Moi taas
3kerta: suuret pahoittelut! Ensi kerralla onnistuu! :hug:
meillä
mies oli mukana melkein jokaisessa neuvolassa ensimmäisen odotusaikana, ihan omasta tahdostaan. En mä koe sitä mitenkään "tarpeellisena" mutta mies itse on kiinnostunut ja haluaa olla mukana ja kuulla sydänäänet joka kerta ja kuulla joka kerta, että kaikki on ok jne. niin miksi sitten ei tulisi
Ja oli hyvä, että oli kuski, esim loppuaikana jouduttiin käyrille lähes joka kerta neuvolasta, joten en oikein itse ois pystynyt ajamaankaan. En nyt tiedä miten tällä kertaa tehdään, esikoiselle ei ole hoitopaikkaa lähimailla, joten mies on varmasti hänen kanssaan toivottavasti, ettei mukaan tartte ottaa.
Mäkin muuten
hengästyn nyt tosi helposti, siis helpommin ku normaalisti!
Na-dene: Ai rooibosta ei saa juoda? vau, miksköhän? no onneks en koskaan sitä juokaan
En vaan yhtään hahmota mitkä lasketaan yrteiksi... Mä suosin kanssa mandariineja, ja sitten pitää pitää huolta, ettei pääse liian kova nälkä, eli esikoisen odotus aikana söin ennen ku nousin sängystä ja koko ajan oli joko hapankorppua tai mandariinia suussa. Vihreät omenat oli kans hyviä, mehujätskit kesähelteellä... mitäs muita kannattaisi kokeilla? Hedelmät, vihannekset, korput? Marjat, kuivatut marjat on muuten herkullisia
Toivottavasti pian helpottaa! :hug:
Nähdään taas
tömpsis ja persikkabanaani 7+3 (siis mäkin olen täysin yllättynyt että viikkoja on NOIN paljon
vastahan se plussa tuli :O
)