Ihan uskomatonta toimintaa
sokrulin työnantajalta!! uskomatonta p*skaa! Noh, tosiaan, saat sitten kunnon loman
eikö sitä niin sanota, että kaikella on kaksi puolta!
Mangon lääkärissäkäynti sai kyllä täälläkin hymyn huulille
kaikkea sitä saa kokea, kun lapsia hankkii
ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista
EevaN ihanaa jos potkut jo tuntuu noin
Tosiaan, mulla oli tänään nla-lääkäri ja siellä kaikki kunnossa, sykekin löytyi nopeasti
kohdunkaula oli jotenkin "pullollaan" mut muuten kaikki kunnossa. Ihmetyksiä sai aikaan, kun tää oli kierukkaraskaus ja niinpä lääkärin jälkeen suunnistin ä-polille, jossa ultrattiin ja etsittiin kierukkaa n.vartin verran.
Selvisi sitten, että jo alun alkaen on tehty virhe, kun mua ei heti lähetetty ultraan, kun oli tiedossa, että tämä on kierukkaraskaus.
Nosiis, kierukkaa EI löytynyt kohdusta ja vaihtoehtoja on nytten kaksi A) se on tullut viime viikolla vuodon mukana ulos ja se on se toivottava vaihtoehto, eli kun kierukkaa ei poistettu niin se aiheutti sitten ilmeisesti sen vuodon ja nyt on sitten kohonnut tulehdus- ja keskenmeno riski. B) vaihtoehto on se, että alun alkaenkaan kierukka ei ole kohdussa ollutkaan, vaan lääkäri on tunkenut sen vatsaonteloon, jossa se siis on vieläkin, mutta raskauden takia asiaa ei pystytä selvittämään. Sanoi kuitenkin, että enää milloinkaan minulle ei kierukkaa missään tapauksessa saa laittaa.
Se, mistä yllätyin oli, et kuinka korkealla kohtu jo on! Mä kun oon sitä tuosta juuri häpyluun yläpuolelta tunnustellut ja ihmetellyt kun en tunne
noh, sen yläreuna on jo lähellä napaa
tatomira ja eikka 12+0 tai 11+2