Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Madickelinille onnea pikkuneidistä :)

Täällä ollu tuskaset pari päivää, tänään ehkä hiukka parempi päivä. Yöunet vaan on hävinny minimiin eikä näin päivälläkään saa nukuttua. Ens keskiviikkona seuraava neuvola ja tarvii siellä kyllä puhua siitä, että jos joku lääkäri viittis kuitenki katsoa onko tuolla alhaalla tapahtunu jotain vaiko ei. Katsotaan sitten mitä terkkari tuumaa..

Tänään tapahtuu vihdoinki se, että saadaan tuolta yhdestä makkarista pari sänkyä kiertoon ja me saadaan alkaa viikonloppuna laittaan meille makkaria ja samalla myös laittaa viimeset vauvan kamat kuntoon. Onpahan sitten valmiina eikä jää viime tippaan.

Mutta nyt siskonmakkarasopan kimppuun. Iloista päivää kaikille :)

Jabadaba ja 36+4
 
Paljon onnentoivotuksia Kaapolle pienestä pojasta. Hyvän kokoinen hän jo oli :)
Ja onnea myös Madickenille pienestä tytöstä!!

Ihanaa kun rupeaa näitä vauvauutisia satelemaan :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Oiii, ihanaa :D Hurjasti onnea kaapolle ja Madickenille pienten ihmeitten syntymästä!! :flower: Tuntuipa hyvältä päästä päivittämään syntyneitten listalle iloisia uutisia =) Poistin teidän nimet nyt siitä ylempänä olevasta listasta, ajattelin että siitä olisi sitten helpompi tarkistaa ketkä vielä odottavat.

Mulle sopii hyvin että juttelua jatketaan sitten joulukuun ketjussa kaikki yhdessä, kunnes viimeinenkin nyytti on maailmassa. Sen jälkeen voidaan sitten tehdä uusi ketju tuonne vauvojen 0-12 kk puolelle. Muuten me loppupään odottajat saadaan täällä parin ihmisen voimin huhuilla vuodenvaihteessa ja se voisi olla aika kurjaa. Että jos synnyttäneet jaksaa täällä jutella niin olis kiva ;)

Voi vitsi kun haluan itsekin vauvan jo syliin!!

Rödluvan ja Beetakingi 35+5
 
Paljon onnea Kaapo pikku prinssistä ja Madickelinille pikkuisesta prinsessasta! =) :flower:

Terveydenhoitaja soitti niistä labran tuloksista ja viitearvojen sisälle ne olivat eli tämä ihottuma ja kutina johtuu sitten jostain muusta. Onneksi. Auttoi se allergialääke vähän yöllä, koska pystyin nukkumaan melkein putkeen yön, vaikka jossain vaiheessa tunsin pientä kutinaa. En kuitenkaan herännyt kunnolla, niin kuin edellisinä öinä. Th lupasi edelleen, että voin tarvittaessa käyttää niitä lääkkeitä, mutta ajattelin kokeilla ensi yön ilman ja katsoa kuinka menee.

Tänäänkin on väsyttänyt aika paljon päivän aikana, mutta johtuu varmaan osittain tästä säästä. Tuntuu, että verhoja ei kannate edes aukaista, koska kuitenkin joutuu pitämään valoja päällä koko päivän.

Itsekin olen huomannut, että esim. tiskatessa tuntuu, että happi loppuu ja pakko välillä pitää taukoa. Samanlaista oli silloin alkuraskaudessa. Tänään meni yli tunti tiskatessa, koska en jaksanut kauaa seistä ja piti vähän väliä mennä istumaan pöydän ääreen.

Peppi1981 ja Sykerö 37+3
 
Kaapo ja Madicken onnee teille hurjasti. Toivottavasti kaikki on lähtenyt hyvin sujumaan:)

Kukakohan on seuraavana vuorossa?

Vauva on ollut tänään mahassa tosi aktiivinen. Aamusta asti potkinu kovasti ja möyriny tuolla mahassa. Aina ei oikein tiedä miten päin olisi kun tulee iskua kylkiin ja tuntuu, että tulee kohta ihosta läpitte. Normaalistikkin vauva on ollut tosi aktiivinen liikkumaan mahassa mutta tänään ollaan kyllä vieläkin enemmän liikuttu ja tuntuu ettei ole juurikaan nukkunut :D
 
Ensiyönä voisi hyvin lähteä synnyttämään. Pitkien yöunien päälle oon nukkunut monta tuntia päikkäreitä. En tajua mikä mua on tänään niin väsyttänyt, mutta akut ovat ainakin nyt täynnä. Vauvakin on ollut tosi vaisu.
 
Täällä on tytön kanssa lähteneet hommat mukavasti rullaamaan. Sektio itsessään meni juuri niin kuin pitää ja tyttö vaikuttaa terhakkaalta tapaukselta nyt tosin pari viimeistä tuntia huilinut kainalossa. ´

2v isosisko kyllä osoitti heti mieltään kun näki vauvan mutta vierailun loppuvaiheessa oli jo selkeästi kiinnostunut vaikka yritti sitä peitellä. eiköhän huominen mene jo paremmin.

itse oln voinut muuten hyvin, paitsi että osastolle päästyä oksensin kahdesti. Huono olo meni kuitenkin heti ohi. Nyt kun vauvalla on 6h ikää olen jo ollut jalkeilla, syönyt hyvin jne. Kiupuja ei ole ollut lain vaikka lääkityksenä osastolla on ollut panadol.

Mies ja taapero lähtivät joku aika sitten kotiin, nyt vaan ihmettelen pientä ja uskon että ensi yönä tulee jonkin verran nukuttuakin. Nyt tuntuu kuin koko raskausajan väsymys alkaisi vaikuttaa ja vihdoin saisin noita univelkoja pois.
 
  • Tykkää
Reactions: *Pihla* ja Vogue

Yhteistyössä