Joulukuusen hinta (Turku)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Niin no tämähän selviää menemällä kuusta ostamaan... Mutta olisi kiva näin etukäteen jo varautua siihen, etten sitten järkyty, kun hinnan kuulen :)

Eli lauantaina olisi tarkoitus mennä ostamaan ensimmäinen ihka oikea joulukuusi meidän perheeseen :) (Oletan että niitä tänäkin vuonna saa tuosta Tuomiokirkon juurelta?)

Tarkoitus olisi kuitenkin ostaa joku ihan kohtuu laadukas kuusi, joka nyt kestäisi tuonne loppiaiseenkin asti. Ja korkeuttakin kuusella saisi olla sen reilu pari metriä, kun huonekin on aika korkea.

Arvioita siis!

Hmmm, eli siis 20-70e nyt haarukka, ei hassumpaa :D Jos vaikka varaudun tuohon 70e, niin lupaatteko etten lennä persuuksilleni hinnan kuullessani :D Ja kaikki ton alle menevät on sitten iloinen yllätys...

Naantalissa hinta 2,3 metriselle kuuselle oli viime vuonna 25?.

Turun Runosmäestä olen ostanut kahtena edellisenä vuonna, tuolloin hinnat olleet 20? ja 15? ja kiltit sedät ovat kuljettaneet kuuset kotiin saakka samaan hintaan.

kävisi hakemassa kuusta vaikka Bauhausista? Mainostivat taas joka vuotista kampaanjaansa, jossa tänä vuonna kuusi maksaa heiltä 15 ? ja antavat siihen sitten vielä 10 ? lahjakortin. Joten eipä jäisi kuuselle hintaa enää kuin 5 ?! Ainakin minä ja monet tuttavani ovat olleet ihan tyytyväisiä heidän kuusiinsa:)
Ja hehän pakkaavat valitsemasi kuusen muoviin, joten sitä on suht'koht helppo kanniskella vaikka ihan bussissa. Ainakin minä sain sen yksin lastenvaunujen kanssa ihan näppärästi kulkemaan:)

Alkuperäinen kirjoittaja et:
kävisi hakemassa kuusta vaikka Bauhausista? Mainostivat taas joka vuotista kampaanjaansa, jossa tänä vuonna kuusi maksaa heiltä 15 ? ja antavat siihen sitten vielä 10 ? lahjakortin. Joten eipä jäisi kuuselle hintaa enää kuin 5 ?! Ainakin minä ja monet tuttavani ovat olleet ihan tyytyväisiä heidän kuusiinsa:)
Ja hehän pakkaavat valitsemasi kuusen muoviin, joten sitä on suht'koht helppo kanniskella vaikka ihan bussissa. Ainakin minä sain sen yksin lastenvaunujen kanssa ihan näppärästi kulkemaan:)

Onko ne kotimaisia? Kun olen ymmärtänyt ettei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:

Eikös siellä ole molempia,sekä kotimaisia että ulkolaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Eikös siellä ole molempia,sekä kotimaisia että ulkolaisia.

Samalla hinnalla, vai? Mikäli näin, niin sitten voisi sinne vaikka suunnistaakin joku kerta kuusia katselemaan. Toisaalta haluan kyllä ehkä silti ennemmin tukea paikallista pappaa joka omasta metsästä raahaa kuuset tänne kotitalonsa pihaan.

Mahtaako siellä olla sellaisia 2-2,5m kuusia? Ja en ole kyllä ihan varma mahtuuko moinen iso kuusi bussiin... Mutta aikas halvalta kuulostaa :)

onko siellä ihan kauhean isoja kuusia, mutta meidän oli ainakin viime vuonna sellanen pari metrinen...en kyllä mittanauhalla mitannut:) Mutta kannattaa varmaan ainakin käydä katsomassa, on sen verran edullista...

onko siellä ihan kauhean isoja kuusia, mutta meidän oli ainakin viime vuonna sellanen pari metrinen...en kyllä mittanauhalla mitannut:) Mutta kannattaa varmaan ainakin käydä katsomassa, on sen verran edullista...

OK, kiitos vinkistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja onko turussa starkkia?:
Niitten nettisivuilla on mainostetaan perinteisiä metsäkuusia 175-240cm 19e

http://www.starkki.fi/pub_main.asp?path=579

On Turussa Starkki, mutta se on aika hankalassa paikassa sijainniltaan. Eli autottomalle ei tuosta taida apua olla.

Alkuperäinen kirjoittaja onko turussa starkkia?:
Niitten nettisivuilla on mainostetaan perinteisiä metsäkuusia 175-240cm 19e

http://www.starkki.fi/pub_main.asp?path=579

On Turussa Starkki, mutta se on aika hankalassa paikassa sijainniltaan. Eli autottomalle ei tuosta taida apua olla.

koko suku valjastaa nuorimman ajokortillisen tienaamaan joulurahaa toimimalla kuusenhakijana? :D

Yhteistyössä