Onnittelut vauvautuneille:flower:!
HimmuW, myös mulla oli turhaan mukana kaikkea tekemistä, ei ehtinyt ei. Omia vaatteita en olis käyttänyt mistään hinnasta, paikat oli veressä ja lisäksi hikoilin ihan kauheesti. Siteet tuli sairaalan puolesta, ja käytin niitä, koska olivat paljon imukykyisempiä kuin perus libresset
Sen sijaan ainakaan kättäriltä ei saanut rasvoja tisseihin, eikä muita hygieniakamppeita. Dödöä ja hoitoainetta tuli parissa päivässä ikävä
Eväitä en itselleni myöskään kaivannut, sen sijaan mies, joka oli pitkät päivät sairaalalla olisi tarvinnut jotain vähän kunnollisempaa syötävää (oltiin just pyhät laitoksella, eikä ruokapaikat ollu auki).
Jälkivuodon luulin jo tasaantuneen, mutta eilen ja tänään onkin tullut taas verisempää.
Täällä terkka kävi tänään
kotikäynnillä. Poitsu oli kasvanut huimasti, syntymäpaino nyt jo ylitetty parillasadalla grammalla
Oli tosi kivaa kun hän kävi, sain kyseltyä mieltä askarruttavia asioita ja huomasin, että nämä omat ongelmat onkin ihan normaaleja juttuja.
Meillä on kaikki mennyt pääasiassa mun mielestä tosi hyvin. Ainut ikävämpi juttu on korkea horkkakuume, joka mulle on noussu nyt kolmena yönä peräkkäin. Nousee sinne 39 ja laskee sit yhtä nopsaa ku tulikin. Tänään tosin nousi 40c ja laski vaan puolisentoista astetta, joten aika kuollut olo on nyt sitten ollut. Terkka epäili tiehyttukosta kun noin sahaa ja neuvoi soittamaan sairaalaan jos tämä jatkuu tällaisena.
Ai niin, meidänkin pitää hoitaa noi
isyydentunnustushommat. Oon ihan sekasin kaikista jutuista mitä pitäisi hoitaa, hmm.. Isyydentunnustus, ristiäiset, ilmoitus vakuutusyhtiöön ja huoltoyhtiöön... Tuleeko vielä muita mieleen? Pitääkö esim KeLaan ilmoittaa lapsen syntymästä vai meneekö automaattisesti?
Julia ja poitsu 8pvää