juha76432
Auttakaa tytöt! Mitä toivoisitte saavanne joululahjaksi mieheltänne??
Siis jotain sellaista mitä mieskin osaa kaupasta ostaa.
Siis jotain sellaista mitä mieskin osaa kaupasta ostaa.
Veikkaan, että minun mieheni tuntee makuni ja toiveeni paremmin kuin sisareni, joten parasta lienee miehen katsella ympärilleen kotona ihan itse : ) Koruissa moni nainen pitää juuri tietyntyyppisistä koruista ja tietystä materiaalista (itse esim. suosin valkokultaa), joten kurkkaus korulippaaseen voi auttaa koruvalinnassa, ellei muuten tunne vaimonsa makua. Korut ovat siis yleensä - jos nainen niitä ylipäätään käyttää - varma lahja. Hajuvesissäkin kannattaa olla varovainen, ettei osta täysin vaimolle sopimatonta tuoksua, eli ellei vaimo ole kertonut, voi ehkä katsella mitä tuoksuja hänellä on ja pyytää myyjää suosittelemaan vaikkapa jotakin uutuustuoksua, joka sopisi "vanhasta" tuoksusta pitävälle.Alkuperäinen kirjoittaja tummaharja:Ei muuta kuin salapoliisihommiin, jos nyt kaverillasi ei ole siskoa, jolta voisi kysellä vinkkejä.
Kuitenkin korut ja kellot ovat vähän uskallettua ellet ole todella varma vaimosi mausta. Esim. mä olen turkoosi-hopea-mustahullu, ja jos saisin jonkun esim. tummanruskeanahka rannekkeisen kellon, se olisi kauhistus... jollekin toiselle taas toisinpäin, se ruskea olisi ihana ja joku turkoosi ihan inhokki. Eli selvitä.Alkuperäinen kirjoittaja Idiksiä:No vaikkapa hajuvettä, jonkin hyvän kirjan, hierontalahjakortin (mieluiten tietysti "puolison hierontahoitolaan"), jokin nätti koru voisi olla kiva tai vaikka joku naisellinen rannekello jos ei sellaista omista. Voishan se olla myös vaikka joku yhteinen viikonloppu/päivä kylpylässä.
Hmmm, tuossa jotakin mitä tuli nopeasti mieleen.
Ei-listani on aika pitkälle sama, poislukien hajuvedet. Pieleen voi mennä mutta ei se niin haittaa kun sen pystyy käyttämään kuitenkin vaikka "yöpaitana". Mulle taas ei menis esim. kirjat, mites, eikö siinä voi yhtälailla mennä pieleen makuasioissa? Entä noissa kulttuurilipuissa, miehesi täytyy olla varma että pidät juuri siitä teatterikappaleesta johon liput ostaa. Ehkä lahjakortti teatterille?Alkuperäinen kirjoittaja iiris-ilona:Helpompi luetella mitä EI halua: astioita, kodinkoneita, koruja (ei osaa valita oikein), hajuvettä (makuasia), vaatteita (koko?), huonekaluja. Näitä kaikkia olen vuosien mittaan saanut ja ihmetellyt silmät ymmyrkäisinä.
Mutta minun kohdallani ei mene ikinä pieleen seuraavat: keittokirjat (kerään niitä), dekkarit, hyvät kirjat yleensä, leffa- , konsertti- ja teatteriliput, lahjakortit hemmotteluihin (ei niin väliä mitä, kaikki käy), kaikki itsetehty, vaikka lintulauta, patalappu tai kakku, öljyn vaihto autoon, pyyhkijänsulat ja ylipäänsä autoon liittyvät jutut, itse vain tankkaan.