Moikka!
Neuvola kuulumisia tuoreeltaan, just tulin kotiin;
Viikkoja siis nyt 33+2,
painoa tullut parissa viikossa 300g, eli
150g viikossa, melkoinen pudotus, kun viime neuvolassa tuo viikottainen luku oli 485g.. :O
Verenpaineet 122/75 eli kaikki ok
Hemoglobiini 145! Raskauden alussa oli 135, eli on parempi kuin koskaan! Mä en siis syö rautaa juurikaan, on mulla se multivitan raskaus- ja imetysvitamiini jossa on vähän rautaa, mutta muuten en sitä kauheasti saa, ruisleipä on raskauden aikana ihan inhokki, punaista lihaa syön ehkä kerran viikossa jne..
Pissa kunnossa
Sf-mitta 29cm, sentin vaan kasvanut viime kerrasta, sanoi että jos ei ensi kerralla ole noussut niin sitten kokoarvioon ja ultraan jossa varmistetaan ettei kasvu jätätä. Itse en järin huolestunut, kai tuo vauvan asento vaikuttaa siihen helpostikin. Ja sen verran virkeä poju on että ei se ainakaan kovin heikkona tuolla oo!
Liikkeet oli ++ Tänäänkin aamulla se punners tuolla niin että piti oikein irvistää, isäntäkin vähän hätkähti että mikä on hätänä.
Vauvan syke +145 ja hyvin oli kuulemma vaihtelua
Kovasti keskusteltiin imetyksestä, synnytyksestä, välilihan venyttelystä tässä odotusaikana, ehkäisyn tarpeesta synnytyksen jälkeen, jälkivuodosta jne.. Tunti ja vartti meni käynnillä, taisin olla päivän viimeinen asiakas
Muuten kuulumisia:
Poika tuntuu olevan aika alhaalla, pissahätä tulee herkästi vaikkei rakossa ole juuri mitään, kävellessä tuntuu vähän kurjalle kun painaa tonne alamahaan. Häpyluu aristaa jos siihen painaa, kuulemma lantion liitokset alkaa siis löystyä. Jei.
Nukun ihan ok, tosin välillä on öitä kun oon koko ajan pissalla ja ei löydy hyvää asentoa. Unen tarve on aika iso, helposti tarviin sen kymmenen tuntia unta että jaksaa.
Yleinen fiilis on sekava, toisaalta hirvee paniikki saada vauvan loputkin vaatteet pesuun ja silitykseen ja sit pitäisi ostaa maidonkerääjää ja sellaista pientä kaupasta valmiiksi. Ei kai sitä tekemistä kauheesti oo mutta tuntuu että on pakko saada ne valmiiksi pian. Sitten kun mä olen noiden kaa valmis niin mun puolesta voisi jo syntyä!
Kuusi viikkoa ja rapiat laskettuun aikaan, mä olen niin kärsimätön!
Susimieli ja Pieni 33+2