~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

nepari, poistetaanko sut listalta vai :(

Täällä kans edelleen ovista ootellaan. Nyt ei oo enää niin kuivaa ja vatsaaki saattaa nipistellä. Tikkuun vaan ei tuu vahvaa viivaa. Se on tammivauva, jos huomenna ei tapahtuis hedelmöitystä......
 
Sinderella, jospa saharan väistyminen enteilisi lähestyvää ovista, ei muuta kuin hommat käyntiin ja talletukset kasvamaan korkoa ;)Mulle sanoi gyne joskus, että ovis tuntemukset voivat välillä tulla myöhässä, mutta sullahan onkin noi "järeät" aseet onneksi. Mua niin omalta kohdalta huvittaa nää talletus jutut kun oma mies pyysi viime viikolla, että saisko ottaa pienet päikkärit ennen lenkille lähtöä, et taitaa tulla näitä yötöitä taas...:D Kauheeta jos toinen menee ihan piippuun, mut minkäs sille mahtaa..:whistle:

ON: ei mitään ihmeitä, jotain nipistelyjä niin kuin aina tähän aikaan kierrosta. Ja päätin, että testaan jos menkat myöhästyy. Mutta siihen vielä matkaa. Mukavaa perjantaita kaikille!:)
 
Sunflower11
Sinderella: Täällä vähän samaa ongelmaa, en tosin tikuta.. Ei pysty oireiluista sanomaan MITÄÄN.. ÄRsyttävää :D
Sama tääl et jos huomen ei ovis ole niin siirtyy sit la tammikuulle.
 
Hei mahtavat joululahjoista haaveilevat,

Tänään sitten kp26/31 testailin ja HERRTINEN SENTÄÄN hento viiva ilmestyi.Tänä aamuna hennon hento viiva, yhtä leveä kuin testi mutta hennon hento piirtyi testiin kp 26/31.

:heart::heart::heart:Menin niin pois tolaltani ja epäilin silmiäni ja mielenterveyttäni että tykittin sitten perään ton clearbluen digitaalisen niin jopas jopas teksti: raskaana 1-2 siihen pläjähti. Huh. Mutta, koska on toi kkm takana, niin kyllä tässä varovaisia ollaan enkä nyt ihan villinä tässä iloitse ennen varhaisultraa. Mutta ehkä kuitenkin nyt tänään hymyilen leveästi ja olen hetken onnellinen. Toivo ja siemen on nyt kuitenkin itämässä.

Hui uskaltaako tässä jo laittaa issensä plussanneisiin? kai sieltä sitten pois pääsee jos tämä onkin kemiallinen tai ulkopuolinen tai tuulimuna tai tai km tai jotain muuta. Huomaatte varmaan miten peloissaan tässä ollaan. Mutta juuri nyt myös hieman onnellinen. Tämä on ollut upea ryhmä. En varmaan uskalla vielä minnekkään plussaryhmiinb lähteä... katsotaan nyt tässä rayuhassa...
Sydän ja kukka jokaiselle teistä :heart::flower:
 


Lauantai 9.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................68/33..............21.....1..........6
tattoomam.................47/31...............26....3............1
miida.........................34/29.........................2..........3
jjuuli.........................32/27-30...........19.......1.........1
Jenny82.....................29/25-29...........28......1..........3
Safira85.....................27/28-60...........26......1.........1
wadelmainen.............27/28..............22.......1..........4
kissendaal..................26/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................23/29-38...........22......1..........13
Ando..........................23/26...............32.......2..........4
ak..............................21/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................21/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................19/?.................24.....2...........2
Sunflower11................18/26-31..................3...........4
nepari80......................17/28-29..........31.....2...........3
Sinderella....................16/25-30............38......6...........4
Sanmar82...................14/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


viena dpo12
SiSa78 dpo8
Ansku83 dpo8
Ando dpo8
ak dpo?
Mango86 dpo3

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82

 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Viena: Oikein paljon onnea plussasta!

Sinderella: Mites siellä ne viivat? Mulla ei vaan.. valkkaria on muttei semmosta ovistapaista.. alavatsakipuja.. Jospa se ovis meni ja nyt sit menkkoja enteilee -.-
 
Sf, täälläki aina vaan tulee tikkuun himmeä viiva... Valkkaria on ja ihan ku ois vähä kirkkaanpuoleista ja venyvää. Muuttumassa siis sellaseksi. Vatsannipistelyistä en nyt osaa sanoa yhtään mitään. Miten sulla lämmöt? Mulla vielä normaalit, niin ovis ei kai sitte oo vielä ollu.
 
Kiitos Sinderella, Neljäskö ja sunflower :) Kiitos!

Noista lämmöistä on pakko kommentoida, koska olen niiitä tässä kierrossa nyt ahkerasti mittaillut. Mulla ei juurikaan muutoksia tapahdu. Varsinkaan noissa aamulämmöissä. Ei oviksen jälkeen eikä nytkään kun eka haalea plussa on tullut. Näin ollen tässä kierrossa olin ihan varma ettei mitää ovista ollutkaan (vaikka clearbluen hymynaama tulikin) koska lämmöt olivat suht normit. Eli ei kai niitäkään kannata ihan fanaattisesti mittarina pitää :) ainakin se on fakta että ovuloin kun plussaa pukkaa nyt, vaika raskaus ei sitten jatkuisikaan.

Hymyi.
 
Sunflower11
Sinderella: En oo mittaillu lämpöjä ollenkaan. Ikinä. Jotenkin ajattelin et se on hankalaa kun yleensä herään vasta kun laps huutaa maitopulloa ja sit onkin jo noustu ylös :D
 
Mamu, voi itku :) Tätipahoittelut sinne.

Täällä tuli tänään tähän asti kaikkein vahvin viiva tikkuun. Katotaan, onnistunko saamaan sen tänne näkyviin. Tuosta vois päätellä, että ovis ois tulossa jossain vaiheessa...

[/URL][/IMG]

Hmm, tuo ei suostu ilmestymään tuohon ilman noita img:itä. No, joka tapauksessa viiva erottuu jo aika hyvin. Ei lähellekään kontrolliviivaa, mutta jo sinnepäin :)

ps. hyvä tietää tuo, että lämmöt ei välttämättä kerro yhtään mitään...
 
Viimeksi muokattu:


Sunnuntai 10.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................69/33..............21.....1..........6
tattoomam.................48/31...............26....3............1
miida.........................35/29.........................2..........3
jjuuli.........................33/27-30...........19.......1.........1
Safira85.....................28/28-60...........26......1.........1
wadelmainen.............28/28..............22.......1..........4
kissendaal..................27/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................24/29-38...........22......1..........13
Ando..........................24/26...............32.......2..........4
ak..............................22/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................22/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................20/?.................24.....2...........2
Sunflower11................19/26-31..................3...........4
Sanmar82...................15/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


viena dpo13
SiSa78 dpo9
Ansku83 dpo9
Ando dpo9
ak dpo?
Mango86 dpo4

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82

 
Viimeksi muokattu:
Tämä poisti ittensä. Laskettu ei millään osu enää joulukuuhun, kun ovis ei oo vielä ollu. Äsken tuli taas samanlainen melko tumma viiva, mutta ei lähellekään kontrollia. Päivittelen kuitenki listaa täällä. Koittakaa nyt plussata :)

Miten Sunflower? Pysykkö sää listalla? Sullahan se ovis nimittäin saatto ollakin jo...
 
Sunflower11
Sinderella: Nojaa, mut voi kyllä siirtää tonne tammivauvoja toiveilemaan, mitäpä mä kahdessa paikassa kun ens kierrosta kuitenkin on tammivauvaa toiveilemassa ellei jo tässäkin.
Eli siirrä pois vaan täältä.
 
Viena onnea miettömästi plussasta :) Ihanaa :)

Tänne kurvasi täti tänään, eli eipä tule jouluvauvaa meille :( Voipi siis poistaa listalta.

Vastaavasti ajattelin _yrittää_ vähentää palstailua, vaikka teitin kanssa täällä on mukavaa ollutkin :D Haluaisin vaan saada vauvaprojektin ajatuksissani vähän taka-alalle, ettei ihan päivittäin kävisi mielessä... Lienee kyllä vaikeaa, mutta yritetään ;)

Plussatuulia kaikille!
 
Viena onnea plussasta!!!:flower:

Sinderella onnea sulle oikein kunnon ovisplussasta. Lienee ohjelma selvillä tämän päivän osalta ;)
Mä oon niin kypsä, ei mitään oireita mihinkään suuntaan, ei menkkaoireita, raskausoireista puhumattakaan. : /


Tsemppiä taas:hug:kaikille tasapuolisesti!! Ja Siderella kiitos, että jaksat päivitellä.
 

Yhteistyössä