**Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

Tänään olisi parin tunnin päästä rakenneultra. Hiukan nyt sitten alkaa jännittämään ja pelottamaan :ashamed:, kun yllättävän monella oma ultra on ollut hiukan ikävä ja jäänyt ikävä mieli siitä. Onneksi kaikki ovat kuitenkin saaneet hyviä uutisia :).

Minulla ikää on 34 v.

Lapitar -77 ja "kaveri" 20+6
 
Tänään taas useammalla ultra, illalla saadaan taas lukea hyviä uutisia :heart:

MARMAx4 Onnittelu pikku tyttärestä, pääset kans prinsessamekkoja ostelemaan ;)

Susimieli, se sinun ostama norsu on ihan hillittömän hieno :D

Iästä, taidan varmaan olla porukan vanhin 39 :snotty:, minullako ikäkriisi, eheei....

Ja sitten vaihteeksi töihin, kaupallisella alalla työskentelen, myynnillisesti sisustelen :rolleyes:
 
tinkerbell:kiitos :)

heräilty,katkonaisen yön päätteeksi...huh..

työmaa kutsuisi 12.30 eli iltaan meno jälleen :/
mä oon lähihoitaja,työnimikkkeenä kehitysvammaisten ohjaaja ja samalla käyn koulua,eli pätevöidyn kehitysvammaisten ohjaajaksi..

MARMAx4 jaz 20+1
 
Pikasesti:

onnea ihanista ultra uutisista kaikille niitä saaneille!
Itteä pelottaa jo hirveesti toi vajaan viikon päästä oleva tapaaminen vauvan kanssa..

ikää mulla on 22

Ja mitähän täälä muuta oli, taas lyö pää tyhjää. Noh siis ammatilta lähihoitaja (vaki paikka pk:ssa) mutta kotona ollu esikoisen syntymästä asti eli huhtikuussa tulisi se 3v täyteen. :) ihanaa aikaa kyllä tuon murun kanssa.
Nyt olis tarkotus hakea esikoiselle vuodenpäähän kerhopaikkaa jossa kävis 1x viikkoon. Päiväkotiin on ajateltu lapset laittaa siinä vaiheessa kun vanhenpi on 5 että ehtii tottua rytmiin ja touhuun ennen eskaria. Ja tämä pienempikin on jo sitten ihan hyvän ikäinen...
Kaippa tämä puhelimen näpytys riitti tällä kertaa. :D
T: tanjuska ja prin 19+1
 
Moippis! Väsyttää välillä kovasti *haukotus*. Kahvia oon nyt jonku aikaa pystyny juomaan,kiva juttu. Eile paistoin karviais-mustikkapiirakan,nam! Eile oli meijän 2v hääpäivä :) <3
Tarvikkeista,meijän ei tarvii hommata mtn ku kaikki löytyy kotoo. Ekaa ku ooteltii ni kirpparilta löyty yhistelmävaunut hintaan 21egee,sitteri halvalla. Toista ooteltii ni löyty yhistelmävaunut hintaan 10egee ni pitihä nekii ostoo!vaikka jo toiset oli! Matkarattaat löytyy,kaukalo,tuttipullot,hoitoalusta,harsoja,lämpömittari,kynsisakset,vaatteitakii on muutomat sellaset mitkä käy poitsulle ja tyssille. Hmm,toppapukuu ei kyl taija niin pientä olla..äippäpakkauksen joka meillä on 2006:sen ni se o aivan liian iso..sitä täytyykii miettii et mitä sitä pääle vaavile sitte pukee ku sairaalasta pääsee.. :)
Ulkona satelee vettä..
Miulla on ikää 29v.
Nyt jos hörppäis kaffeekupposen. Mukavaa päivää kaikille!

~ Marsu ja siskit 10/06 ja 25/03 + masu-asukki 20+6 ~
 
Moikka!
Pikainen päivitys taas lomalta, kun hotellin aulassa on tietokone vapaana ja esikoinen ja mies on vielä aamupalalla.
Rakenneultra oli viime viikolla. Vahva poikaolo, poikamasu, täysin erilainen raskaus kuin esikoistytöstä ja kaikki muut poikamerkit kääntyivät tyttölupaukseksi . Tuleva isosisko on onnensa kukkuloilla :heart:.
Ultrassa käytiin kaikki mahdollinen läpi - sydämeenkin keskityttiin varmaan 10 minuuttia, kun ei neitokainen meinannut pysyä paikoillaan. Myös huulihalkiot ja kaikki mahdollinen suljettiin pois. Ihan mielettömän hyvä kokemus ja muistona 10 kuvaa, joista yksi hyvin tarkka kuva selkärangastakin :D . Toista oli taannoin Keskusäitiysneuvolassa. Silloin homma oli ohi 10 minuutissa, nyt meni yli puoli tuntia.

Närästys on tullut kuvioihin ja se on ensimmäinen sama oire kuin esikoisesta. Myös pahoinvointi palasi tällä viikolla :( . Neiti oli ultrassa hyvin vilkas ja kävi ilmi etten tunne liikkeitä koska istukka on edessä. Nyt jo tunnen muljahduksia, joten eiköhän se siitä :).

Onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saaneille :).

MarsuJaSiskit: Onnea eilisen hääpäivän johdosta :)!

Ja niille tietysti tsemppiä ultraan joilla sen on tänään tai lähipäivinä, jos en ehdi taas koneelle ennen töihin paluuta!
kit
 
Puoliväli ylitetty \o/
Ihanaa, aloin viikonloppuna tuntemaan liikkeet ja samalla hetkellä myös isä tunsi ne. Hassua miten liikkeet tuntui heti vatsanpäältäkin :D
Toki kun vauva liikkuu paljon alkaa heti tulemaan supistuksia. töissäkin niitä on jo paljon tullut pitkän aikaa. oon töis vanhainkodilla, eikä työ ole todellakaan mistään kevyemmästä päästä, mutta sinnitellään vielä hetki ja sitten voisi jäädä aluksi vaikka sairaslomalle äitiyslomaan saakka.
Ultra on 2 viikon päästä ja samalla viikolla on sitten neuvolakin taas.
Vikas neuvolas 18+2 painoa tullu vaivaset 3kg, turvotus -, verenpaine 102/60, pissa puhas, hb 122 ja sf 18 cm. Sydän äänet 130 - 140.
Mitään oireita tai vaivoja ei oo suppareita lukuunottamatta.
En ny keksi mitään muuta kirjotettavaa......... Hmm....
Nimet meillä on muutes jo valmiina ollu ennenku vauvaa on ollu ees tulos. sekä tytölle että pojalle.. niiin oli edellisilläkin valmiina jo puoles välis raskautta. kaikilla lapsilla on kolme nimeä ja erittäin vanhanaikasia nimiä.
Seuraavaksi kakussani on 27 kynttilää. mies täytti juhannuksena 30. esikois tyttö kesällä 8 ja juniori poika keväällä 3v. naimisis ollaan oltu vuodesta -08 ja seurusteltu vuodesta -99.

m0308 & enni-lenni 20+0 :heart:
 
Heipat! Kirjoittelin eilen jo pitkät tovit mutta enpähän sit ehtiny lähettää joten kokeillaas taas :D

Pelkopolista on ollut juttua. Mullakaan ei tuo ensimmäinen synnytys mennyt ihan silleen kun aattelin eikä ihan huippufiilikset siitä jääneet. Eli siis synnytys käynnistettiin, aukesin neljään senttiin ja siihen jäi, sitten kiiruhdettiinkin leikattavaks. En oikein ollut varautunut sektioon, joten se tilanne oli ihan karsea kun yks kaks sektioon joutuukin, pelotti ihan kauheesti ja tietenkään en miestä saanut saliin tueksi ja olemaan läsnä lasten syntyessä kun oli kiireellinen sektio. Loppu hyvin kaikki hyvin, terveet pojathan sieltä tuli, itse paranin nopeasti ja silleen mutta silti tuo kokemus oli ahdistava ja eniten pelottaa edes yrittää alatiesynnytystä jos taas käy noin. Itse sektio ei pelota kyllä, mutta ennemin menisin sitten suosiolla leikattavaksi ja saisin miehen mukaan kuin että taas kävisi kuten ekalla kerralla. Tästä oli puhetta ekassa ultrassa ja kätilö kyllä sanoi että ehdottomasti pääsen juttelemaan jos siltä tuntuu. Katsotaan nyt, ei tuo kyllä varmasti pahasta ois.

Täällä on edelleen ollut ihan hyvä olo, ei mitään kummempia vaivoja. Itku on herkässä kyllä. Lauantainakos se tuli se lasten elokuva Paulie, TAAS itkeä ryystin siinä lopussa :D Mies tuntuu jostain syystä nyt käyvän (normaalia enemmän) hermoille, pistän täysin kyllä raskauden piikkiin senkin :D Maha kasvaa hulluna, siirryin jo pari viikkoa sitten käyttämään äitiysfarkkuja..

Rakenneultra on parin viikon päästä, jännittää vähän kun niin kovasti toivoo että kaikki olisi hyvin. Sukupuolta ei haluta tietää. Eilen mietin että on tää yhden odottaminen hassua kun on niin vähän ultria. Poikien kanssa käytiin kerran kuussa vähintään :D

Liikkeitä on tuntunut nyt varmaan jo kuukauden, tosin nyt meni viikko ilman mitään liikettä. Onneksi eilen sitten alkoikin kunnon jumpat jo päivällä joten eiköhän siellä kaikki hyvin ole. Istukka on ihan edessä joten tosi huonosti muutenkin liikkeet tuntuu mutta johan tuo mukula sen verran iso alkaa olla että jytinät alkaa tuntua istukan läpikin. Ja tässä yhtenä iltana kun silittelin mahaa ennen nukkumaanmenoa niin pirpana potkaisi mua sormeen :D :heart:

En muista oonko jo tänne hehkutellut mutta vaunutkin on nyt hankittu joten nyt on se puoli hoidossa, vauva ennää puuttuu :) Pikkuiset villahaalarit ja täkki pitäisi vielä neuloa mutta ne nyt saa odotella siihen kun marjastus ja sienestys loppuu.

Ikää on mulla 28. Synttärit ois muutama päivä ennen laskettua aikaa, miehen kanssa jo päätettiin että vauva saapi luvan syntyä samana päivänä ku minäkin :D Miehen tytär ja meidän pojat ovat syntyneet samana päivänä, viiden vuoden erolla, joten arveltiin että eiköhän se vauvakin saa synttärinsä jakaa jonkun kanssa :) Ammatista.. Nojoo, yksi ammattikorkeakoulututkinto on, vaihdoin alaa ja ammattikoulu oli kesken kun pojat syntyivät pari vuotta sitten. Olen hoitanut poikia kotona ja nyt kun tämä uusi pieni on tulossa niin alkaa näyttää siltä että joudun lopettamaan koulun kun tulee niin monen vuoden poissaolo.

Nyt on lähdettävä huilimaan kun pojatkin ovat päikkäreillä vielä hetken. Hyvää vointia kaikille!

Tirppa ja HerttaMartti 18+3
 
m0308 ihana masu sulla jo! pikaiset päivitykset neuvolakäynniltä: painoa oli tullu pari kiloo :/ vauvan sykkeet 153-158, erittäin touhukas kaveri tuolla vatsassa. Välillä potki kunnolla anturiin. Kyllä tuli taas ihana olo kun kuuli pienen<3 Neuvola täti vähän varotteli 4D ultrasta, meillä siis rakenneultra tehdään sillä automaattisesti. Kuulema sillä näkee kaiken niin paljon tarkemmin että surua ja murhetta tullu paljon äideille. Kokemustakin kuulema vähän siitä, ja jos näkyy jotain outoa edes ultraajat eivät välttämättä tiedä mitä se outo on :O ja nyt siis keskitytään myös sellaiseen mitä ei normi ultralla näe. hmm, no toivotaa että kaikki ok. vielä kolmeviikkoa odotusta.

Joulumamma ja vauva 17+4
 
onnea ultrakuulumisista..:)
minä sain tänään postia haikaranpesästä eli ilmoittauduin sinne ultran jälkeen viime viikolla,miehen kanssa juteltiin ja tultiin tulokseen ett voisi ola meille molemmille hyvä,kun minä halaun mahdollisimman vähän olla piuhoissa ja olla aktiivinen ja miehen mielestä on myös tärkeää etä se synnytystoivelista tehdään kätilön kanssa yhdessä kummankin anhemman kanssa. miehelle eka lapsi,niin ei oikein tiedä mitä odottaa,haikaraan pääsee tutustumaan ja näkemään tilat,kun ekaa kertaa meen. Saa nähdä kuinka paljon hankaluuksia tuottaa kätilöiden kielitaito,suostuvatko puhumaan englantia miehelle,vai hannaavatko,se tulee aina mieleen,kun muistaa että monelle se englannin kielen puhuminen on jännittävää,itselle se on jo niin arkipäivää ettei sitä aina tajua jännittää jos tulee virheitä puhuessa..:D
 
Heippa kaikille! Uusi joulukuun vauvan odottaja ilmoittautuisi mukaan. =) La 21.12. , esikoista odotellaan ja vasta elokuun puolivälin paikkeilla olis rakenneultra. Monta kuukautta oon seurannu tätä keskustelua ja nyt rohkenin tulla mukaan.

Itse odotan rakenneultraa kuin kuuta nousevaa ja tuntuu kyllä teidän puolesta pahalta, joilla homma on hoidettu kiireellä. Ja mekin halutaan tietää sukupuoli jo ihan taloudellisista syistä. Ei siis olla saamassa keneltäkään käytettyjä vaatteita tai mitään muutakaan, joten kaikki pitää hankkia itse. Kirpputoreja ollaan kierrelty, mutta helpottaisi hieman, että sais tietää sukupuolen, niin valikoimaakin olisi enemmän. Kela tipautti taas vaihteeks maanpinnalle, niin en haaveilekkaan uudenuutukaisista vaatteista! En voi käsittää, että työmatkaan menneet rahat vähennetään palkasta ja vasta sitten lasketaan äippärahan määrä!

Synnytys itsessään ei pelota, mutta vielähän sitä ehtii. Eniten jännittää tuo matka synnärille, varmaan todella ikimuistoinen matka tulee olemaan, kun 130 km pitäisi taittaa talvipakkasilla... :whistle:

Belleihana: täällä kans kaipailen ystäviä, mutta kaikilla tuntuu olevan kiirettä. Lisäks kaveripiiristä ei löydy montaa "lapsellista", niin todella tuntuu, että olis yksin tän mahan kanssa. Onneks mies on tukena ja turvana, mutta silti kaipais välillä muutakin juttuseuraa...
 
rakenneultra takana onnellisesti! poikaolo muuttui tyttölupaukseksi, ikää minulla 34. Tuo tyttölupaus perustuu lähinnä siihen ettei miehen kanssa nähty viivaa kummempaa muita rakenteita katsottaessa jalkojen välissä, tarkemmin katsottaessa puristi kintut niin yhteen, ettei voinut oikein tarkastella. :) Painoarvio 380g. ja viikkoja nyt siis 20+6. Ensimmäinen synnytyspelkovastaanotto myös takana ja synnytyksen suunnittelu siis aloitettu- Lähinnä sitten loppuraskaudessa vauvan koko ratkaisee mihin päädytään. Voidaan harkita käynnistystä aiemmin, mutta lantion kuvaus ei kuulemma ehkä hyödytä ultralääkärin mukaan, kun tiedetään että lähes 4kg mahtuu tulemaan aiemman perusteella. Aiemmat mulla eivät kuitenkaan oikein laskeutuneet ja ovat tulleet virheasennossa pitkällisen työn tuloksena. eka imukupilla ja toka sitten teholle ilmarinnan vuoksi. No, pitää yrittää noudattaa tiukkaa diettiä ja koettaa ehkäistä painon nousua, jos nyt yhtään pystysin tohon vauvan kokooon vaikuttamaan...
 
Ultra takana. Pikkusella kaikki ok :heart:. Hirveästi en ymmärtänyt mitä kaikkia mittoja lääkäri otti. Oli erilainen kokemus verrattuna NP-ultraan. Mutta kun olin siihen vähän osannut asennoitua, niin ei jäänyt paha mieli. Lääkäri ei tosiaan paljoa jutellut, mutta kun oli saanut kaikki mitat otettua, näytti vielä paremmin pikkuista. Pari kuvaakin saatiin mukaan pyytämättä =).

Rd:n takia alan pistämään iltaisin insuliinia ja pikkuista päästään (ilmeisesti) katsomaan uudestaan neljän viikon päästä, kun menemme jälleen äitipolille seurantaan rd:n takia.

Toivottavasti muutkin saavat hyviä uutisia ultrasta.

Työstä, teen toimistotyötä. Sopimus on määräaikainen vuoden loppuun, saa nähdä jatkuuko. Pomolta olen sen verran saanut urkittua, että jatko on tiedossa vasta syyskuun jälkeen. Pomo tulee ensi viikolla lomalta, jollen ajattelin kertoa raskaudesta. Olen asennoitunut siihen, että työt ei jatku. Joten jos jatkuu, niin se on silloin positiivinen yllätys.

Ei vaan täytyy jatkaa töitä....

Lapitar ja "kaveri" 20+6
 
Lontoon rae tervetuloa!

Onnea ultrakuulumisista! Ihanaa, että kaikki on saaneet hyviä uutisia. Me saatiin 5 kuvaa mukaan, kahdessa näkyi sivuprofiili ihanasti. Sukupuolta ei tosiaan kysytty eikä nähty, kiva että täällä on muitakin joilla jännitys säilyy loppuun asti!

Mulla on ikää 29 vuotta, esikoinen ehtii syntyä just ennen kuin täytän 30 :p

Mulla on olo ollut tosi hyvä nyt lomalla, ainoa murheenkryyni on noi suonikohjut... toisessa pohkeessa tosi kamalan näköisiä. Onko muilla? Voiko niille mitään tehdä sitten kun ne on jo tullu? Tukisukat vissiin ehkäsis niitä, mutta kuka sellaisia näillä helteillä voi käyttää...

Tuisku81 + papu 21+1
 
tuiskulle kommentoisin noihin kohjuihin kun niitä itsellä on vaikka naapuriin jakaa,niin ostin sellaisen venähdystuki"säärystimen" apteekista ja hirudoid fortea jota laita aamuin illoin ja pidän tukea pahdollisimman paljon, hirudoidi on auttanut hyvin viikossa ja tuki on auttanut kohjuihin,eivät pullota niin paljoa,eikä särje kun veri pääsee kiertämään paremmin...hirudoind on kanssa varmati auttanut jonkin erran.pidän jalkoja ylhäällä iltaisin puoli tuntia-tunnin ennen nukahtamista,joskus kyllä nukahdan jalat pääpuolella ja pää jalkaosassa sänkyä..:D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuisku81
Nopsa neuvolapäivitys:

Painoa oli mulle kertynyt kuukauden aikana 3 kiloa, KÄÄK! :/ Tosin epäili neuvis että osa on kesähelteiden aiheuttamaa turvotusta - toivon todella:(
Onko vinkkejä miten saisi pidettyä painonousun kurissa? Viime aikoina on lomalla vierailukierroksilla tullut kyllä herkuteltua aika lailla mutta mm.grilliruoka on vieläkin yökötys eli yhtään ei sellainen maistu, makea kyllä. Sokerit oli onneks ok ja pissanäyte muutenkin. Kohtu oli kasvanut normin verran viikkoihin nähden ja siellä sydän pumppas 154-156 ja vaavi jumppas pitkin kohtua <3 Oli kyllä IHANAA kuulla ne sydämenlyönnit!!!!!!
Paineet myös ok, hemoglob.118 joten saatan lähiaikoina kyllä joutua rautakuurille?! Tiedän että pitäisi alkaa liikkumaan kovasti mutta kun tuo pahoinvointi palasi niin en taas oo oikein uskaltanut kuin kävelyllä lyllertää...

IHANA masukuva/kuvia oli jollakin tuolla aikaisemmin katjussa, jihuu :) Onnea!

Niin,töistä vielä: olen opettaja eli lomalla palloilen tällä hetkellä (aaah!) :)

Itsellä ei ainakaan vielä ole suonikohjuja näkynyt mutta kaveri neuvoi "kokemuksen syvällä rintaäänellä" että jos on taipumusta niin tukisukat kunniaan!
Näillä helteillä tosiaan kyllä varmaan aika epämiellyttävää...:/ sadepäivinä sitten:)

Tervetuloa Lontoon rae! Rupesipa heti tekemään mieleni noita iiiihania herkkukarkkeja.... voi apua, se painonnousu *masennus*

Miimau + masuasukki 17+4
 
Viimeksi muokattu:
Lontoon rae tervetuloa!

Ultrassa käyty ja tyttölupaus tuli. :confused::):heart: Kaikki näytti hyvältä ja samalla pieneni meidän Down-riski (ainakin mun mielestä) sillä logiikalla että jos n. puolilla downvauvoista on sydänongelmia ja meidän vauvalla niitä ei ole niin sit olis mahdollisuudet saada terve vauva kaksinkertaset.
Kävin kauppoja kiertelemässä ultran jälkeen ja yks pieni hellemekko ja pöksyt tarttu alesta matkaan. Mitenköhän pahasti noihin tyttöjen vaatteisiin vielä hurahtaa, ihan pieniä vaatteita meillä on aika paljon ihan unisex tavaraa joten sen puolen ei mitenkään olis pakko ostella.

Haikaranpesä mun mielestä ne kyllä aika hyvin puhuu englantia siellä. En mä ainakaan muista että mä esikon kanssa olisin miehelle mitään tulkannu. Kuopuksen kanssa mies päätti että hän ei voi jättää tiskarin keikkavuoroa välistä vaan sen takia että mä satun synnyttämään ja herra saapu sitten paikalle 20 min. liian myöhään. :headwall: Jälkikäteen itteäänkin vähän otti päähän, mut isi pääs kuitenkin kylvettämään ja pukemaan vauvaa. Työharjottelun tein 3. krs synnyttäneiden osastolla kuopuksen raskausaikana ja ainakin siellä hoitajat puhu ihan hyvin englantia, ja sit ne vähän katto et kuka ottaa minkä äidin niin et kielitaitosemmat hoiti ulkomaalaisia perheitä.

Huono olo On mullakin tullu takaisin ei mitenkään jatkuvana vaan sellasena tulevana ja menevänä asiana, ythäkkiä saattaa tuntua että vatsassa kiertää ja ällöttää ja sit se taas menee ohi. Vähän tuntuu että nää helteet vois olla ainakin osasyy.

Rd:n ja insuliinin takia seuraava kokoarvio-ultra onkin sitten 31.8 ja neuvola olis ollu 9.8 mut sen mä joudun vaihtamaan kun en huomannut pyytää sitä iltaa vapaaks töistä. Tänään lääkäri joka ultras ei mitään painoarviota viitsiny tehdä.

Fantaihana 20+6
 
Onnea taas kaikki ultrassa käyneet :) ja tervetuloa mukaan Lontoon Rae :)

Olette jutelleet ikä-asioista. Itse olen 24 vuotias, täytän lokakuussa 25. Olen koulutukseltani merkonomi, tradenomi ja olen nyt kiinteistönvälityshommissa. Tosin teen puoltapäivää koska olen sairaslomalla, istumatyö sucks :( Tähän paikkaan en mene enää takaisin kun äitysloma on ohi. En pidä sitä "pienen lapsen äidin työpaikkana". Välillä olen klo 21 kotona... ja joustaa pitäisi :/

Omaa rakenneultraa odotellaan innolla, potkuja tuntuu päivittäin, joten ainakaan ei tarvi sitä miettiä ettei kaverilla olisi siten kaikki kunnossa. Kävin tänään ostamassa 30 eurolla kirpparilta tavaraa ja aika poikavoittoisesti kyllä ostin. Tosin mielestäni lempivärini Turkoosi menee kyllä molemmille :)

Kenelläkään muulla sitä tilannetta että molemmat vanhemmat ovat kotona kun vauva syntyy? Siis en puhu isyyslomasta, vaan ihan kokoaikaisesti. Meillä siis mies jää koti-isäksi kun menen takaisin töihin sitten joskus.
Ja on kotona myös sen vauva-ajan. Tekee töitä kotoa käsin, joten saan mittavan avun hänestä :)

Hyyppis + Höömö 20+2
 
Moiks pitkästä aikaa!!!

Ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tyttö- ja poikalupauksista.. :heart:

Lontoon rae tervetuloa!!!

Reissut on reissailtu, eilen palattiin kotiin. Reissu meni hyvin ja oli mukavaa ja rentouttavaa. Tallinnassa perjantaina lämmintä oli jotain 35 astetta ja kun käveltiin siellä aika lailla, meinas mulla kyllä kunto loppua (sekä henkinen että fyysinen kunto). Tuli vaan sellanen totaaliuupumus, teki mieli vaan istuu alas keskelle katua ja alkaa itkeen.. :D Ei ehkä ollu maailman paras idea siinä kuumuudessa tosiaan kävellä niin älyttömästi.

Hirveesti on taas tekstiä ja asioita viikon aikana tullut. Kävin kyllä lomallakin sillon tällön lueskelemassa, mutta nyt yhtäkkiä en kyllä kommentoitavia juttuja muista. Suonette sen anteeksi.. :)

Työpaikoista ja iästä oli ollut puhetta.. Mä oon 25-vuotias (yllättäen) vähän yli vuosi sitten valmistunut ekonomi ja työskentelen tällä hetkellä projektikoordinaattorina. Katsotaan mitä sitä sitten vauvaloman jälkeen alkaa hommaileen.

(.) Huomenna ultra ja jännittää... Aiotaan kysyä sukupuoli, mutta koska sitä ei muille kerrota, en sitä viitsi täälläkään paljastaa, jos joku tuttu vaikka käykin lukemassa täällä. Tänään oli kyllä sellaset potkunyrkkeilyharjoitukset tuolla masussa että hohhei.. Tunsin jopa masun päälle ne möyrimiset. Ainiin, sehän se piti kertoa, että kun viime keskiviikkona tuli 20 viikkoa täyteen, tunsi mies potkut eka kertaa ulkopuolelle :heart: Oon niin onnellinen miehen puolesta..

Jeps, mutta huomista odotellessa, toivottavasti kaikki on hyvin..

MiMa ja Bebé 20+6
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! =):flower:
Oma ultra oli siis myös tänään ja jännitys säilyy loppuun asti. Vauveli oli niin alhaalla ja kintut ristissä, että sukupuolta ei voinut siitä sanoa. Mukavasti kätilö kertoi samalla mitä mittaa ja katsoo. Kuviakin tuli useampi mukaan ja painoarvio oli 387g. Kaikki oli siis kunnossa kaikilta osin. =)
garden ja juniori 21+3
 
  • Tykkää
Reactions: -Tinkerbell
Ummetus. Se on viime päivät ollut jatkuvasti mielessä :D
Eipä ole tätäkään vaivaa koskaan ennen meikäläiselle siunaantunut ja luojan kiitos siitä. On meinaan niin hermoa raastavaa.

Kun siitä iästä sun muusta oli puhetta niin 29 ehdin täyttää ennen vauvan syntymistä ja esikoinen tosiaan on tulossa. Kohta jo 7 vuotta ollaan avomiehen kanssa pidetty yhtä. Olen töissä vammaishoitajana.

Töissä meinaa pinna palaa kiinni aika herkästi. Kotona yllättävän seesteistä. Mutta itkeä vollottaa täytyy jatkuvasti ja asiasta kuin asiasta. Illalla olin jo melkein saamassa unesta kiinni kun tuli 7 vuotta sitten kuollut Unto-kissa mieleen ja sitä sitten piti nousta vessaan vollottamaan puoleksi tunniksi. :LOL:



Enksu ja poju 20+5
 
Onnea hienoista ultrakuulumisista!! Uskomatonta kyllä miten kylmästi/tylysti tuntuvat suhtautuvan joissain sairaaloissa noihin ultriin, on varmasti kaikille tärkeä kokemus jota pitäs kunnioittaa:mad:

Piti tässä alkaa ihan miettimään että olenko menny viikoissa sekaisin jossaki vaiheessa ku toi ultra on näillä laskuilla viikolla 22? Saattaapa olla että olen lisänny jossaki välissä viikon :D No omissa laskuissani viime sunnuntai oli puoliväli ja saatoinpa tuntea (ehkä) liikkeen, ainaki uskottelen niin itselleni!!

Ikää täällä on kertyny 28 ja kerkeen täyttää just joulukuussa 29 ennen pienokaisen syntymää. Työllistänyt olen itseni parturi-kampaajana ja alan ammattiopettajana, kasvatustieteen opinnot on loppusuoralla, joten ehkä noista johtuen tässä esikoista vasta odotellaan.

Joku oli jutellu nimistä. Täällä lähinnä ronskia huumoria vasta viljelty asiasta, mut luulenpa että odotellaan miltä hän näyttää ;) Vaunujen hankinnoissa viisaat vinkit kokeneemmilta. Tänne pohjosenoloihin täytys löytää sellaset hangessa näppärät yhdistelmät, onko suositella jotain tiettyä? Uutena en ala ostaan mutta näyttää noita käytettyjä olevan melko hyvin tarjolla.

Belleihana taisi jutella tuosta kaveritilanteesta. Täällä ollaan kaveripiirin ekoja odottavia (ja kaikilla ikää n. 30v) ja kyllä ois kiva ku ois joku samassa tilassa. Lähipiirillä on joko liikaa aikaa ettei muista enää tai ei tosiaan kokemusta viel ollenkaan. Hankinnatki joudutaan tekeen oikeestaan kaikki, ei varmaan saada oikeen mistään mitään, onneksi on noi kirpparit! ja täällä voi vaihtaa ajatuksia ;)

Täällä ollaan nyt kesälomalla joka näyttää jatkuvan niin kauan ku alkaa äippäloma, tekemistä silti on ku pitäs tässä yks gradu pyöräyttää:LOL: kai sitäki voi työksi sanoa..

Täällä Ensku ihan samanlainen elämäntilanne ja toi vollotus on välissä kyllä "noloa". Kävin kattoon Harry Potterin vikan ja alussa jo alotin niiskutuksen. Eikä piru mikään auttanu, vaikka kuinka ajattelin huomista kauppalistaa jne.

Bellaella & siemen 20+2 (kai?)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä