Chipsuh Paljon voimia :hug: en voi kuin kuvitella, miltä sinusta tuntuu
jaksamista!
Susimieli hyvä, että pääsitte päätökseen punktiosta
varmasti helpottaa jo se, kun sen päätöksen on tehnyt!
Ja tsemppiä muuttorumbaan
on varmasti tosi ihana päästä isompaan kotiin ja kyllähän se oma auto aina kulkemista helpottaa!
isoja juttuja teillä edessä.
Tervetuloa
Neptunus!
Kiloista ja masuista on täällä ollut juttua, mulla on nyt lähtöpaino -4kg
IHAN MAHTAVAA! Toiveissa on, että tota painoa ei mitään hurjia määriä tulisikaan, mutta nyt sentään paino alkaa oikealla numerolla!!
Noilla helteillä ruoka ei maistunut yhtään ja muutenkin on annoskoot pienentyneet ihan hirmuisesti! Ennen söin kevyesti kokonaisen pizzan, mutta nyt ei mene kuin puolikas! Makeaa ei tee YHTÄÄN mieli, eilen söin palan suklaata ja harmittelin, että otin ees sen, kun ei maistu niin ei maistu.
Muuten tuo masu on jo aika pömpöllään ja vaatteet kiristää jo selkeästi, mutta ei kukaan kyllä tosta mahasta voisi vielä sanoa mun olevan pieniin päin.
Nyt on sitten 3h siihen, että saan tietää, että onko se vauva joka mun mahaani turvottaa vai onko se muuten vain turvonnut. Mä päätin, että mikäli sieltä tulee tieto, että raskaus on keskeytynyt varaan välittömästi koneelle päästyäni etelän matkan, muussa tapauksessa vietetään kesä kotimaan kamaralla.
Ihan rauhassa olen kyllä ootellut, eikä vieläkään sillai sen enempää jänskätä
viikonloppuna en ees aatellut koko asiaa, kun oli kaikenlaista muuta puuhaa
tänäänkin lähinnä tänne tulo sai ajatukset siihen ultraan, muuten se on ollut taka-alalla. Ehkä se jänskätys tästä kasvaa, mitä lähemmäs klo 12 tulee
tatomira ja surppi 11+6 (kauhistus, huomenna on sitten eka raskauskolmannes takana!)