Jukeboxi
Minä löysin parhaat joululahjat vaimolle tuon sivuston kautta. Kätevää kun voi nykyään ostella netistä lahjat ja mitään lisäkuluja ei paria euroa enempää tule.
-JukeB-
-JukeB-
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ostin;11373365:Lumilapion, entisestä katkesi varsi...
https://salattu.huuto.net/kohteet/aimo-okkolin---terho-6008/291573066Auttakaa tytöt! Mitä toivoisitte saavanne joululahjaksi mieheltänne??
Siis jotain sellaista mitä mieskin osaa kaupasta ostaa.
Lupaa tehdä joitain palveluksia, jos ei vaimo roinaa halua. Kirjoita lahjapakettiin kortteja jossa lukee esim. Siivoan tämän viikon, laitan ruokaa....vaimo saa sitten ottaa esille sen palvelukortin minkä itse valitsee. Viimeinen käyttöpäivä korttiin?Vanha ketju mutta tuli vastaan googlaamalla.
Niin. Naiseni ei oikeastaan halua mitään. Vähiten tavaraa. Ei pidä koruja, 8 vuotta sitten ostamani kello on paketissa jne. Ja sanoo ettei halua lahjoja. Aina ole. Ostanut tietty. Pari ostamaani, hänen kuunteleman artistinlevyä ovat kirjahyllyssä mupvikääreissä (ollut 3 vuotta).
Olen asiasta vähän ahdistunutkin. Tietysti haluaisin hemmotell naistani ja ostella hänen arvostamiaan asioita. Mutta kun Joulukaan ei sytytä häntä. Sekin ahdistaa mua. Taidan olla meidän suhteen femiini osapuoli.
15 vuotta yhdessä - miten tämä in edes mahdollita. Eikä tämä ole provo.
Ostanen lahjakortin kampaajalle, mutta sen llen jo ostanut kerran. Hän pitää kuitenkin lahjoista, jotka voi käyttää pois ja jotka eivät jää lojumaan ja rasittamaan jos niistä ei pidä. (Tai muistoksi merkkipäivästä muistuttamaan lahjan antajasta).
Joulunaika näin jouluihmisenä ahdistaa mua aika paljon. Haluaisin viettää sitä yhdessä kumööanini kanssa, hurmata hänet pienillä asioilla ja tiemukta niistäx
Anteeksi. Olen ahdistunut (sanomattakin kai kävi selväksi).
Auttakaa tytöt! Mitä toivoisitte saavanne joululahjaksi mieheltänne??
Hei
Ilahduta kauneushoitolan lahjakortilla.
Miehen vai vaimon viimeinen käyttöpäivä?Lupaa tehdä joitain palveluksia, jos ei vaimo roinaa halua. Kirjoita lahjapakettiin kortteja jossa lukee esim. Siivoan tämän viikon, laitan ruokaa....vaimo saa sitten ottaa esille sen palvelukortin minkä itse valitsee. Viimeinen käyttöpäivä korttiin?
Jotain, mitä ei kaupasta saa vaan missä on ajateltu vaimoasi ihmisenä. Jotain mistä hän tykkää. Yhteinen retki metsään tai elokuviin. Jotain mikä koskettaa häntä itseään.Auttakaa tytöt! Mitä toivoisitte saavanne joululahjaksi mieheltänne??