~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Sunflower11
Mä meinasin lauantaina testata.. Maanantaina pitäs alkaa mikäli kierto olis yhtä pitkä kuin edellinen, se nyt on vaihdellut ja lyhentynyt joka kerta että tiedä sitä.. toivottavasti näkyis jotain :saint:
 
Sunflower11: Sun oireet on kyllä niin lupaavia, että ton TÄYTYY enteillä plussaa :D

).( Negaa oli tämänkin aamun testi :( Tein vielä sen Pregcheckin lisäksi 10 herkkyisen David puikkotestin samasta näytteestä (kun niitä nippu sattui postista tulemaan :D). Ihan yhtä negoja oli molemmat... Aivan kertakaikkisen blancoja. Kyllä mä nyt luovun toivosta jouluvauvan suhteen. Ja kelpaahan se tammivauvakin yhtä hyvin =) Tätiä saa tässä nyt sitten odotella, kun Luget viivästyttää tätiä yleensä muutamalla päivällä : /

Kovasti plussatuulia teille kaikille, joilla on vielä mahdollisuus jouluvauvaan!!! :xmas:
 
Sunflower11
Sisa: Heh, sitä mäkin toivon.. lauantaista lähtien ollut se tunne mahassa, kuvotusta ehkä sunnuntaista asti.. Vähän aaltoilee se. Kaikennäköstä muutakin tässä :D
Kärrään itteni hoitoon jos en oo raskaana :LOL:
 
Sisa voi kurjuus:(

Tänään tuli erittäin vahva tunne siitä, että olen raskaana! Tänään koko päivän ollut kylmä vaikka huppari koko ajan päällä. Autossa tuli huono olo kun luin kalenteria, rinnat tuntuu raskailta, ei kuitenkaan kipeiltä... Jos nää ei oo raskausoireita lähden sunflowerin kanssa hoitoon :D

muoks* tänään oli myös alavatsalla tuntemuksia, ei kipua mutta mutta:saint:
 
Viimeksi muokattu:
sunflower ja mango, teillähän on hyvä liuta ihania oireita :heart:
Itsellä juuri etovalla ololla ja palelulla alkoi tämä joululahjan odotus.
Toivotaan pikaista vahvaa plussaa..
Niin ja alavatsa oli kanssa kipeä ja nippaili, vähän ehkä menkkamaisesti mutta ei kuitenkaan :D

Plussatuulia muillekin joilla vielä mahdollisuuksia joulukääröön :heart:
Ja tammikuulle siirtyville tupla onnea plussaan! :wave:
 
Täten ilmoitan että kaksi viivaa piirtyi raskaustestiin ja todellakin joulutonttuvauvaa tässä aletaan odottamaan!!!! Jotenkin tosiaan oli sellainen fiilis että oon raskaana, ja en tehnytkään testiä kun vasta menkkojen ollessa reilusti myöhässä. Tein testin, ja ei mennyt kun ihan hetki niin siihen ilmestyi viivat :heart:
 


Torstai 14.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................73/33..............21.....1..........6
tattoomam.................52/31...............26....3............1
jjuuli.........................37/27-30...........19.......1.........1
kissendaal..................31/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................28/29-38...........22......1..........13
Ando..........................28/26...............32.......2..........4
ak..............................26/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................26/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................24/?.................24.....2...........2
Sunflower11................23/26-31..................3...........4
Sanmar82...................19/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


SiSa78 dpo13
Ansku83 dpo13
Ando dpo13
ak dpo?
Mango86 dpo8
Sanmar82 dpo3

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen

 
Viimeksi muokattu:
miida ONNEA :heart:

sunflower ja mango toivottavasti teidän ei tarvi mennä hoitoon :D Eli paljon peukkuja täältä molemmille plussan puolesta!! Kummallakin ihania oireita :)

Ihmettelin eilen, että miks mun tissit on kipeät, että ei kai näin aikaisin voi tulla oireita (dpo3) ja ehdin jo vähän innostua...kunnes tajusin, että kävin edellisenä päivänä bodypumpissa, eli taitaa olla vaan lihaskipua :LOL: No, oikeita oireita odotellessa :D Jotenkin tosi positiivinen mieli tärpin suhteen...mutta toisaalta en jaksa uskao siihen. Olis liian hyvää ollakseen totta!

Jännittää huominen, kun on vihdoin ja viimein aika sinne keskenmenotutkimuksiin miehen kanssa! Mies yrittää venkoilla, ettei haluaisi tulla mukaan, kun ei tykkää lääkäreistä. Mutta pakkohan sen on, kun ei ne mua yksin suostu tutkimaan ja siitäkin tarvitaan verta verikokeita varten. Ja mähän raahaan sen sinne vaikka väkisin :kieh:
 
miida Oi, isot onnittelut pikku joulutontusta!! Ihanaaaa!!! :heart:

wadelmainen tätipahoittelut! Tsemppiä tammikuisiin!! d:heart:b Vitsi, nyt pasahti toiveet taas hiukka korkeemmalle! Oijoi...napaillaas tähä samaan syssyyn, elikkäs: kohdun alueella on ollut kipuilua, aika kovaakin muutamana päivänä! Oon kuitenkin tulkinnut ne tätiä ennakoivaksi, jotenki sitä pitää yrittää saada itsensä realistiselle tasolle! Ei täs tuu muute ku hulluks ja siltä tää taas alkaa tuntumaan et hulluks näitten oireiden kanssa tulee! :D Lämpö dippas eilen asteella...mikä veti vähän maihin, mut nyt se on taas 36,9-37...Ähäääää! :D Pakko vissii pyörtää se lauantain testaus ja tehä se jo huomen aamulla! Ei jaksa oottaa! :D

Sunflower ja Mango peukkuja ettei tartte ruveta petipaikkaa ettimää! Vasta ku synnäriltä! :heart: :D Tädinkarkoituspuhurit molemmille!!! :heart: :whistle::whistle:
 
Sisaaaaa, Anskuuuuu, Andoooooo ja kaikki jotka piinailun vielä jouluvauvasta aloittavat. Täällä huutaa Viena ja kaipaa teitä plussan puolelle. Eli sellainen puhuri onnea ja aaltoliikettä teille jokaiselle :attn: Teitä odotetaan!
 
miida isosti onnea:heart:

Viena kovasti yritetään :D Tänään ollu väsy, vilu ja alavatsatuntemuksia koko päivä!

Ando testaa testaa:D Mä pidän peukkuja!

Ansku millon sä meinasit testata? Toivotaan parasta ja lähdetään kaikki viimeset täältä suoraan odotuspuolelle!!

Mites SiSa? Sullakin näkys olevan dpo 13, mikä fiilis?
 
Viimeksi muokattu:
Sinderella mulle voi muokata tuon dpo:n listaan. Eli tänään dpo4, huomenna perjantaina dpo5. Kiitos kun jaksat vielä päivittää listaa, vaikka haaveiletkin jo tammivauvasta :)

Nyt ando, Sisa, Sunflower, Mango ja Ansku puhkun teidät kaikki odottajien puolelle ja koitan hinata itseni teiän perässä sinne hännänhuippuna :whistle: Eli nyt tehään sopimus, että kukaan ei tipu enää tammikuisiin! Lupaavia oireita teillä kaikilla piinailijoilla! Tääläkin on muutaman päivän nippailu masua, mutta eihän se näillä dpo:illa (4) voi vielä olla mikään oire.
 


Perjantai 15.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................74/33..............21.....1..........6
tattoomam.................53/31...............26....3............1
jjuuli.........................39/27-30...........19.......1.........1
kissendaal..................32/35................25.....2...........1
SiSa78........................?/??................32v.....2..........5
nefertar......................29/29-38...........22......1..........13
Ando..........................29/26...............32.......2..........4
ak..............................27/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................27/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................25/?.................24.....2...........2
Sunflower11................24/26-31..................3...........4
Sanmar82...................20/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


SiSa78 dpo14
Ansku83 dpo14
Ando dpo14
ak dpo?
Mango86 dpo9
Sanmar82 dpo5

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen

 
ak
Onnittelut Miidalle ja Vienalle:flower:

Wadelmainen ja sisa:hug:

Meille muille piinailijoille:wave:

Mun tekis niin paljon mieli jo testata tänään, vaikkei siinä vielä mitään varmaan näkyis. En muistanut tilata niitä herkkiä testejä ja tänään ei kannata tilata kun ma voi jo kokeilla ihan normitestillä. Mutta jos tammikuun odottajiin siirryn niin sit kyllä tilaan noi herkät testit ajoissa, koska eihän tätä epävarmuutta kestä kukaan. Hassua, koska eihän se tulos sillä testillä mihinkään muutu... ;) Mä ole nyt kipeenä ja kun muistelen niin KAIKISSA ed. raskauksissa olen sairastunut just näihin samoihin kierron aikoihin epämääräiseen flunssaan. Ei kuumetta mut muuten kipee olo:snotty:. Lieko oire tai sitten ei.

Voi miten paljon toivon, että Sanmar, ando, Sunflower, Mango ja Ansku saatte plussan ja päästään kaikki pikkutonttua odottamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos puhureista ja kaikesta viena, Mango, Sanmar ja ak!! :heart: Testin tein tuossa aamulla ja yllättäin....NEGA! :kieh: JOS se ovis oli kp13 ni tän viikonlopun aikanahan sen tätsyn pitäis paikalle kurvailla...sen näkee sitte! Vielä joutuu kattelee ja oottelee! Jos se puna-armeija ei oo keskiviikkoon mennessä hyökännyt, testaan sillon uudestaan! :) Oletetun hedelmöitysajankohdan mukaan kun laskee LA:n, se olis 24.12.! :D Mut silti jotenki pahasti tuntuu siltä et tammikuisiin mennään nii että rytinä käy! : / :D Mut sit ei muuta uutta putkeen! ;)

Piinailijoille iso tsempitys ja plussapuhurit :whistle: !!! :heart:
 

Yhteistyössä