@mimmi92 Tottahan toi on, että tietää mitä itse tekemässään on. Ja sen takia kotona ollessamme tehdäänkin suurinosa ruuista itse.
Mutta kyllä mä varmasti tulen tosiaan antamaan ainakin välillä ja reissuilla kaupan ruokia. Niissä yritän/pyrin kyllä suosimaan luomua. Kuten yritän myös ruuat tehdessä katsella, että olis luomua. Tai ainakin kotimaiset ainesosat.
Helpommin varmaan sanottu niin, että 90% saa ite tehtyä ja loput 10% kaupan, ilman, että tällä äidillä on huono omatunto asiasta.
Mutta kuten sanoit, niin kyllähän se edullisemmaksikin tulee.
Miehen ajoin aikaisemmin tossa tytön kanssa kyläilemään ja mä sain laittaa musiikin soimaan ja ottaa imurin käteen ja siivota koko talon. Matot ulos ja tällä ilmalla on jo vähän pohdintaa, että mihen niitä laittaa.
Mutta jälleen on supersiistiä ja tämä mamma iloinen ja tyytyväinen.
Myös pihakalusteet haettu ulos tai pihalle.
Tuskin sieltä hirveesti ainakaan lunta enää alas tulee. Tosin eihän sitä tiedä.
Siivoamisen jälkeen lähdettiin käymään kaupassa ja sain viimein ostettua maalin, jolla meinaan maalata yhden lipaston.
Amanda & Olivia 3,5kk (+rapiat päälle)
Mutta kyllä mä varmasti tulen tosiaan antamaan ainakin välillä ja reissuilla kaupan ruokia. Niissä yritän/pyrin kyllä suosimaan luomua. Kuten yritän myös ruuat tehdessä katsella, että olis luomua. Tai ainakin kotimaiset ainesosat.
Helpommin varmaan sanottu niin, että 90% saa ite tehtyä ja loput 10% kaupan, ilman, että tällä äidillä on huono omatunto asiasta.
Mutta kuten sanoit, niin kyllähän se edullisemmaksikin tulee.
Miehen ajoin aikaisemmin tossa tytön kanssa kyläilemään ja mä sain laittaa musiikin soimaan ja ottaa imurin käteen ja siivota koko talon. Matot ulos ja tällä ilmalla on jo vähän pohdintaa, että mihen niitä laittaa.
Mutta jälleen on supersiistiä ja tämä mamma iloinen ja tyytyväinen.
Myös pihakalusteet haettu ulos tai pihalle.
Tuskin sieltä hirveesti ainakaan lunta enää alas tulee. Tosin eihän sitä tiedä.
Siivoamisen jälkeen lähdettiin käymään kaupassa ja sain viimein ostettua maalin, jolla meinaan maalata yhden lipaston.
Amanda & Olivia 3,5kk (+rapiat päälle)