Pahoittelut kaikille menetyksen kokeneille ja suru-uutisia saaneille,myötäelän suruanne :heart:
Toivon kovasti voimia ja tsemppiä jatkoon,seuraavaan yritykseen ja raskauteen :heart:
Tänne ei mitään ihmeellistä,
pahoinvointi ehkä himpun verran helpottanut,mutta olemassa silti päivittäin aamusta iltaan. Totesin tuossa vaan,että se on ihan sama syönkö vai en,niin silti kuvottaa,eli mulla ei ainakaan toi säännöllisesti syöminen auta. Mutta onneks tän kanssa pystyy sentään elämään,en ole oksentanut,kunhan muuten kuvottelee ja ellottaa.
Hiustenlähtö!! Voi jummijammi,kohta oon kalju! Multa lähtee kyllä muutenkin suht paljon,mutta nyt taas raskaana ollessa PAAAAALJON enemmän,ihan siis tukkoja,koko ajan paidat ihan hiusten peitossa : / Edellisissä raskauksissa ollut ihan sama juttu. Eikä se suinkaan siihen synnytykseen lopu,imetysaikana niitä multa vasta lähteekin...huoh. Tarttee alkaa kattelee peruukkeja
Aika moni on jo kertonut aika monelle. Me ollaan paljastettu vasta ystäväpariskunnalle. Eikä ajateltu vielä vähään aikaa kertoakaan muille. Ehkä sitten np-ultran jälkeen,jos ei kukaan keksi ennen sitä. Mun äiti on kyllä vähän sellanen "noita",etten yhtään ihmettelis vaik se arvais lähiaikoina.
Ja kyllä varmaan muutkin saattaa huomata,alkaa toi masu sillain jo pömpöttää,varsinkin kun syö jotain. Ja omat housut puristaa ja kiristää jo ilkeästi,et täytynee mammapöksyosastoon siirtyä kohtapuoliin...
Ens viikon ke olis eka neuvola. Ja tänään varaan np-ultraa,menee varmaan meidän hääpäivä-viikolle kesäkuuhun :heart:
NuNutin ja Taneli 7+1