~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~



Tiistai 19.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................78/33..............21.....1..........6
tattoomam.................57/31...............26....3............1
jjuuli.........................43/27-30...........19.......1.........1
kissendaal..................36/35................25.....2...........1
nefertar......................33/29-38...........22......1..........13
ak..............................31/28-30........28.........3(4)......1
Ansku83......................31/32-37.........27.......1...........4
Mango86.....................29/?.................24.....2...........2
Sunflower11................28/26-31..................3...........4
Sanmar82...................24/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


Ansku83 dpo18
ak dpo?
Sanmar82 dpo9

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida
Mango86




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen
Ando
SiSa78

 
Sinderella miut voi siirtää tammikuisiin lähteneisiin! :)

Heräsin aamuyöstä siihen ku rupes tuntumaan et kohta se täti tulla rymistelee taas! Kävin laittaa siteen ja aamulla ku menin vessaan ni siellähän se kurkisteli jo! Ja mikä positiivinen asia tässä on, niin alkaa tuo kierto tasaantumaan! :D

IIIIIISO TSEMPITYS NYT LOPUILLE PIINAILIJOILLE TÄNNE!!! TOIVOTTAVASTI EI NÄHDÄ TAMMIKUISISSA!!! :heart:
 
ak
Pahoittelut Anskulle:hug: Onneksi sulla tuntuu olevan asenne kohdallaan, vaikka pettymys on varmasti suuri.

Mulla ei vieläkään ole täti tullut:whistle: ja toivottavasti pysyykin poissa. Tekis niiin paljon taas mieli testata.... lupasin kyl odottaa to asti:headwall:
 


Keskiviikko.4.

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................79/33..............21.....1..........6
tattoomam.................58/31...............26....3............1
jjuuli.........................44/27-30...........19.......1.........1
kissendaal..................37/35................25.....2...........1
nefertar......................34/29-38...........22......1..........13
ak..............................32/28-30........28.........3(4)......1
Sunflower11................29/26-31..................3...........4
Sanmar82...................25/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


ak dpo?
Sanmar82 dpo10

Haamuilijat:


Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida
Mango86




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen
Ando
SiSa78
Ansku83

 
Ansku, ryökäleen täti. Pahoittelut :hug: Näemme siis tammikuisissa...

Sf:lle puolestaan negapahoittelut :hug: Mutta kuten sanottu, niin kauan sitä ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan. Tsempityksiä sinne!

Tää innokkaana testaajana alotti jo :D Dpo huikeat 9. Tulos: viivanpaikka. Vielä valkoinen sellainen!!! Enpä oo tuollastakaan ikinä saanu :LOL:
 
ak
Voi vitsit sunflower:hug:, mä tein kans tänä aamuna testin ja NEGA myös:headwall: Tää ei voi olla totta! Näin jo unta kaks yötä sotten, että täti tuli oikein tohinalla, mut ei ainakaan vielä ole näkynyt. Ja toisaalta tulis jo jos on tullakseen, että pääsis uuteen kiertoon... Olemme siis raskaana kunnes toisin todistetaan.

Sinderella toihan näyttäis hyvältä;)
 
Ansku tätipahoittelut :hug: Ihana, kun olet noin positiivisella asenteella liikenteessä! Oma positiivisuus alkaa olemaan hupenemaan päin... Mutta toivottavasti Ansku tammivauva löytää tiensä sinun syliisi =)

ak peukkuja plussan puolesta d =) b Täytyyhän jonkun edes meistä viimeisistä jouluvauvahaaveilijoista plussata ;)

sunflower toivoa on niin kauan kuin toisin todistetaan! On nämä lisääntymisjutut välillä niin mystisiä, ettei mikään ole varmaa, ennenkun täti saapuu ja joskus ei vielä silloinkaan. Peukkuja!!

Sinderella millä testillä sait tuon valkoisen viivanpaikan? Toivottavasti enteilis plussaa!! :whistle:

Omaa napaa: testi taas aamulla negaa : / Tosin eilen illalla cb:n tavistestiin sain mukamas haamujen haamun, mutta en luota siihen testiin pätkääkään, eikä näköjään kannatakaan, kun tän aamun Pregcheckliuska oli nega. Eikös cb ja Pregcheck pitäis olla molemmat herkyydeltään 25iu? Eli mitä todennäköisemmin se cb:n haamu ei ollut oikea. Ainut kunnon oire tällä hetkellä on todella koholla olevat lämmöt (36,69), kun mulla normisti lämpö on vähän päälle 35c....
 
Tuo oli se davidin 10. Ja ku siihen oon myöhemmin kurkannu, viiva on muuttunu tosi hentoiseksi, mutta näkyväksi (just ja just ku oikein tiiraa). Totuuden nimissä, ei tuo oo kyllä luotettava ku tiirasin sitä testiajan jälkeen :p
 
Sinderella Voi kun sulla tuo viivanpaikka lupailisi sitä plussaa!! Millon testaat uudestaa?

Ak ja sunflower Siis ihan ihme meininkiä. Toivotaan kuitenki ettei täti olis tulossa ollenkaan. Jos sen kuitenkin olis pakko tulla niin tulis sit heti, ettei tarvitsisi kummastella!

Sanmar Mä olen luottanut tuohon pregcheckiin. Nyt testasin mammaksin herkällä ja huvin vuoksi myös pregcheckillä ja mun mielestä mammaksin herkässä oli paljon hailumpi viiva...

Mulla ei ole ollut enää vatsalla tuntemuksia pariin päivään. Pahaa oloa on kyllä välillä, mutta vainoharhanen kun olen niin pitää heti odottaa pahinta:LOL:
 


Torstai 21.4

Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................80/33..............21.....1..........6
tattoomam.................59/31...............26....3............1
jjuuli.........................45/27-30...........19.......1.........1
kissendaal..................38/35................25.....2...........1
nefertar......................35/29-38...........22......1..........13
ak..............................33/28-30........28.........3(4)......1
Sunflower11................30/26-31..................3...........4
Sanmar82...................26/27-29.........29.....1...........4
mymosa



Ovis ohi ja piinailu alkoi:


ak dpo?
Sanmar82 dpo11

Haamuilijat:


ak

Plussanneet:


plug-in-baby
äiti x4
neljäskö
viena
miida
Mango86




Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:


Minnarun
Lilianne
macy gray
Barbamama35
Emmuska10
Mamu82
Sinderella
nepari80
Jenny82
Safira85
wadelmainen
Ando
SiSa78
Ansku83

 
Viimeksi muokattu:
Peukutuksia tänne vielä kovasti.

Mää meinasin hankkia tänään Prismasta testejä. Niillä oon kahesti aikasemmin saanu tooooosi hentoisen haamun huomenna. Siis jos oletetaan että tädin pitäis saapua maanantaina. Katotaan, jos huomisaamuna iskis.
 
ak
sinderella Peukut nyt pystyyn kaikilla, että tärppäis oikein komea plussa, merkit on jo hyvät;) Niin ja kiitos paljon kun jaksat täällä vielä päivitellä, miten me pärjättäiskään ilman sua:)

Mango kiitos tsempistä!! Eläkä sinä turhia murehdi, kaikki on varmasti ihan hyvin:)

Sanmar Sullahan on vielä hyvin aikaa testailla;) En ole koskaan noita herkkiä itse käyttänyt, joten en kyllä tiedä miten koukuttavaa on ruveta niitä sit käyttämään;)

Sunflower Lähetän niin paljon kuin pystyn tädin karkoitus tuulia täältä!

ON: Eipähän ole tätiä näkynyt, en edes osaa enään päättää onko se hyvä vai huono asia:confused: Mulla ei ole mitään tuntemuksia enään mihinkään suuntaan. Vähän alavatsaa juiliii välillä ja eilen töissä olin varma että täti tuli, mutta ei se tullutkaan.Sehän saattaa viivyttää tuloaan jos kovasti stressaa ja odottaa, liekö tämä sitten sitä. Olen tehnyt nyt kaksi apteekin omaa testiä kp 29 ja kp 32 ja molemmilla kerroilla oli nega:( Nyt lähden kaupoille pääsiäshamstrausostoksille ja ostan niin Prisman kun apteekin oman ja ehkä vielä CB:n testin. Ja huomenna aamulla taas testiä kehiin.
 
ak
No nih. Nyt on taas tehty testi, tällä kertaa Prisman testi ihme tikulla ja kupposella. Minä näen siinä haamuviivan ihan selvästi. Huomenna aamulla uudestaan aamupissistä kokeilen, en vaan malttanut odottaa huomiseen:)
 

Yhteistyössä