Kovasti voimia kaikille teille, jotka olette kokeneet menetyksen. :hug: Ei löydy sanoja. Tuntuu pahalta teidän puolesta.
Uusille tulokkaille onnea ja tervetuloa!
Olen käynyt lukemassa täällä joka päivä, mutta mulla vain ei ole aikaa istua koneella, vaikka ois mukava kirjoitella enemmän ja osallistua keskusteluun.
Työt ja esikoisen kanssa touhuaminen, sitten kotihommat siihen päälle ja tämä väsymys vie kaiken energian...
Minäkin voisin liittyä sinne
fb-ryhmään sitten kun np-ultra on takana ja kun raskaus on ns. julkinen asia eikä enää salassa.
Täällä oli puhetta
linea negrasta, mulle tuli se esikoisen odotusaikana rv 24, oli yks aamu vaan yhtäkkiä ilmestynyt masuun.
Ulottui ihan koko masun yli. Nyt ei näy vielä ainakaan, saa nähdä tuleeko edes.
Onko joku jo ostanut äitiysvaatteita ja alkanut käyttää niitä? Milloin ootte aiemmissa raskauksissa ottaneet äitiysvaatteet käyttöön? Mä otin esikoisen aikana äitiyshousut käyttöön jo rv 12, kun tavalliset housut puristi niin... Nyt mulla on enää yhdet farkut, jotka menee päälle, masu on jo niiiin turvonnut ja iso! Yritän vetää sitä sisään, mutta ei se mene! Kääk! :O
Nälkä vaivaa koko ajan, mut en pysty kuitenkaan syömään kerralla paljoa, koska tuun niin täyteen heti pienestäkin annoksesta ja tulee ällöttävä olo... Ärsyttävää, kun jos ei syö, on huono olo ja sittenkin kun syö, on huono olo ja turvottaa...
Tänään olin yhdessä koulutuksessa töissä. Meillä siis työvaatteet käytössä eikä koskaan omia... ne on niin löysät ettei niiden läpi vielä mun pömppömasua huomaa.
Mutta siis tänään siellä koulutuksessa mulla oli omat vaatteet päällä ja mä huomasin, että mun työkaverit katsoivat mun masua... Luulen, että yksi työkaveri meinasi kysyäkin jotain, mutta vaihdoin äkkiä puheenaihetta. Yritän saada pidettyä töissä tämän raskauden salassa siihen viikolle 12 asti.
Nyt pitää mennä laittamaan esikoinen yöunille.
Merve ja pieni 9+1