Samaa ihmettelin kuin
poppeliini tuosta
tuisku81 viestistä, koska kaikkialta, mistä itse olen lukenut niin alkio muuttuu sikiöksi tuossa rv 11-12 eikä suinkaan rv 8
mutta en epäile, etteikö tuisku jostain olisi tuollaistakin lukenut.
Joo, mulla tosiaan on työ 8-16 joten mun on hirvittävän vaikea keksiä tekosyitä eri jutuille, kun käyn jossain
mut kun en vielä haluaisi töissä kertoa, vaan tosiaan haave olis pitää juttu salassa tuonne rv 12-13 saakka niin saa nyt nähä kuinka onnistuu.
Pahoinvointi on kyllä kurjaa ja osanotot kaikille jotka siitä kärsii!! Ekassa raskaudessani mulla ei ollut oireen oiretta, tokan oksensin aika rajustikin ja kolmannen kanssa oksentaminen alkoi rv 8, mutta ei ollut erityisen pahaa missään vaiheessa, oksensin n. kerran viikossa. Nyt on ollut kuvotusta aika reippaastikin, mutta posliinia ei oo tarvinnut vielä halailla, tosin viikot on vielä niin vähäiset, että sen puolesta en vielä todellakaan huokaa helpotuksesta.
Tosin, tossa toisessa raskaudessa oksentamisesta oli se hyvä puoli, että mulla alussa putosi paino 3kg joten paino pysyi koko raskausajan tuon ansiosta kurissa
nyt oon yrittänyt olla tosi tarkka syömisteni suhteen kun tätä elopainoa valitettavasti on kertynyt
ja kolmosen jäljiltä en oo kaikista kiloistani valitettavasti eroon päässyt.
Ihania nuo varhaisultra kuulumiset kun on sydämensykkeet nähty/kuultu, varmasti ihanaa!!
Itsellä vielä on olo vähän outo, kun tää tosiaan tuli ihan puuntakaa... hetkittäin toivon, että raskaus menisi kesken ja toisella hetkellä olen ihan onneissani. Helpompaa olis ollut, jos en raskaaksi olisi tullut, mutta en mä tätä keskeytäkään. Ristiriitaiset fiilikset.
tatomira ja surppi 5+1