Josephinalle suuren suuret pahoittelut!
voimia ja jaksamista raskaaseen tilanteeseen!
Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrasta saaneille!
Miwwi mulla on vähän samanlainen tilanne oman äitini kanssa. Hän kun ilmaisi mielipiteensä heti kuopuksen syntymän jälkeen ettei meidän kuulemma kannattaisi hankkia enempää lapsia. Taloudellisen tilanteen vuoksi ja muutenkin. Ymmärrän toki sen että hän on huolissaan mun terveydestä kun takana kaksi vaikeaa raskautta ja pahaa raskausmyrkytystä ja kaksi keskosvauvaa..itsekkin mietin niitä asioita jatkuvasti. Mutta talouden puolesta en kyllä itse ole huolissaan. Mieskin pian valmistuu koulusta ja saa aivan varmasti töitä. En siis ole uskaltanut äidilleni kertoa vielä tästä raskaudesta enkä tiedä millon uskallankaan..Tympeää kun on sellaiset välit omiin perheenjäseniin ettej pysty tällaista asiaa kertomaan. Tämänhän pitäisi olla iloinen asia! Ja sitä se onkin, minulle ja miehelleni.
Minulla oli tänään se eka äitipolikäynti. Kaikki hyvin!
Pieni vastasi nyt hyvin viikkojansa (pääperämitta 7.2cm), vaikka sillon ekassa ultrassa vastas 3 päivää pienempää. Siellä hän heilutteli käsiä ja sätki menemään!
Huomenna olis sitten eka neuvola.
Pahoinvointi jatkuu edelleen melko voimakkaana. On se pikkuisen helpottanut. Mutta aamulla ja illalla menee väkisinkin oksentamiseksi tämä homma. Päivällä ei onneksi tarvi.
Harmittaa kun minunkin tulis syödä sitä primaspania ja rautaakin tarvisin kipeästi (hb tänään 102!) mutta tablettien nieleminen saa välittömästi oksennusrefleksin aikaseksi.
Jotain pitäs keksiä miten saisin lääkkeet otettua..vitamiinejakaan en siis ole vielä alottanu.
Hyviä vointeja mammat!!
MiNalo rv 9+5