jm toivotaan että siellä kuitenkin pienokainen olisi!!
mittoja täällä on 165 ja 60kg,juuri pudottelin 12 kg
jäi vähä entisestä raskaudesta kiloja,synnytyksenjälkeisen masennuksen takia ei huvittanu laihduttaa,ja ne lääkkeetkin pöhötti..urheilla tykkään nyt kovasti,käyn salilla,ratsastan ja lenkkeilen koiran kanssa..
makaronilaatikko ois uunissa,laitoin joukkoon tomaattimurskaa,saas nähä mimmosta tulee..en oo yli vuoteen tuota ruokaa tehny ku ei oo mieli tehny
nyt tekee..hitto mun on päästävä tisuliivi ostoksille,nippanappa menee tissit entisiin,ihanaa!!nää on näitä pien rintaisen hehkutuksia
ja laihdutuksen ansiosta ne viimeisetkin täytteet katos niistä
ihana ilma täällä,aurinko paistaa ja lumet ottaa kyytiä..ei ookkaa ku vähä enää pihalla lunta,kohta pääsee haravoimaan tuota muutaman neliön pihaa
ja sit pääsee kukkiakin kohta laittelee..isäntä pesi moottoripyörän sillä aikaa ku esikoisen kanssa nukuttiin päiväunia,ihan järkyttävä väsymys |O mut parempi näin,ku se et valvottas yöt ku ei väsytä :|
multitabs raskaus vitskuja pitäs käydä ostaa,edellisessä raskaudessa niitä söin..mun pitää varmaan taas rauta tabujaki ottaa,mulla on hirmu huono hemppa muutenki..
eilen kattelin jo netistä vaunuja
esikolle ostettiin brion kombit,en tykänny yhtään..sit möin ne huutiksessa ja ostin niillä rahoilla herqules razor 4 rattaat,niistä oon tykänny ja niihin sais erikseen vaunukopan ostettua..mutta tekis mieli ostaa esikolle jotkut isommat rattaat..esim ne brion kuomuttomat perusrattaat,sellaset vähä vanhan näköiset,ja sit tälle tulevalle tekis mieli ostaa oran taiga vaunut :heart: aivan ihanat,ja jos niihin ostas seisomalaudan esikolle myös..
mitään muuta ei tarvii ostaa,no pinnasänky kylläkin,meni mun tädille kun sai juuri vauvan,mutta sillä ei kiire ole,kun meillä on kehto jossa esikkokin nukkui ja vasta vieroituttiin perhepedistä jatkettavaan sänkyyn..