Jaa, no älä stressaa sitä vielä, todennäköisesti kuuluvat vaan myöhemmin! mä sain noilla viikoilla myös sykkeet näkyviin mut mitään ei tosiaan yli viikkoon varmuudella kuulunut.Catharin viikkoja täällä tänään 8+6
Jaa, no älä stressaa sitä vielä, todennäköisesti kuuluvat vaan myöhemmin! mä sain noilla viikoilla myös sykkeet näkyviin mut mitään ei tosiaan yli viikkoon varmuudella kuulunut.Catharin viikkoja täällä tänään 8+6
No, ostin Saarioisen maksalaatikon, meinaan syödä sen puolet kerrallaan. Maksaa kun siinä hyvin vähän 17% niin A vitamiinia tuskin saa yliannosta. Muuten jos huolehtinut kasviksista, proteiineista ja vältellyt nopeita hiilihydraatteja, prosessoituja ruokia, suolaa ja kaikkea mitä listalla, niin ortoreksian puolelle menee jollei välillä löysää pipoa. Yhden cheetti päivän pidin jo ostamalla irtokarkkeja. Siellä vieläpä muutama laku ja salmiakki, niiden raja kun oli 50g/vrk..Ootteko kuinka tarkkoja kiellettyjen ruokien suhteen? Mä nimittäin ostin lidlistä lemppari rahkoja jossa on suklaarouhetta mä nii rakastan niitä ja tuli nii himo että oli pakko saada nyt heti! mietin vaa ku se tosiaan ei oo pastöroitu. Mä olin edellisessä tosi tarkka, enkä syönyt mitään mitä ei olis saanu, en edes maistanu vaikka sanotaan että kohtuudella joitakin.
Siis mikä testi tää on? Sukupuoli?
Onkohan toi miten luotettava? Millä viikolla olis hyvä tehdä? Toi punanen on sit vissiin tyttö Mä oon pari kertaa kokeillu sitä soodatestiä nyt ja ei mitään reaktioo. Kiinalainen syntymäkalenteri sanoo et tulis taas tyttö ja aiemmista on pitäny paikkansa. Sormustesti näytti pääsääntösesti tyttöä, mut kyl se poikaakin näytti ni oli vähän epäselväJoo sukupuoli testi
Se vaan varmaan näyttää kyhmyltä, kannattaa googlesta kattoa et miltä sikiö näyttää noilla viikoilla. Vaikee selittää näin kirjottaen, mut sellanen "kyyry"niskanen se yleensä tos vaihees viel onMä oon yrittänyt hillitä itseäni noiden kiellettyjen ruokien suhteen, mutta oon silti syöny esim. joka päivä muutaman salmiakin en muista ikinä melkein katsoa, että onko tuote pästoroitua. Ja oon kova syömään makeaa, enkä oo niistäkään katsonut et onko niissä kiellettyjä makeutusaineita.
Kun pääsin edellisestä stressin aiheesta yli, niin eikös mun ollut heti pakko keksiä uus. Kävin siis eilen siellä ultrassa ja sain yhden kuvan mukaan. Nyt kun oon kattonut sitä 24/7 niin huomasin että vauvan niskan kohdalla on kyhmy. Voiko se olla sitä niskaturvotusta? Vai onko se ihan normaalia? Kumpa voisin vaan nauttia tästä raskaudesta täysin rinnoin
Ultran mukaan viikkoja 9+5, neuvolan mukaan 10+2.
Tottakai sopii, hienoa et kaikki oli hyvinAamulla oli ensimmäinen kunnallinen ultra, mun la piti alunperin olla 1.12, no varhaisultrassa se siirtyi 26.11 ja tänään se siirtyi 21.11. Ultrassa oli kaikki hyvin, kovin rauhallinen vauva siellä köllötteli.
Jos sopii niin jäisin kuitenkin la:sta huolimatta mielelläni tänne joulukuisten sekaan
Mitä maksoi?Tuolla oli että ois 98% luotettava. En sit tiiä, leikkimielinen. Ja jossain oli että näyttäs aika usein poikaa.
Meille kyllä tyttö kelpais ja muutki hömppätestit sanoo tyttöö
Ei sitä niskaturvotusta voi silmällä ihan niin vaan nähdä käsittääkseni. Sehän on aina joku olemattoman pieni mitta, joka mitataan siellä niskassa olevasta tummasta viirusta. Jokaisella siellä sellainen on ja sen paksuus on se joka jotain merkitsee.Mä oon yrittänyt hillitä itseäni noiden kiellettyjen ruokien suhteen, mutta oon silti syöny esim. joka päivä muutaman salmiakin en muista ikinä melkein katsoa, että onko tuote pästoroitua. Ja oon kova syömään makeaa, enkä oo niistäkään katsonut et onko niissä kiellettyjä makeutusaineita.
Kun pääsin edellisestä stressin aiheesta yli, niin eikös mun ollut heti pakko keksiä uus. Kävin siis eilen siellä ultrassa ja sain yhden kuvan mukaan. Nyt kun oon kattonut sitä 24/7 niin huomasin että vauvan niskan kohdalla on kyhmy. Voiko se olla sitä niskaturvotusta? Vai onko se ihan normaalia? Kumpa voisin vaan nauttia tästä raskaudesta täysin rinnoin
Ultran mukaan viikkoja 9+5, neuvolan mukaan 10+2.
Huh, toivottavasti sitä ei voi nähä silmin! Mulla nyt vaan on tapana repiä stressiä joka asiastaEi sitä niskaturvotusta voi silmällä ihan niin vaan nähdä käsittääkseni. Sehän on aina joku olemattoman pieni mitta, joka mitataan siellä niskassa olevasta tummasta viirusta. Jokaisella siellä sellainen on ja sen paksuus on se joka jotain merkitsee.
Mä olen aikalailla vältellyt kiellettyjä ruokia. Eniten harmittaa kalat, yrttiteet ja KORVASIENET! Kyllä suretti tänäänkin jättää sienet metsään, kun en viitsi muille ruokaa niistä laittaa ja itse katsella kuola valuen vierestä...
Olot on taas palanneet ja väkisin yritän välillä kahvia juoda, jotta jaksaisi päivän vetää loppuun saakka kunnialla.
Jee!! Ihanaa, että joku samassa tilanteessa ja vieläpä LA lähellä Mitkä sulla on viikot? Ja mistä päin Suomea(?) olet, jos saan kysyä?Voisin ilmoittautua mukaan joulukuisiin. Olen tovin seurannut teidän juttuja mutten oo uskaltanu vielä kirjoitella. Tänään kävin ultrassa ja kaks pikkuista pötkötteli samassa pussissa. Ovat pakastealkion siirrosta saaneet alkunsa ja kun yksi siirrettiin niin identtiset kaksosethan ne olis Tuli niin puskista koko uutinen että Huh hei! Mutta toivon vaan että kaikki menis hyvin!!
foreverfever, samassa veneessä ollaan