***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

onnea jissen perheelle! Mietinkin jo että hetkinen missä välissä kun etkäs sinä eilen kirjotellu tänne :LOL:
Mä tahdon kanssa jakutumaan |O
http://i57.photobucket.com/albums/g234/Kostaja/Picture013.jpg alkaa olemaan hieman tiellä tuo..
Ite kans hieroin noi vyöhykepisteet jos sais jotain potkua noihin supistuksiin, tuleevat vajaa vartin väkein, mut ei tihenny välit.. :kieh:
 
ihanaa Jisselle ja koko perhellee onnea :heart: !! kohta kaikki jo jakaantuu =) yö meni hyvin,omassa sängyssä,tässä aamupalaa syön vasta :whistle: isommat pojat on vuorostaan omalla isällään,ovat olleet kipeenä.. :/ huomena olis neuvola sitten..ihanaa kun kun sataa lunta..joulu mieli jotenkin..
minulla haluttas soittaa vaavin isälle..kun me emme ole ..ole kimpassa..hmm.. :/ ei olla oltu pitkiin aikoihin yhteyksissä..haluttas puhua..
mutta nyt aamutouhuille ja ulkoileen ihanaa pv mammat ja voikaa hyvin :hug:

mamma ja rv tasan 34 :heart:
pojat vm 99 ja vm03
 
Enni mäkin melkein aloin eilen pakkaamaan ku niin supisteli. Kipeitä supistuksia tuli 13 min välein. Ja täältä ku menee vähintään sellaset 6 tuntia sairaalaan, niin pitäs osata ajoissa lähteä ettei sit tarvi lanssiin synnyttää..
Vaan eipä tullu lähtöä. Hyvin nukuttu yö takana, herättiin poitsun kans vasta kymmeneltä :) Nyt on hyvin levätty, vois lähteä synnyttämään :D
Noita koivunkävyn laittamia pisteitä haluisin koittaa hieroa, mut en kyllä ihan täällä kotona ollessa.. Pitää sit Rovaniemellä alkaa ahkeraan hieromaan :D Ettei kovin montaa päivää tarvis potilashotellista maksaa..
 
Jos minäkin täältä aktivoituisin kirjottelemaan alun jälkeen...näin äitiysloman kunniaks. Lueskellu toki oon tekstejä välillä tiuhaankin, mutta jotenki vaan tuo kirjottelupuoli jääny heikolle...
Mutta nyt on pakko alkaa jännäilemään kanssanne kun pikkutonttuja alkaa putkahtelemaan maailmaan! Ja muutenkin jakamaan viimehetken tuntemuksia kanssanne...

Onnittelut Leppäkertulle ja Jisselle pienokaisten syntymästä! :heart:

saapi nähdä ketä seuraavaksi... monilla on h-hetki lähellä! Tsempitykset jokaiselle joka erinäisten vaivojen kanssa kärvistelee :hug:

Elisar :heart: 35+3
 
Jättisuuret onnittelut Jisselle pikkuisesta!!! :heart:

elisar onnea äippälomasta. Nauti! =)

koivunkäpy tuohon meniki kiva tovi, kun alkoi "hieromaan". Täällä tulee nyt mukavaan tahtiin säännöllisesti noita supistuksia. Toivottavasti eivät lopahda vaan tehostuvat entisestään :D

mammaroi teet niinku parhaaksi näet. :hug:

Myräkkä tuo matka teillä sen verran kivan pitunen, että hyvä kun pakkasit kassin valmiiks :D

Kuka lähtee seuraavana? :D
 
Tänään taas neuvola. Ihan mukavasti nuo seurantakäynnit rytmittää viikkoja, mutta näissä perus neuvola käynneissä ei oikein valitettavasti tapahdu juur mittään. Muutama mittaus ja se on siinnä, toista nuo ultrat =)

Mä olen hommaillut nyt kaikkee joulujuttuja valmiiksi, kun eihän sitä tiiä kuinka sitä joulukuussa enää jaksaa. Tosiaan, kun tuo ostoskeskuksessa pyöriminen tuntuu jo nyt rankalta. Myös vauvan kamat alkaa olla kaikki valmiina. Enää vauva puuttuu..

Iiriksen äiti 35+6
 
Heippa!
Uutena odottajana tulisin joukkoonne. Odotan viidettä lasta, entuudestaan on neljä tyttöä ja tästä on annettu ennusteeksi poika. Ikää on 31, asun etelä-suomessa ja laskettu aika on 23.12.
Tänään on ensimmäinen virallinen äitiyslomapäivä, viikkoja siis tasan 35. Olen ollut jo kuusi viikkoa sairaslomalla, kun työni on kovin fyysistä ja paikat alkoivat pehmenemään. Eilen oli neuvola ja kaikki oli ok.
Vauvalle ei ole vielä mitään laitettu valmiiksi, koska luottoa on siihen, että pysyy massussa loppuun asti. Tuntuu hyvin pienikokoiselta, vaikka mitään virallisia kokoarvioita ei ole tehtykkään. Mies lähti tänään viikoksi reissuun, joten olisi hyvä jos pieni pysyisi yksiössään ainakin viikon vielä...
Täällä oli jo pari pientä neitiä syntynytkin, joten ISOT onnnittelut tuoreille vanhemmille!! :)
 
delfis siis mä meinasin pakata valmiiks, en kuitenkaan niin tehny :whistle:
Eipä se lähtö mun pakkaamisilla viivästy. Menee nimittäin 1,5 tuntia soitosta ennen ku ambulanssi on tässä meillä. Että siinä ehtii hyvin pakkailla :whistle:

Mä just viskasin poron kyljykset uuniin ja lähdetään pojan kans ulkoileen siks aika ku ne pehmenee.. Keksis vaan mitä niiden kans söis.. :/
 
niin jisee: et se sun eilinen pahaolo ties sit synnärille lähtöä =)

aattelin täs itekki alkaa paineleen nuita koivunkäpyn antamia pisteitä.. en tosin taida viel tänään kokeilla, mut täs lähiaikoina.. en usko et tuo vauva on vielä lähtöasemissa!
 
Suuret onnittelut Leppikselle ja Jisselle tytöistä :heart: :heart:

Eilen oli taas neuvola, vauva ei ole vieläkään kiinnittynyt :/ Pissa puhdas, verenpaine 100/50 :D Hemppari 107, sf mittaa en nyt muista mutta kasvanut oli kuitenkin.

Lääkäri oli sitten ilmoittanut sairaalasta että se antibioottikuuri pitääkin syödä |O Ensin sanoi minulle että ei tarvitse kun se on turhaa, nyt pitääkin... ja vielä synnytyksessä laitetaan antibioottitippa!! Pitää tänään käydä hakemassa lääkkeet samalla kun lapsilla on rokotus.

Supistukset, ne pienetkin hävinneet täysin :/ Lasketun ajan yli mennään varmasti ja reippaasti, tuntemukset on ihan sitä.

nedee ja vauveli 37+6
 
Mullakin on tuota pahoinvointia esiintynyt päivittäin ainakin viikon ajan.. :| :whistle: Mutta ainakaan vielä en oo jakautunut :LOL: Lievää turvotustakin on ollut jo useamman viikon ainakin sormuksen jumittumisesta päätellen.
 
Onnea Jisse!!

Mies on saikulla loppuviikon. Minä olen helpottunut, kun tiedä, että kuitenkin saa nyt sitten parannella itsensä, niin on sitten synnytyksessäkin mukana. Tontulle haastoin, että loppuviikosta on ihan hyvä tulla ulos, että mies voi jatkaa ens maanantaista sitten isyysvapaalla.

Pistää vaan vihaksi miehen työkaverit. Mies heräsi aamulla aikasin, kun ei saanut enää nukuttua, kun oli niin tukossa ja istui sitten koneella. Niin siellä on kaksi jo vissiin purnannut, että, miten voi istua koneella kun on sairaana. Tekisi mieli henkilökohtaisesti avautua näille :kieh: . Varsinkin kun toinen näistä oli kipeänä (tosin oli pekkasilla) ja oli koko päivän koneella. Että eipä siinä ole minusta kyllä varaa arvostella. Minusta on kuitenkin selkeää, että kun olet kuumeessa, niin et ole töissä. Varsinkaan tuollaisissa töissä, missä joudut auton hytistä hyppäämään päivän aikana toista sataa kertaa (mies siis ajaa jätepakkuria). Luulisi nyt näiden työkavereiden sen tietävän. Yleensä lääkärit ei meinaa ymmärtää sitä, että se on fyysistä työtä eikä pelkkää autolla ajoa. Mutta tiedänpä nytten, että kipeenä sitten vissiin pitää vaan maata sängyssä tekemättä yhtään mitään.

MUOKS. Kyllä ymmärrän, että jätkiä vituttaa siellä vapaiden menettäminen, mutta se on sitten työnjohdon moka, jos ei ole järjestänyt asioita niin, että tulisi ns. ulkopuolinen tekemään jotain vuoroa. Mutta kun ei tuolla vissiin osata ajatella tai saati aukaista sitten suuta, että eikös sitä voisi kysyä tuuraamaan.

(Miten musta tuntuu, että tulistun tällä hetkellä kaikesta)... Anteeksi purkaus.

Itse nukuin 10h. Kurkku meinaa olla kipeä, mutta ei enää tule yskittyä limaa pois. Limaa irtoaa muutenkin hyvin. Eilen huuhtelin hengitysteitä ja tänään meinasin tehdä saman.

Jaa-a, jos lähtis porkkanaleivoksille kuorrutetta tekemään ja herkuttelis sitten niillä...

Kattiina ja Möykky 38+6(huomenna poksuu, eiks tää vois syntyä jo!)
 
Leppis ja Jisse78: Isot halit ja onnittelut pikkuprinsessoista. :heart:

motherof5: Tervetuloa mukaan. :flower:

Täällä kävely hankalaa kun virtsarakkoa ja alavatsaa vihloo, perjantaina olis taas uusi kontrollikäynti labrassa jos sitä kustulehdusta taas olis, tuntuu kuin jaskat housuissa kävelisi, flunssa ei hellitä, mulla keittää kohta yli.

Ukkelin kanssa taas sukset pahasti ristissä, tapellaan kokoajan ja se masentaa viel enemmän, uhkasin tänään taas painella ulos ja hävitä johonkin, ei vaan jaksa..

meemee ja stella di natale 35+3
 
Onnea Jisse!! :heart: Kukas on seuraava sitten?? :)

Tää sais nyt pysyä masussa vielä sellaiset vajaa 1,5 vkoa niin ehtii lapsenvahdit palautua Lapista, muuten menee melko vaikiaksi asiat. Mutta tuskin tää täältä ennen laskettua aikaa tulee, kunhan toiveita vaan elättelen. Mut eipä tässä nyt kuitenkaan ole kuin about 5 viikkoa muutenkaan jäljellä. Tai viiden viikon päästä saa sitten viim. yliaikakontrollin äippäpolille, jos ei oo syntynyt.
 
Onnittelut pienistä tytöistä! :heart:

Täällä vietetään toista äitiyslomapäivää ilmeisesti sikainfluenssan merkeissä. Tytön päiväkodissa muutama sairasti ja nyt sitten tyttökin kolmatta päivää. Kuitenkin alle 38 asteen kuumeessa. Mieskin on sairas mutta lievemmin, kun sai rokotteen 1,5 viikkoa sitten. Itse taas olen tältä taudilta säästynyt kun sain sen rokotteen ajoissa.

Piti alkaa touhuilla vauvajuttuja ja eilen kaivelinkin ihan pienimmät vaatteet esille. Varmaan ensi viikolla sitten jos tyttökin pääsee hoitoon niin ehtii laittaa enemmän.

Bellona 35+2
 
:heart: ONNEA JISSE :heart:

Onkohan nyt joka päivä vauvauutisia? :D Jisselläkin tais olla la. vasta puolessa välissä joulukuuta?

Oujee, lähden tänään viettämään ruhtinaallista vapaailtaa kahden raskaanaolevan ystävän kanssa. :attn: :D :attn: Ensin shoppaillaan vähän aikaa ja sitten mennään syömään pitkän kaavan mukaan ja RAUHASSA!

Miracles 38+3 :heart:
 

Yhteistyössä