Onneks mulla ei pahemmin mitään oireita ole. Pikkaisen on ruokahalu kasvanut, mutta ei onneks radikaalisti. Taas tekee mieli caesarsalaattia...:headwall:
On! Pannukakkua tekee mieli joka hiton päivä!Onko ilmennyt jo jotain omituisia mielihaluja ruuan suhteen?
Näin unen, jossa mulle kerrottiin että odotan poikavauvaa ja olin ihmeissäni, koska ajattelin odottavani tyttöä - todellisuudessa en kyllä osaa yhtään sanoa, ehkä kumminkin hiukan enemmän kallistuu tytön puoleen jos oikein mietin...Alkuperäinen kirjoittaja neljäskö;23562217:puffs mä voisin väittää että tyttö tulossa sulle etkös itsekin sitä ajatellut vai muistanko väärin..
Mä olin just tulossa kirjoittamaan (ja tulinkin) että selkeät poikaoireet. Mun toinen teoria oksuteorian ohella on, että kaikki poikavauvaa odottavat himoitsevat appelsiineja ja kaikkea raikasta. Perustuu empiiriseen tutkimukseen . Esikoista odottaessani mies joutui keskellä yötä hakemaan ABC:ltä pizzaa ja muutenkin söin ihan kaikkea muuta paitsi raikasta ja terveellistä.Alkuperäinen kirjoittaja neljäskö;23562217:puffs mä voisin väittää että tyttö tulossa sulle etkös itsekin sitä ajatellut vai muistanko väärin..
Mä oon ainakin syönyt fetaa, vuohenjuustoa ja homejuustoakin kunhan on pastöroidusta maidosta tehty.Heips!
Nyt vaan mietityttää se feta. Että uskaltaako sitä nyt sitten syödä?
Tytöstä tuli alussa finnejä, pojasta ei niin paljon.
Ja Grandi-vadelma pillimehu jääkylmänä . Täytyy ostaa kotiin kokonainen lavallinen niitä. Työkaverit varmaan alkaa vähän ihmettelemään mun poikkeuksellisia ruokalaostoksia ...Fun lightin vadelma mehu on muute tooosi hyvvee!!!
~ Marsu ja siskit + masu-asukki 5+6 ~