihen testiin vielä plussa ilmestyisi!

Sinderella korjaatko mulle kp:t tuohon listaan? Tänään menossa vasta kp 12 =)

Ja kaikille tasapuolisesti PLUSSAUSONNEA :whistle:
 
Juu nega tuli. Ja herkällä testasin et mulla taitaa vaan olla kroppa sekaisin imetyksen lopettamisen jälkeen eikä ole(kkaan) vielä palautunut normikiertoon. Minimaalista vuotoa havaittu. Alkais nyt kunnon menkat ja loppuis niin pääsis sitä uutta vaavia tekemään:) Mutta siis mut voi poistaa :)
 
Mangolle piti jo aikaisemmin sanoa, että oot nyt piinailijoissa :)

Ja SiSa, oot oikeassa viivoista. Äsken tein taas testin ja nyt siihen tuli aamua paljon vahvempi. Ehkä yhtä vahva ku eilen samaan aikaan. Eli ei mee näköjään niin, että viiva aina vahvistuis pikkuhiljaa ja sitte ois plussa ja sitte alkais haaleta.

Sanmar, korjattu.
 
Ando täällä todellakin piiinaillaan, huh huh.Huomenna eka virallinen dippipäivä aamusta. En kestä. (Olen tosiaan jo pari testiä tuhonnut 3 päivää sitten noin dp6-7 akselilla. Mutta huomenna taas. OIreita on vaan tädin läsnäolon tunteminen, tosin aika paljon aikaisemmin kuin ennen.

Sisa78, ihan sama ärsytys siitä että rinnoissa ei mitään tuntemuksia. Tuossa mun aikaisemmassa km-raskaudessa rinnat oli ihan pirun kipeet.

Mango86 saako oikein udella että miten usein ja suhteessa ovikseen talletuksia teitte? Anteeksi utelu, mutta ihan on ruvennut mietityttämään josko on talletusten aikatauu ja ajoitus tääll päässä ollut poskellaan :confused:
 
Viena: Mä kommentoin, vaikka et multa kysynytkään :D Mä tulin ekasta yrityksestä tammikuussa raskaaksi (meni kesken viikolla 6) :( Ainoa kierto, jollon en oviksia tikutellut (sen jälkeen siis kahdessa kierrossa olen tikutellut), mulla kierrot 25-29 päivää, useimmiten 27. Silloin taidettiin touhuta 10,13,16,17,18 päivänä :D Oli hauskaa, eikä vauvanteot mielessä :D Tämän kuun jälkeen ajattelin taas luopua oviksen metsästämisestä ja heilutella lakanoita vaan ku siltä tuntuu :D (= Rauhottaa ns. tärppiviikon ja keskittyä miehemme kanssa laatuaikaan muutenkin).
 
Kiitos Jenny82, tämähän onkin kiinnostava aihealue :) Mä kanssa raskauduin heti ekasta yrityksestä, mutta niin kuin sinullakin niin kesken meni. (Tämä tapahtu häämatkalla eli tuli tosiaan puuhailtua ja talletettua ihan huolella paratiisissa) :cool: nyt on yk 3 ja piinaviikko päällä. Tässä kierrossa oltiin työmatkoilla molemmat niin talletukset tehtiin meillä vasta aika lähellä tota tikutettua H-hetkeä vai pitäisikö sanoa O-hetkeä ;)

kp 23 (-5)
Dp -1
Dp0 aamulla ja illalla
 
Meillä osu kans työreissut ja kiireet molemmille just sille tärkeimmälle viikolle :( Joten odotukset tälle kierrolle ei kovin kovat, varsinka ku raskaustestitkä värähtäneet yhtään. Oviksen ajankohtakin tais jäädä epäselväks. Oireet oli kp12, testi lähes yhtä tumma kp14 illalla ja kp15 aamulla. Peittoja heiluteltiin kp9,13 ja 14. Nyt menossa kp27. Menkoista ei minkäänlaisia merkkejä. Mulla on viimeisen 1.5vuoden aikana ollu pisin kierto 29 (tarkoittais et sunnuntai alkais). Oireet (pientä tiputtelua) tosin yleensä muutama päivä ennen.. Vielä ei mitään... No toisaalta se sopeiskin, jos nyt tulis joku piiitkä kierto :D Ei tarttis välttämättä jättää seuraavaa kiertoa välistä, siis yritystä ;)
 
Pistänpä lusikkani soppaan. Viime raskaus - siis joka päätty joulupäivänä km:eek:on - alko meillä kans yhen yhestä kerrasta! Mulla alko ekat menkat imetyksen jälkeen viime kesänä. Sillon ei vielä ollu aktiivinen yritys päällä. Sitten seuraavassa kierrossa oli tiedossa sappileikkaus, joten piti olla toimimatta oviksen aikoihin etten vaan joudu raskaana leikkaukseen. Sitte sitä seuraava kierto meni niin että toivuin leikkaushaavoista. Tässä kierrossa toimittiin yhden kerran. Sitten päätettiin, että alotetaan haaveilu. Haaveilua ei tarvinnu kuitenkaan aloittaa kun teinkin yllätyksekseni plussatestin kierron lopussa. Kertoja oli tosiaan se yksi ainoa koko kierrossa!

Kyllä nyt näyttää siltä, että tammivauvaa tässä haaveillaan. Alkaa olla pari päivää enää aikaa oviksen tulla, jos joulukuun puolelle meinais saaha lasketun ajan. Tai ehkä päivä. Laskin, että jos hedelmöittyminen tapahtuis huomenna, ois laskettu aika 29.12. Se hedelmöittyminenhän ei vissiin tapahu ovispäivänä ku eikä ensinnäkin muniksella mee eka aikaa munatorveen matkustamiseen ja sitte vielä simpoilla menee aikaa matkustaa muniksen luo. Tai siis riippuu tietenki oviksen ajankohdasta. Aamulla vai illalla?
 
Viimeksi muokattu:
Vitsi kirjotin jo viestin valmiiksi ja se hävis! PRKL!:kieh:

Eli uusiksi vaan... Viena tietysti saa udella :D Poikasesta tehtiin talletus ainoastaan ovisplussapäivänä ja helmikuussa keskenmenneestä tasan yksi, eikä kiertopäivistä silloin hajuakaan. Tässä kierrossa taasen dpo -3-dpo0, kun luulin saaneeni plussan jo tuolloin -3. Jos nyt ei tärpännyt lisätään varmistus vielä dpo 1, jos ovis 24-48h plussasta... Oltas nytkin varmistettu vielä, mutta väsy vei voiton. Oli kyllä kivaa puuhastella nyt ja jätettiin se varmistaminen ku olis menny vähän pakottamiseks. Miten teillä viena yleensä talletellaan? Ja tsemppiä testailuun, toivottavasti tulos on positiivinen!:heart:

Nyt siis dpo 2, eikä kummoisia oireita. Iltapäivällä oli parin minuutin ajan menkkamaisia tuntemuksia, mielessäni kiinnittymistä :D Aloin tässä miettiä, että ehkä mulla olikin pieru hukassa ja halusin tuntea vain jotan mahdolliseen raskauteen liittyvää :LOL:
 


Perjantai 8.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................67/33..............21.....1..........6
tattoomam.................46/31...............26....3............1
miida.........................33/29.........................2..........3
jjuuli.........................31/27-30...........19.......1.........1
Mamu82....................28/28-30...........29....5...........5
Jenny82.....................28/25-29...........28......1..........3
Safira85.....................26/28-60...........26......1.........1
wadelmainen.............26/28..............22.......1..........4
viena.........................26/31................33......1...........3
kissendaal..................25/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................22/29-38...........22......1..........13
Ando..........................22/26...............32.......2..........4
ak..............................20/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................20/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................18/?.................24.....2...........2
Sunflower11................17/26-31..................3...........4
nepari80......................16/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................15/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................13/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


viena dpo11
SiSa78 dpo7
Ansku83 dpo7
Ando dpo7
ak dpo?
Mango86 dpo2

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10

 
Mango, mää kans aina oviksen jälkeen vaikka heti parin päivän sisällä alan kuulostella jo kaikenlaisia oireita. Vaikka surffailtuani aihetta käsittelevillä sivuille (esim. pesu) totean aina, että kiinnittymiseen menee aikaa noin viikko eikähän sitä voi tuntea oireita ennen sitä. Mikähän sulla ois sitte ollu se eilinen parin minuutin menkkatuntemus? Ei aavistustakaan. Onko varma ettei se ovisplussa ollu sillon -3 -päivänä? Sillonhan ois jo useampi päivä ku kaks päivää oviksesta eilen.....

Täällä välillä limailee ja välillä ei. Mutta ei kyllä minkäänlaisia vatsannipistelyjä oo, joten edelleen ovista ootellaan. Oon koittanu olla aattelematta asiaa koko ajan, jottei tuu stressiä. Stressaushan saattaa siirtää ovista. Mutta minkäs teet, onhan tää vauvautumisajatus koko ajan jotenki taustalla.
 
ak
Siis mä en kestä tätä piinailua!!!:headwall: grrrr.... tekis mieli hyppiä ympäri seiniä kun odottelen vielä ens vkloppuun, että pääsen tekemään r-testin. Ensin meinasin varmuuden vuoksi testata vasta pääsiäisenä, että varmasti antaa oikeen tuloksen, jos siis täti ei ennen sitä ilmaannu, mutta tuskin maltan:p Mä en siis ole päivälleen varma mun oviksesta ja me tehdään monia talletuksia päiviä ennen oletettua ovisajankohtaa:) Mun edelliset kolme raskautta on alkanut aina ekasta yrittämästä, mutta r-testi ei ole koskaan näyttänyt plussaa heti tädin ensimmäisenä oletettuna tulopäivänä vaan vasta n kolme pvä myöhemmin: / ovistikkuja en ole käyttänyt enkä usko, että tälläkään yrittämällä kokeillaan joten noi dpot jää siksi mysteeriksi:)

Mulla ei ole mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan :( Mulla on aina aika paljon alakuloa ennen tätiä, mutta nyt kun oikein mietin niin en kyllä ole yhtä kiukkuinen kun aikasemmilla kierroilla:whistle: Ei mulla kyllä ole mitään muitakaan täti tuntemuksia, vaikka yleensä vatsaa juilii jo tässä vaiheessa... Ja kun luen noita teidän juttuja varsinkin Minnarumin koiruudesta Tammikuun toivoissa niin rupeen itkemään joka kerta:| Tunnen sun tuskan, meidän koira jouduttiin lopettamaan aikanaan, ei se ollut kovin nuori, mutta monta vuotta sillä olisi kuitenkin ollut jäljellä.

Terkut kaikille :kiss:
 
Sinderella nämä tän hetken dpot on digillä varmistettu, niin luotan nyt siihen. Mullahan oli viime kierrossa liuskatesteissä 5pvää putkeen plussaksi tulkittava viiva, niin luotan tähän digiin ennemmin :D. Mutta tottahan se on ettei vielä oikeasti voi tuntea mitään. Edellisissä raskauksissakin oireet on tullut vasta plussan aikaan eikä aikasemmin, mutta kun niin kovasti haluaisi jotain tuntea:ashamed:

Toivottavasti se ovis olis sulla pian. Mies just huuteli, että en tuu raskaaksi kun täällä roikun ja stressaan asiasta. Mä olen kyllä eri mieltä :D Pieni stressihän on hyvästä, pitää mielen ja elimistön virkeänä. Toki jos stressiä alkaa olla liikaa niin vaikutukset muuttuu negatiivisksi.
 
Sunflower11
oiskohan se ovis sittenkin tulossa? mut luulis nyt jotain oireita olevan, alavatsaan taas polttelee/sattuu niinko menkkojen alussa, paitsi et mulla kyl ottaa selkään enemmänkin silloin.. Jos se ovis oli silloin ku oli sitä pientä tuhrua ni tää varmaan enteilee menkkoja?? No, toivottavasti ei kuitenkaan vielä koska nyt kp 17, jos se ovis sit ois tuloillaan.. kummaa.. Sen siitä saa ku ei testaa ovistesteillä ni kroppa v*ttuilee :D
 
Täällä voi heittää hyvästit jouluvauvalle tälle vuodelle :mad: ovisaika jäi/jää tosiaan TÄYSIN hyödyntämättä tässä kierrossa :( Mutta, minkäs teet...

Kovasti siis plussatuulia kaikille ja käyn kyllä teidän muiden kuulumisia varmasti lukemassa vaikkei meille jouluvauvaa tulekkaan!
 

Yhteistyössä