:hug: kaikille, jotka ovat kohdanneet keskenmenon, olen pahoillani :'( Ja voimia kovasti menetyksestä toipumiseen!
Tsemppiä niille, jotka joutuvat epätietoisuuden kanssa elämään.
Kengu83: Peukut pystyssä pidän minäkin, että kaikki olis kuitenkin hyvin siellä.
On tämä alku hankalaa, kun ei voi muuta kuin odotella ja ihmetellä, ja toivoa enkeleitä matkalle.
Olen yrittänyt käydä joka päivä täällä lukemassa, mutta kirjoittamaan en ole ehtinyt. Omaan napaan ei kuulu mitään uutta. Oireita on välillä enemmän, välillä vähemmän, tuntuu kyllä tämä raskaus kaikin puolin erilaiselta kuin esikoisen raskaus. Millään en malttais odottaa varhaisultraa, joka on 1,5 viikon päästä...
Vitamiineista Mä syön Multivitan Raskaus ja imetys. Yritin ensin syödä Multitabsin raskaus -vitamiinia, mutta ne tabletit oli niin isoja ja karheita, etten saanut niitä kurkusta alas. : /
Mehiläisen varhaisultra: Itsekin varasin ensin sieltä varhaisultran, mutta peruin, koska oli niin kallis... laskin, että n. 200 e tulisi maksamaan. Ja tosiaan mullekin sanottiin, ettei Kela-korvausta saa, koska "tämä varhaisraskauden ultra ei ole mikään tarpeellinen ja pakollinen toimenpide"... Onneksi löysin yksityisen lääkärin, joka tekee vähän halvemmalla tuon ultran ja siitä saa vielä Kela-korvauksenkin.
Raskaudesta kertominen: Olen kertonut viidelle hyvälle ystävälle ja yhdelle työkaverille. Mies on kertonut siskolleen, joka asuu ulkomailla. Kummankaan vanhemmille emme ole vielä kertoneet, ehkä varhaisultran jälkeen sitten. Esikoisesta kerroin omalle äidilleni heti kun plussasin, nyt fiilikset on kummasti toiset... Pelkään vähän äitini reaktiota, tuntuu että äiti on sitä mieltä että yksi lapsi riittää meille, vaikka eihän se hänen asiansa ole tietenkään.
Meillä sellanen tilanne, että mulla vakityöpaikka, mutta mies vielä opiskelee, ja asutaan vuokralla kaksiossa... Luultavasti asumme tässä niin kauan, että pystymme ostamaan oman asunnon ensi vuoden alussa. Mies valmistuu kesällä ja toivottavasti saa töitä heti, sen varaan ollaan laskettu.
Ihanaa, kun lumi on alkanut vihdoin ja viimein sulaa ja esikoisenkin talvivaatteet on saanut laittaa pesuun ja varastoon odottelemaan seuraavaa käyttäjää!
Mukavaa sunnuntaita kaikille! Niin ja tervetuloa uusille odottajille!
Merve ja bebis 6+0 :heart: