Moikka kaikille. Täällä meillä on tapahtunut paljon viimeisen viikon aikana. Soitin maanantaina lapsettomuuspolille ja pyysin sovitusti annostusta disperiiniin lugesteronien kaveriksi ja hoitaja lupasi soittaa myöhemmin juteltuaan lääkärin kanssa. Soittikin heti kohta ja määräsi heti seuraavaksi päiväksi lääkärin luokse. Oma lääkärini oli jäänyt sairaslomalle ja tietysti hyytymistekijä testini oli jäänyt katsomatta. Itse luulin että kaikki on ok, kun mitään kirjettä ei alkanut kuulumaan. No niissä testeissä oli minulta löytynyt geenivirhe, joka altistaa laskimotukoksille, joten tässä kuulemma todennäköinen syy meidän kolmeen peräkkäiseen keskenmenoon. Oli kuulemma todella suuri yllätys että niistä mitään löytyi, kun meillä on kuitenkin kolme vuoden välein syntynyttä lasta, eikä näiden välissä yhtään keskenmenoa. Nyt sain sitten lääkityksen tähän vaivaan, ja pistän kotona joka ilta fragminia vatsanahkaan. Näin kovasta piikkikammosta kärsivälle tämä ei ole ollut oikein mieluista puuhaa. Välillä joutunut käymään naapurissakin pyytämässä pistämisapua, kun ei ole millään saanut piikkiä laitettua. Toivottavasti tämä nyt sitten auttaisi, eikä keskenmenoa enää tulisi kaiken tämän vaivan jälkeen.
Olo on ollut ajoittain todella huono ja väsynyt. Mutta sehän on vaan positiivista. Olen kyllä varautunut taas oksentamaan sen reilun puolivuotta, niinkuin kaikista kolmesta olen oksentanut.. Ultraan määräsivät 19.4 heti aamulla. Ristiriitaisin tuntemuksin tuota päivämäärää odotan. Jos taas tulee niitä huonoja uutisia.
Olo on ollut ajoittain todella huono ja väsynyt. Mutta sehän on vaan positiivista. Olen kyllä varautunut taas oksentamaan sen reilun puolivuotta, niinkuin kaikista kolmesta olen oksentanut.. Ultraan määräsivät 19.4 heti aamulla. Ristiriitaisin tuntemuksin tuota päivämäärää odotan. Jos taas tulee niitä huonoja uutisia.