Hopottitar Voi ei miten huonoa tuuria sulla. Odottavan aika on pitkä, ja odotusta odottavan vielä pidempi... Voimia ja jaksamista!
Mun kuulumiset; tänään oli kakkosultra ja follit 4 x 20-23 ja uusiakin oli ilmestynyt yksi, 14 mm. Tuo pienin ei kuulemma todennäköisesti sisällä munasolua, joten en siitä isommin juhlinut. Mutta loppuipa vihdoin omat arvailut ja pähkäilyt tuon aikataulun suhteen, kun lääkäri ilmoitti että tänään tökätään Pregnyl-piikki, ke 3.12. aamusta punktioon ja mahdollinen siirto olisi sitten pe 5.12. Voisiko joku päivittää nuo listaan kiitos, en itse osaa.. anteeksi maalaisuuteni
Siisami Kiitos kannustuksesta! Ja onnea tuplahienosti onnistuneesta siirrosta, nauti leijailusta!
Vuokko Onnea onnistuneesta piikityksen aloituksesta! Sullahan oli ilmeisesti lyhyt kaava? Minäkin olen nyt ensimmäistä kertaa tekemisissä hormonihoitojen kanssa ja jännitti etukäteen, mutta onneksi ei ole mitään ihmeempiä hormonimyrskyjä tai oireita tullut. Piikityksiä takana nyt 10 päivää. Muutamana iltana vain olen itkeskellyt pikkuisen, ihan itkeskelyn ilosta. Toivotaan, että pääset yhtä helpolla!
Hunajabubu ja sani-sani, samoilla päivillä näköjään jänskäillään! =) Onnea matkaan! Mua kanssa jännittää punktio, varsinkin kun
Mariccella ja muillakin täällä on ollut niin karmivia ja tuskallisia aikaisempia kokemuksia. Varmasti pelottaa uusi kerta tuollaisen jälkeen, voimia! Toivotaan että tämä kerta menee suht kivuttomasti kaikilla, ja että lopussa kiitos seisoo!
Firefoxille myös onnea ja rohkeutta huomiseen punktioon!
MinzuS Hieno punktiosaalis, onneksi olkoon! Toivotaan hyviä uutisia huomiselle!
Tähän loppuun haluaisin jakaa kaikille teille joulukuun toiveikkaille käyttöön vauvankiinnittymisloitsun, jonka sain maailman parhaalta ystävältäni tänään:
"Tartu kiinni ---n vatsaan,
kohdun koloihin tiukkaan.
Vauva synny syksyn tullen,
terve pieni maailmahan,
---n rinnoille oma!"
Tarviiko sanoakaan että alkoi itkettää taas.. Nyt siirryn askartelemaan sen Pregnylin kanssa!