Heipparallaa ja onnea kaikille plussista! :heart:
Olen (tänään) 34v, odotan siis ilmeisesti toista lasta, esikko on 1,5v ihana tyttö
Selkeä viiva, vaikka vielä aika haalean punainen, on kyllä paras synttärilahja mitä voi saada
Ja jos lapsi syntyy joulukuun alussa niin voisi vaikka olla miehelle paras synttärilahja
Eka haalea plussa tuli kp 82... eli ei aavistustakaan vielä viikoista! :O Tosin olen testannut n. 2 viikon välein tässä kierrossa ja viimeksi oli vielä ihan selkeä nega, eli ei tämä mikään "vanha" tapaus ole. Aikaisemmatkin raskaudet tulleet pitkistä kierroista, meillä takana yksi keskenmeno ennen esikoista. Ilmoitan tarkemmat viikot kun tiedän, laskurin mukaan katsottuna LA olisi -menkoista katsottuna- 10.10.
no se ei pidä paikkaansa
ja oletetusta hedelmöittymisajankohdasta laskettuna LA olisi 2.12.
eli mun rivi taitaa olla
?.12/ tömpsis/ 34 / 2. / LS
Minkälaista lääkettä
Kengu saat? Uteliaisuuttani kyselen ja kun itselläkin tuota km taustaa... Ei ole pakko kertoa tietenkään.
Oireita oli kipeät nännit, sen takia testin teinkin ja todellakin yllätyin! Sen jälkeen on ollut kovaakin juilimista ja jomotusta kohdun seuduilla sekä ennen plussaa olin todella pahalla päällä pitkään, tämä siis taisi selittää senkin
Niin ja migreeni melkein joka toinen päivä.
Oikein iloista odotusaikaa kaikille, toivottavasti pysyy pikkuinen meilläkin mukana
Niin ja hyvää pääsiäistä!
tömpsis ja Persikka <3