Heipsarallaa!
Tänää oli neuvola ja kaikki hyvin! Sykkeet oli +150 ja sf-mitta 35,5
Mulla oli sielä neuvolassa oman tädin lisäks kätilö-opiskelija, oli todella mukava! Puhuttiin kaikesta synnytyksee liittyvästä, ennen ja sen jälkeen. jaiks, tuli semmonen tunne, että hei,
tässä oikeesti kohta synnytetään! kohta on pikkunen käärö sylissä tuhisemassa ( ja itkemässä ja kitisemässä..
)
Seksistä senverran, että mullahan on toi vagina-kysta löytynyt, niin estää tämän kyseisen asian harrastamisen. Mutta eipä se haittaa, ei tässä kauheesti mieli tämän edessä olevan rantapallon takia teekkään
Tunnen itteni jotenkin niin epäseksikkääks tällä hetkellä kaikkine raskausarpineni ja ylimääräsine kiloineni.
Onko teille muille tullut näitä ihaniarakkaita arpia? kaikki sanoo että
oo niistä ylpee, oot niistä ylpee vielä joskus... P*skat sanon minä
Emmä halua mitää tommosia arpia, vaikka onkin muisto tästä raskausajasta.. silti..
Jokainen ottaa nämä arvet tyylillään. Mulla on niitä siis masussa, reisissä ja pepussa
jokapuolella!
vähä arempi aihe ehkäpä,
onko teillä kellää peräpukamia? mulle on tullu!! Ei mitenkä häiritse tai mitään, mutta ällöttää ajatus, että semmonen on tuolla.. tuolla.. niin..
hyi. Mutta onneks mies oli niin huomaavainen, että kun tuli töistä yks päivä, niin oli käynyt apteekin kautta ostamassa mulle rasvaa siihen
:heart:
Eikai tässä kummosempia, seuraava ultra onkin 26.11, sitä odotellessa :heart:
Neyski +poitsu 36+2, kohta ollaan täysaikasia! :kiss: