Voi
Kengu83, suuret pahoittelut ja voimahalaukset sinne! :hug:
ralliruutu: Muakin huoletti kovasti ennen varhaisultraa, ei ollut oikeastaan yhtään sellainen olo, että olisin raskaana, oireita ei juuri ollut ja rintojen arkuuskin loppui ihan yllättäen... Raskaudet on kuitenkin kaikilla naisilla niin erilaisia, ja oon huomannut nyt, että näköjään samallakin ihmisellä voi raskaudet poiketa toisistaan. Musta tuntuu, että tämä raskaus on kovin erilainen, kuin esikoisen, kaikin puolin. Kävin varhaisultrassa pari viikkoa sitten ja siellä kaikki oli hyvin, mutta nyt mua huolettaa taas. Oireita kyllä on välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta np-ultraan on vielä kolme viikkoa aikaa, pelkään jo nyt ihan kauheasti sitä, että siellä ei kaikki olekaan enää hyvin... Mutta ei tässä auta muu kuin toivoa parasta ja yrittää elää ns. normaalia elämää.
Ei se murehtiminen mitään auta.
Mua ärsyttää ihan kauheasti, kun esikoisen odotusaika meni huolehtimiseen ja synnytyksen odottamiseen... koko ajan vain laskin viikkoja ja odotin ajan kuluvan. Esikoisen synnyttyä ja tässä muutaman kuukauden aikana ennen kuin tulin raskaaksi, päätin, että toisesta raskaudestani aion nauttia täysin siemauksin. En näköjään osaa kuitenkaan. :|
Lakritsa onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:
Mulla on
poikaolo, en vain osaa kuvitella, että meille tulis tyttö, kun meillä on jo yksi poika... toinen poika tuntuis ns. luonnolliselta.
Esikoisen odotusaikana mulla oli aluksi tyttöolo, mutta se muuttui poikaoloksi np-ultran jälkeen. Saa nähdä, käykö nyt toisinpäin.
Merve ja pieni 9+3