Onnea Jisse!!
Mies on saikulla loppuviikon. Minä olen helpottunut, kun tiedä, että kuitenkin saa nyt sitten parannella itsensä, niin on sitten synnytyksessäkin mukana. Tontulle haastoin, että loppuviikosta on ihan hyvä tulla ulos, että mies voi jatkaa ens maanantaista sitten isyysvapaalla.
Pistää vaan vihaksi miehen työkaverit. Mies heräsi aamulla aikasin, kun ei saanut enää nukuttua, kun oli niin tukossa ja istui sitten koneella. Niin siellä on kaksi jo vissiin purnannut, että, miten voi istua koneella kun on sairaana. Tekisi mieli henkilökohtaisesti avautua näille :kieh: . Varsinkin kun toinen näistä oli kipeänä (tosin oli pekkasilla) ja oli koko päivän koneella. Että eipä siinä ole minusta kyllä varaa arvostella. Minusta on kuitenkin selkeää, että kun olet kuumeessa, niin et ole töissä. Varsinkaan tuollaisissa töissä, missä joudut auton hytistä hyppäämään päivän aikana toista sataa kertaa (mies siis ajaa jätepakkuria). Luulisi nyt näiden työkavereiden sen tietävän. Yleensä lääkärit ei meinaa ymmärtää sitä, että se on fyysistä työtä eikä pelkkää autolla ajoa. Mutta tiedänpä nytten, että kipeenä sitten vissiin pitää vaan maata sängyssä tekemättä yhtään mitään.
MUOKS. Kyllä ymmärrän, että jätkiä vituttaa siellä vapaiden menettäminen, mutta se on sitten työnjohdon moka, jos ei ole järjestänyt asioita niin, että tulisi ns. ulkopuolinen tekemään jotain vuoroa. Mutta kun ei tuolla vissiin osata ajatella tai saati aukaista sitten suuta, että eikös sitä voisi kysyä tuuraamaan.
(Miten musta tuntuu, että tulistun tällä hetkellä kaikesta)... Anteeksi purkaus.
Itse nukuin 10h. Kurkku meinaa olla kipeä, mutta ei enää tule yskittyä limaa pois. Limaa irtoaa muutenkin hyvin. Eilen huuhtelin hengitysteitä ja tänään meinasin tehdä saman.
Jaa-a, jos lähtis porkkanaleivoksille kuorrutetta tekemään ja herkuttelis sitten niillä...
Kattiina ja Möykky 38+6(huomenna poksuu, eiks tää vois syntyä jo!)