Adel voi ei :hug: olen todella pahoillani :'( ei tuollaisia uutisia kenellekään toivo!!
Tuisku kyseli aktiivisesta synnytyksestä. Ite oon aatellut, että yrittäisin tällä neljännellä kertaa sit mennä mahdollisimman lääkkeettömästi, jos ei muuta niin ainakin selkäydinpuudutuksen ajattelin jättää väliin tällä kertaa! Tokassahan mulle annettiin epiduraali ja se toimi kyllä tosi hyvin, mitään kipuja ei ollut ja katselin vaan käyrältä, kun supisti
sit sain vielä ponnistusvaiheeseen sen jonkun puudutteen, mikälie olikaan. Lopputulos oli todella pahat repeämät ja sänkypotilaaksi muutamaksi päiväksi!
Kolmosen kanssa sain spinaalin ja noh, sen laitto epäonnistui eikä se puuduttanut lainkaan, mutta seurauksena sain spinaalipäänsäryn, joka oli jotain niin hirveää tuskaa, että mä mieluummin kärsin sen muutaman tunnin supistuskipuja kuin päivätolkulla tota päänsärkyä!!
Mulla ajatuksena oli, että jos sitten tällä kertaa koittais sitä ammetta (jos vapaana) ja sitten se lämmin geelipussi, aivan mahtava kapistus! Mies saa myös ryhtyä synnytyksen ajaksi aktiiviseksi hierojaksi
Mikäli kivut käy aivan sietämättömiksi niin sitten pyydän sen kohdunkaulanpuudutteen, joka auttoi viemään sen pahimman terän supistuksilta, vaikka kivuliaita ne oli silti.
Ite oon harkinnut sen "synnytä rentoutuneena" cd:n hankkimista, et jos siitä olis jotain hyötyä
äitsylle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista
Hyyppis mulla noi poika/tyttöolot on vaihdellut koko raskausajan aina
ekasta olin rakenneultraan asti varma, että se on tyttö, mut rakenneultran jälkeen (jossa ei siis sukupuoli tullut tietoon) niin vakuutuin, että poika se on ja poikahan sieltä tuli
Kakkosen kanssa ei sillai ollut mitään oloa, mutta puhuin vauvasta sillä nimellä, joka tytölle tulisi (ja tulikin) raskausaikana ihan vahingossa. Eli saatoin puhua jotain, että "sitten kun *** syntyy" ja noi oli ihan täysin vahinkoja, alitajunta teki tepposensa ja tyttöhän se oli
Kolmosesta olin alkuraskaudesta 100% varma, että se on poika. Rakenneultrassa sitten asia varmistettiin, mutta silti koko ajan oli jotenkin epävarma, ettei ollut sellasta vahvaa "poikatunnetta" mut poikahan se oli.
Nyt sitten taas tää jatkuva oksentaminen, kiukuttelu jne. on saanut mut aika vakuuttuneeksi, että tyttöhän se on tulossa
ei pojat aiheuta tämmöstä pahoinvointia!! Lisäksi yksi kiinalainen sukupuolitesti näytti tän kohdalle, että tyttö, kolmen ekan kohdalla testi on pitänyt paikkansa
Sukupuolta ei aiota kysellä, itse kuitenkin oloistani sen verta epävarma, että ei tuu mitään vaaleanpunaista kyllä osteltua.
Mä nyt eilen illalla päätin, että odottelen rauhassa sinne maanantaille
ei mulla kuitenkaan oo mitään niin kovin tärkeää syytä, että miksi en sinne voisi odotella
Tosiaan, mulla tää paha olo vaan jatkuu, jatkuu ja jatkuu... eli raskausoireet eivät ainakaan ole kaikonneet mihinkään!! Eilen oksensin 3 kertaa ja tänäänkin jo yökkäillyt.
tatomira ja surppi 11+2 (kauhea, kun nuo viikot on vähäiset, kun joillain on jo rv 15
)