nenna85: vaihtelee käytäntö tosi paljon näköjään sairaalankin sisällä. Kuopuksesta tehtiin alakautta, muistan ikuisesti, kun oli vielä pyytänyt kaverin mukaan, kun mies ei päässyt. Ajattelin, että jos tulee huonoja uutisia niin on joku tukena. Odotushuoneessa hän sitten totesi: tosi kiva, että pyysit mukaan kun tosi moni olisi arastellut ottaa kaveria, kun tehdään alakautta. ÖÖÖh, no olin siis luullut että tehdään vatsa päältä. Eilen sitten supernopeasti kerkesin jo riisumaan itseni, niin kätilö totesi, että vaatteet vaan päälle, tehdään mahan päältä. Lääkäri sitten vielä tuon np-ultran jälkeen tsekkasi ultralla vielä alakautta, kun sitä kautta näkyy hematoomat ym paremmin. Tsemppiä
ultraan!!
joulukuu: musta tuntuu, että olen takakireä koko ajan...Tänään pitäisi mennä metsästämään äitiyslegginsejä, kun normit jättää inhottavan rannun mahaan. Lupasin itselleni aikaisemmin etten siirry äitiysvaatteisiin ennen np-ultraa ihan vaan varmuuden vuoksi. Joudun sitä paitsi ostamaan koko äitiysvaate garderobin uusiksi. Annoin kaikki pois tyttöjen jälkeen, samoin kun annoin/myin kaikki vauvakamat. Onneksi osan lähipiiriin, joten kaukalon+adapterin olen jo saanut hankittua takaisin, yli-ihanat mamas&papas leikkimatto, sitteri, mobile ym odottavat vaan takaisin noutajaansa
ainoa mikä harmittaa, niin myin meidän superhyvät vaunut. Mies jankkasi silloinkin kun niitä ostaja haki "oletko ihan varma nyt ettet halua lisää lapsia", mihin minä vannoin että "olen ihan 110% varma, kuka hullu nyt aloittaisi alusta, kun noi 2 on on ollut niin superhelppoja ja päässyt niin helpolla niiden vauva-ajasta". Aivan kuka sitä nyt olisi niiin hullu: mä..Pärjäisin, kun saisin jostain vain emmaljungan vaunujen alaosan. Käytän kuitenkin vain turvakaukaloa niissä ensimmäiset kuukaudet, kun on kylmin talvi-aika ja sitten voisi jo siirtyä ratasosaan. Täytyy katsoa, jos joku ihana ystävä pelastaisi ja lainaisi
vauvaton: ihana tuplayllätys!!! Oikein paljon onnea