keskiviikkoa odottajille..
mie oonkin loppuviikon kotona,viime yönä olin kuumeinen ja vatsaa kivistää. pää ihan sairaan kipeä koko ajan ja oksuolo,vatsa hiukan löysälläkin. Toivottavasti tästä lepäilystä on hyötyä.
mielihalut taas astuneet kuvioihin ja fetajuusto,se on mielessäin koko ajan,onneksi sitä saa syödäkkin..
huomaa että en maitotuotteita kovinkaan pajoa syö niin tulee ait näitä maitohimoja,mut hyvä niin että elimistö ilmoittaa tarvitsemastaan..
testeistä...mulla oli oviksen testailussa plussakierrossa davidin liuskat ja näytti oviksen kyllä,mutta tämänkin huomasin jälkeen päin,testiviivat nimittäin eivät olleet yhtään niin vahvoja kuin "olisi" pitänyt,raskaustestejä oli kuusi ja yhden haamujen haamun sain davidin testillä,muut ei näyttäny mitään.
muita testejä kokeilen predictoria,apteekin omaa ja digiä...ne kyllä näytti viivoja ihan hyvin...
samoin rfsun testejä tein nelisen kappaletta,kun niitä saa saiturista niin halvalla ja ne näytti ihan oikein hyvin aikaisilla viikoilla vaikka niitä on parjattu välillä kovastikkin näillä palstoilla.
työelämä minä jään kotiin työttömyyspäivärahoille kesäksi ja toivon mukaan saan töitä ennen kolmannen saapumista,töihin takaisin olen ajatellut mennä sitten kun kolmas on noin puoltoista vuotias,että puoli vuotta koitan olla hoitovapaalla..
sain eilen tietää varmistuksen mun lomalle..
alkaa tosta pääsiäisestä ja jatkuu toukokuun alkuu asti..11päivän putki lomailua,varsinäisia lomapäivä siinä ei oo kuin neljä,mutta kiitos pääsiäisen,aika onkin paljon pitempi. Varasin viikkarilta laivareissun ruotsiin,reissulta odotan eniten valmista noutopöytää...ai minäkö rakastan ruokaa..
...noh,onneksi kiloja ei ole tullut kuin kolme niin ollaan just ja just painoindeksin alapuolella,edelleen..että saa niitä kiloja tullakkin..
edellisissä raskauksissa on tullut kiloja 28-30,on kuitenkin tipuuneet kolmessa kuukaudessa alle 50kg jotenkin toivoisin ettei niin paljon nyt kuitenkaan tulisi ja muutama kilo jäisi talteekin..
)
sitä on ihan kummallinen että jännittää nyt jo synnytystä ja imetystä..
kai se tieto tuskaa tuo...toisaalta kyllä tiedän itsestäni että kun panikoin ja mietin asioita likaa,huomaankin jälkeen päin kuinka turhan mun huoli olikin,kaikki meni ihan hyvin...
nyt lähdettävä hakemaan lapsia päiväkodista ja sitä fetajuustoa hakemaan myös..
D