Huomenet täältäkin. Kiitos kaikille haleista
Heräsin aamulla puol 6 ku hirveä suonenveto iski oikeeseen pohkeeseen. Eka suonenveto tälle raskaudelle, ihan hyvin
Jospa seki enteilis jo jotaki
Supistelee ainaki nyt heti aamusta, mitä ei oo oikein ennen tehnytkään. Kellottanu en oo, pitää varmaan yrittää kellottaa aamupalan jälkeen.
Puudutteista. Esikosta sain epiduraalin. Vasta kun olivat laittaneet niin tarkistivat että oon jo 8 senttiä auki. Eli en välttämättä olis sitä saanu, mut just sopivasti sain sen ponnistusvaiheeseen. Siinä sängyllä makoilin, mies piti toista jalkaa koukussa ja kätilö muistaakseni toista. Vai pidinköhän mä ite sitä, en nyt muista. Musta mä puristin sukanvarresta ponnistaessa
Eikä tullu repeämiä, kätilö kehui ja ihmetteli miten taitava ensisynnyttäjä olin
enni mulle kuiten tarjottiin sitä kiikkustuolia synnytyksen aikana. Että siinä supistukset helpottaa. Yritin sitä mut se oli aivan järkytys. Kun en tykkää kiikkustuolista muutenkaan, se on viimenen paikka mihin istahdan muutenkaan; mielummin vaikka seison. Olis pitäny tajuta ettei se varmaan kyllä synnytyksessäkään mulle sovi
bellona norjassa kun alkaa äitiysloma viimeistään 3 viikkoa ennen laskettua, niin siksi minulla vasta eilen äitiysloma alkoi. Saikulla olin siis siihen asti, eli ei sillai tunnu missään. Mut mietin kyllä eilen, että jos toissapäivään asti olis pitäny töissä olla; ei kai siitä olis mitään tullu..
Te puhuitte noista seksikielloista. Meillähän ei varsinaista kieltoa ollu ku 2 viikkoa, ja seki meni ohi jo 3 viikkoa sitte. Mut taitaa olla 3kk edellisestä touhuilusta :'( Yritän josko mies tänä vknloppuna innostuis.. Tosin oon iteki ollu vähän sellasella tuulella ettei jaksais. Mut jos nyt, jospa se sais jotain aikaseks
Tosin, jos mies ei ees pääse tuleen kotiin vknlopuks niin sit ei voi ku haaveilla vaan. Ja sit mulla Tietty tekee mieli :kieh:
miracles kannattaa lähteä käymään näytillä jos uudelleen tulee noita näköhäröjä. Parempi katsoa kuin katua, voi nimittäin olla vaarallinen tuo raskausmyrkytys, teille molemmille..
Kohta varmaan loppuu dora niin päästään pojan kans aamupalalle. Sen jälkeen pitäis ulos jaksaa..
Myräkkä ja keiju 37+1