susimieli, onnea mahtavista ultra kuulumisista :heart:
SariP, olisi sinulle varmaan kerrottu jo sokerirasituksesta jos sinne joutuisit. Yleensä ylipainoiset, diabeetikot/ sokeriarvojen seuraajat jne joutuvat sinne yleensä kahdesti odotus aikana.
Mulla todettu toisessa odotuksessa raskausdiabetes, sen jälkeen aikan ollut arvot kunnossa ja niin myös tämän neljännen odotuksessa ekassa rasituksessa loistoarvot. Mutta se diabetes merkintä kulkee aina mukana ja jouduin aina automaattisesti siihen ällötykseen..
Tyttö/poikaolosta Aikaisemmin sanoin etten sykkeisiin luota kumpi tulossa mutta kuten joku muukin oireita/tunteita kertoi niin niihin luotan aika paljon. Poikien kanssa voin paremmin, söin suolaista ja rasvaista ruokaa ja ne maistui niiiiin hyvälle (ihmekös painoa tuli) ja pojista leivisin sekä mielestäni tukka ei rasvoittunut.
Tyttöä odottaessani mikään rasvainen ruoka ei maistunut, oksetti suorastaan. Tukka tuntui aina olevan rasvainen, samoin naamataulu. Pahoinvointia vähän sekä hurjaa näkö/haju herkkyyttä. Raikkaat ruoat maistuivat eniten.
Tämä odotus tuntuu niin tytöltä, kaikista eniten ollut pahoinvointia ja useasti oksentamista. Pelkkä jonkin näkeminen saa oksettamaan sekä hajut tuntuvat todella pahalta. Naama kuin teinillä pahimpaan aikaan. Makkara haisi alussa hirveällä, myöskään pizzat yms ei maistu ollenkaan. kevyet ruoat maistuu ja raikkaat juomat sekä marjasmoothie
Sanotaan että olen yllättynyt jos tämä on poika, tosin pieni poika myös erittäin tervetullut tähän perheeseen
MANGO taisi migreenistä kysellä, minulla ainakin ääni että valoherkkyyttä migreenin aikana. Myös toisinaan hyvin voimakasta pahoivointia. Pimeä ja äänetön huone auttaa, sekä että lääkkeen ottaa ajoissa. Mulla lasten myötä helpottanut migreeni paitsi nyt ollut pahana. Epäilen että aivoinfarktilla jotain osuutta asian kanssa mutta sen kanssa pitää vaan elää nyt..
).(
Tänne kuuluu ihan hyvää. Vielä noin 5 viikkoa rakenneultraan ja kyllä odotan sitä jo paljon. Heinäkuun etelän reissukin maksettu hyt kokonaan joten sitä kanssa odotellaan. Enään pari viikkoa kk kesälomaan joten viimeiset rutistukset pitäisi töissä jaksaa. Ens viikolla pari yövuoroa, pari vapaata ja muutama päivä töitä ja sitten se loma alkaa
Ekat kunnon liikkeet tunsin toissa aamuna sängyssä maatessani. Ihan huikea tunne ja aina vaan yhtä hyvä fiilis niistä hennoista potkuista.
Maha super iso jo mutta ihanaa.
Kohta osalla jo puoliväli häämöttää ja saadaan tietää monen kohdalla kumpi tulossa.
Sitten ainakin itse voin jotenkin vasta ajatella nimiä jne..
Onko teillä molemmille nimiehdotukset jo valmiina?
odotettu 15+3 :heart: