Heippa hei taas ja uusille tervetuloa :wave:
eläimistä Meillä on kaks kissaa ja oon vaan pessyt kädet huolella astioiden tyhjentömisen jälkeen, koska molemmat ollut jo 3vuotta, toinen pidempää, ja on sisäkissoja, joten oon saanut jo tartunnan tai sitten kumpikaan ei kanna sitä
En siis ole kamalasti huolehtinut
mieliteoista Ei oikeestaan mitään..
ei ollut esikoisestakaan, ihan odotin niitä kokoajan
Nyt voisin vaan syödä koko ajan
turvotuksesta ON ilmassa!!!! Mun maha on isompi, kun esikoisesta vk20.. että sellasta ja aamulla ehkä vähän pienempi.. Mut varmaan johtuu siitä, et mulla on synnytyksestä viel alle 3kk
tyttö/poikaolo ei oikeestaan vielä kumpikaan.. saas nähdä
poika olis kiva, et ois sit kumpiakin kaksi, mut tytölle meillä on jo kaikkea
(.) Mulla on hirveet dementiat päällä :headwall: en muista enää taas mitään, mitä luin :/ mull oli viimekskin alussa ja lopussa raskausdementiat ja tähän päälle viel valvomiset yms esikoisen kanssa, niin oon aika kuutamolla välillä
Oireita ei paljoa ole, välillä huippaa ja kokoajan voisin syödä, mut muuten ei oo viel kamalasti turvotusta lukuunottamatta, joten ei tunnu siltä, et olis raskaana
-tosin näytän kyll siltä
Hmmm.. tänne ei kummempia ja anteeksi, et mun palstailut on aika vähästä ainakin näin aluksi, kun esikoinen vie viel paljon aikaa ja meillä ei päivärytmniä vielä ole ja nyt on maitoaltistus päällä ja to saadaan rokotukset ja on 3kk neuvola, niin ei paljon jää aikaa :/
piupula, esteri (kohta 3kk) ja papu 5+1