Huomenta!
Onnittelut joulumasuille kun en viimeksi muistanut kaikkia onnitella
:heart:
Oon yrittäny lukea teiän keskusteluja läpi että "tuntisin" teiät paremmin
liityin myös sillon täällä kaksplussalla tällaseen keskusteluryhmään ku esikoisesta plussasin, ja vieläkin jutellaan
tulee tutuksi ja on ihana kun tuntee niin monta saman ikäisten lasten äitejä..
ehkä jossain vaiheessa voitais perustaa oma yhteisö myös facebookin puolelle?
onks siellä kellään kuvia?
mulla alko äklöttää kun en heti herättyäni syöny aamiaista kuten normaalisti... äkkiä kävin tekasee pari leipää niin jospa tää tästä.. vietiin meiän poika eilen mummilaan yökylään että saan hommailla täällä kotona
eli ommella vaippoja
onks täällä muita kestovaippojen käyttäjiä tai suunnitteleeko joku esikkoaan odottava aloittavansa?
minä oon kestovaippatukihenkilö niin mielellään voin avustaa oman osaamiseni rajoissa
pojan kans ollaan kestoiltu ihan vauvasta lähtien eli nyt 8kk!
tutustuin niihin jo odotusaikana ja opettelin niitä ompelemaankin. on tullu tosi edulliseksi meiän kestoilu kun oon käyttäny vaippoihin melkeen pelkästään kierrätyskankaita..
).( varasin heti tiistaiaamuna (kello 8
) ajan neuvolaan, olikohan se toukokuun 7.päivä..vasta!! sillon ultrataan, pitäis jo sydänäänten kuulua. :heart:
Mulla muutes tuli elokuussa synnytyksen jälkeen synnytyksen jälkeinen masennus, kesti n.4kk ja meni sit psykologin yms avun ja lääkkeiden avulla ohi.. nyt olen terve.
pelottaa että uusiutuukohan se tämän kakkosen synnytyksen jälkeenkin..toivottavasti ei kun oli se sen verran paha kokemus.. :'( Onko muita sjm kokeneita/pelkääviä?
Upp3 ja masukki 5+6 sekä esikko 8kk :heart: