Kiitos onnitteluista vielä! Sain tänään kakkua ja lahjojakin, parit vieraat kävi
Pitikin kirjottaa siitä oireiden vähyydestä aikasemmin... hitsi että sen jälkeen on heikottanut, ahdistanut ja nyt on maha ja reidet ja selkä ihan tulessa! Voisin olla tosi tosi huolissani näin kovista kivuista, mutta tiedän, että esikoista odottaessakin oli - siis ihan niin kovat että käytiin päivystyksessä - ja kaikki meni kuitenkin hyvin. Raskausoireet vaan sattuu vaihtelemaan joka päivä tai vähintään joka viikko, ei niihin ehdi tottua
Ja välillä tulee oireettomia kausia ja niistäkin sitten kyllä huolestuu joka kerta...
Mä oon huomannu joistakin porukoista, et jos on FB-ryhmä niin sit osa kirjottelee vaan siellä ja tää ketju hiljentyy hurjasti, ja osa tuntee sit olonsa ulkopuoliseksi. Mut sehän on jokaisen oma valinta. Itse voin tulla FB-ryhmään sit joskus myöhemmin, kun tunnetaan tätä kautta ehkä vähän paremmin
Esikoinen "hoivas" mua tänään: pyyhki nenää ja suuta, ja melko väkivaltasesti työnsi mulle tuttia suuhun
Voi jestas
Saadaan hyvä vauvanhoitoapu :heart: :heart:
voikaa hyvin,
tömpsis ja PikkuSiskoPersikka tai PikkuVeliBanaani