huomenta!
täällä olo tuntuu päivä päivältä vähän huonommalta.. :/ inha. viime vuonna kävin viel lukiota niin piti olla melko usein aamutunneilta pois tai lähteä kesken tunnin.. porukka vähän ihmetteli kuin ei tienneet raskaudestani, ja yleensä en ollu ikinä pois koulusta.
pitää vaan koittaa kokoajan syödä.. kyllä kait tässä paisuu??!
viime raskaudessa kiloja tuli 15kg ja nyt on kerenny tippua ne plus kilo... ois saanu jotai jäähä ku oon muutenki niin hoikka..
Meillä neuvolassa kuuluu kolme ultraa plus jos haluaa ton alkuraskaudenultran.. ihana kun pääsee niin monesti kurkkaa masuun :heart:
Grace, ei se kestoilu kaadu siihen ettet osaa kutoa
kestovaippainfo.fi sivun kirppikseltä löydät taatusti sopivia villiksiä ja vaippoja jos haluat.
ja minäkin voin ommella vaippoja
oon siis tän käpykylän lastenvaatekauppaan tehny vaippoja myyntiin.. oon nyt tajunnu sanonnan "suutarin lapsella ei oo kenkiä" kun oon niin keskittyny muille ompelee niin oman pojan vaipat on jääny tekemättä
Mulla kans pelottaa joka vihlaisu ja tuikkaisu masussa.. eilen kävelin asioilla niin sattui tohon ylävatsaan, mitähän se tarkoittaa?
eikö ne kivut yleensä kuuluis tuntua alavatsassa.. sielläkin kyl tuntuu vihlontoja, samoin kipu säteilee alaselkään.. :/ kiva kun näin aikasessa vaiheessa alkaa selkä vaivaamaan....
Upp3 ja masukki 6+0 sekä poju 8kk :heart: