EevaN telttailu on hauskaa
toivottavasti on kunnon sadesuojat teltassa, jos vettä nyt tulee paljon
toivotaan kuitenkin, että pysytte kuivina!!
Me laitettiin eilen illalla teltta kotipihaan pystyyn ja tehtiin lapsille eväät ja ne meni sit sinne yöksi
Yöllä joskus neljän aikoihin alkaa kuulua supinaa eteisestä ja minähän komennan muksut takaisin nukkumaan. Mitä lie asiaa heillä sitten olikaan siihen aikaan.
zenn hyvähän niitä tarvikkeita on pikkuhiljaa ostella, ettei sit tarvii kaikkea kerralla hankkia
ja se on niin kivaa, kun niitä saa sitten hypistellä
Meidän ei nyt tarvii tälle vauvalle hankkia MITÄÄN, yksi toppapuku tarvitaan, mut sekin saadaan yhdeltä tutulta ja siinä on sitten kaikki.
Ah
Hyyppäjäinen muistutti kaukalosta! Enhän mä semmosta muistanut
kuopuksen jäljiltä laitettiin kaukalo kiertoon, joten sellanen tarvii ostaa. Tosin, päätimme jättää sen kaukalo vaiheen väliin ja ostetaan suoraan sellainen 0-18kg istuin, joka vauvatuen avulla menee sitten vastasyntyneestä nelivuotiaaksi. Meillä nyt kuopuksella on tuo ko. istuin ja kyllä mä siinä kuljetan lasta huomattavan paljon turvallisemmalla mielellä, kun kolmella aiemmalla olleella gracon virityksellä. Se pitäisikin muistaa tilata jossain vaiheessa, kun saksasta pitää tilata, kun suomesta niitä ei oikein mistään saa+ne maksaa suomesta ostettuna ihan järjettömän paljon enemmän.
EevaN vielä onnittelut kivoista työkkärikuulumisista
varmasti helpottaa, kun ei tarvitse sitä stressata!
Jennynny niinhän se on, että se tulokas sitten määrää sen nimensä
meillä tosin tytön nimi oli mulla niin vahva, et sen lapselle haluan, että tyttö olisi sen saanut vaikka olisi miltä näyttänyt ja parempaa nimeä en voisi ajatellakaan. Ja sopii tytölle kuin nenä päähän.
Kiva, et täällä on muitakin, jotka aikoo jännäillä sukupuolen kanssa synnytykseen asti
itse tosiaan edellisessä kysyttiin ja se oli ihan tylsää, kun sen tiesi! Kyllä siihen odotukseen se jännitys kuuluu.
Juhannussuunnitelmista meillä ei oo mitään. Ollaan kotona, lapset saattanee jäädä tänään mummille yökylään ja sitten huomenna jatkaa siitä serkkujensa luo, lauantaina mennään kavereille saunomaan ja siinä se sitten onkin. Kotona siis menee suurin osa juhannuksesta, IHANAA!! Oon jo odottanut pitkään tätä pidempää viikonloppua!! Saa levätä, aivan mahtavaa.
Mutta, täällä tuskin enää jussinakaan sitten kirjoittelen, joten
Erinomaisen hyvää juhannusta kaikille!!
tatomira rv 13+2