Joulukuun 2016 muruset <3

Heippa! Hyppään varovasti joulukuun häntäpäähän. La olisi varmaan 25.12 toistaiseksi. Olen 26v ja tämä olisi meidän perheen 5. lapsi. Yhden haalean plussan olen saanut ja ajattelin aamulla testailla uudemman kerran, kun noita tikkuja jälleen jäi. Olo on ollut hyvin oire rikasta jo hyvän aikaa ennen plussaa. Ainoastaan päivittäinen hyytävä palelu on jäänyt nyt parin päivän sisään taka-alalle. Malttamattomana odotan ajan kuluvan, jotta pääsisi vauva valmisteluja tekemään. Jo tuossa kuumeillessa suunnilleen päätin mitkä vaunut ja istuimet hankitaan. :D Olen tarkoituksella myynyt edellisten tavarat suurilta osin pois, jottei viideskin kulkisi ihan samoilla tamineilla. Onneksi nuo neljä alle kouluikäistä pitää vauhtia yllä, niin tulee puoli huomaamatta oltua raskaana ja viikot vilisee näin alussa.
Mistä päin täällä odottajia on?
 
Päivittelen huomenna listaa, enää tänään en jaksa :sleep:

MiNalo, mihin aikaan sulla on ultra? Mulla on 10.10. Mä oon oikeesti ihan kauhusta kankee. Mua pelottaa et tuol ei taaskaan oo ketään. Toki olen siihen nyt kans varautunu, mut silti.. Kääk!
 
  • Tykkää
Reactions: Innaa90
Onnea ultriin molemmille! Rennosti vaan, parasta toivoen. Ja kertokaahan sitten kuulumiset.

Tervetuloa uusille, kappas, en olekaan enää se viimeisin LA listalla :)

Kiva MiNalo, että täällä on toinenkin diabeetikko, toivottavasti aiemmat raskautesi sujuivat ihan hyvin, km lukuunottamatta? Itse sain ensimmäisen neuvola-ajan vasta 17.5, (ikuisuuden päähän) ja vasta sieltä saan lähetettä eteenpäin, joten hitaasti etenee asiat. Yritän nopeuttaa lähetteen saamista "erikoisseurantaan", mutta jos se on mahdotonta, menen yksityiselle alkuraskauden ultraan. Kukapa jaksaisi odottaa viikolle 12, ellei ihan pakko ole!

Tarvikkeista oli puhetta, koitan jaksaa odottaa ultraa ennen hankintoja. Äitiyspakkauksen taidan ottaa, tälle esikoiselle, entäs muut? Kaikki värit ei ole mieleen, mutta perussetti on ainakin käytännöllinen. Paljon silti riittää hankittavaa, koska mitään ei ole. Suurin muutos tulee olemaan hyppy lapsettomasta kahden aikuisen joustavasta elämästä lapsiperheeksi. Mutta, se on niin pitkään odotettu, että nyt tuntuu täysin valmiilta. Ymmärrän myös hyvin niitä, joilla raskaus on yllätys tai ei ole ehtinyt kunnolla valmistautua ajatukseen, epävarmuutta olen itsekin kokenut aiemmin, ajatellessani että mitä jos lapsi tulisikin jo nyt! Tässä vaiheessa (vuosia odottaneena) alkaa olla tunne että vähän aikaisemminkin olisi jo voinut: vihdoinkin!
 
Jännää odotella ekaa ultraa, minäki hengessä mukana oottelen kuulumisia :)
Minä kävin viikko sitte yks. Alkuraskauden ultrassa, ja yksi matkustaja löyty, jolla sydän löi. <3 eka neuvola on 28.4. ja tuntuu että siihen on ikuisuus.. jäätävä flunssa on päällä, pahoinvointi onneksi pysyny jaffan avulla aisoissa.

Ninnura27 & 7+2
 
Peukut pystyssä Catharin ja MiNalo! Meidän vuoro on keskiviikkona.

Minäkin otan äitiyspakkauksen. Eka lapsi eikä ole mitään tarvikkeita vielä niin se on helppo ratkaisu.

Eka aamu kun aamupala vähän tökkii, pakko saada ruoka alas niin olokin varmaan helpottaa. :rolleyes:

6+2
 
Viimeksi muokattu:
Me otetaan ehdottomasti äitiyspakkaus, kun esikoisesta on kyse. :)

Minä täällä edelleen pyörittelen mielessäni sitä varhaisultraa. Ensimmäinen neuvola on vasta 3.5, ja neuvolan ensimmäinen ultra olisi vasta siellä rv 12 tienoilla. (n) Tänään mennään vasta 5+3, tuntuu ikuisuudelta odotella tuonne rv 12 asti... :unsure::whistle:
No, ehkä täytyy vaan vartoilla edes sinne neuvolaan asti ja koittaa saada sieltä lähete varhaisultraan :D

Tänään pitäisi tulla vitamiineja postiin! Ostin ensin apteekista raskausvitamiinit ja kalkit, mutta ne vitamiinit olivat sellaisia pienen halon kokoisia karkeita nappeja, mitä en todellakaan saa nieltyä :eek: Mulla on siis kauhea ongelma lääkkeiden nielemisessä, hyvä että puolikas burana menee normaalioloissa pureskelematta alas :D Tilasin sitten minisunin tabut, kun mainostivat niitä helposti nieltävinä. Kalkit ovat appelsiinin makuisia pureskeltavia ja omega tulee tänään nestemäisenä sitruunanmakuisena purkkina. :)

Musta on tullut jo ihan hullu :X3: Järkytys kun meni ohi, niin olen seonnut täysin :whistle: Ristiäiset on jo suunniteltu, koko talo on sisustettu paperille ja room plannerilla uudestaan (mies ei niin innostunut... :LOL:) ja mulla on tarkat suunnitelmat siitä, että mihin tulee kaikki vauvan tavarat ja mitä ne tavarat ovat :LOL:

Tipun kyllä niin kovaa ja korkealta, jos tuolla mahassa ei ole kaikki hyvin. Siksikin haluaisin sinne varhaisultraan, saisi ainakin tietää aikaisemmin mahdolliset huonot uutiset.

Nyt pitäisi oikeasti keskittyä tähän opiskeluun, mulla on ollut etäpäiviä nyt melkein viikon ja lähes kaikki hommat rästissä. Jotenkin kummasti tää aika kuluu täällä kaksplussassa, ikean sivuilla, tori.fissä ja mittanauhan kanssa sisäseiniä mittailemassa :D:D:D

Tänään siis 5+3 ja aika m a t e l e e . . . :p
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hei kaikille!

Viime viikolla plussasin (kolmella testillä...) ja olen siitä asti lukenut teidän keskusteluja, mutta jos pikkuhiljaa uskaltaisin itsekin mukaan :) Ollaan mieheni kanssa molemmat 30-vuotiaita ja lapsonen olisi kovasti toivottu ensimmäisemme. LA olisi kierron ekan päivän mukaan 19.12., mutta uskoisin, että hilautunee vielä muutaman päivän lähemmäs jouluaattoa myöhemmin.

Tähän asti ollaan vain miehen kanssa ihmetelty, että voiko tämä nyt olla totta, mutta jospa tänään vaikka soittelisin sitten neuvolaankin :)

Ja fb-ryhmään tulisin mielelläni mukaan, mutta vasta hiukan varmempina aikoina...

riepis / 30 / 1. lapsi /
 
Tsemppiä ultriin menevät :) tervetuloa uudet ja onnea :)

Itsekkin haluan sen äitiyspakkauksen koska esikoinen kyseessä :)
Omaa napaa: tissit on aivan järkyttävän kipeät ja turvonneet!! Mieskin sano et herranjumala et ne on kasvanu yhtäkkiä.. Päätä särkee, mahassa repäisykipuja ja pientä vihlontaa, ajoittaista pahaoloa menee ohi kun juo vichyä ja syö KOKO ajan. Olo on niin turvonnut. Kova pelko että kesken menee.. Tämä pienokainen saatu aikaan ensimmäisestä kierrosta clomeja, kävin tarkistus ultrassa lääkkeen vuoksi ja lääkäri sanoi että on ihme jollen nyt raskaudu ja niin nyt kuitenkin tein vaikka olin varma ettei niin käy ja nyt on vaikea nauttia kun nähnyt 2 unta että kesken meni.. Jaaniin ja järkyttävä flunssa rantautui sitten tänne...
 
Mukava kuulla toisten ultrakuulumisia! Toivottavasti kaikki saavat hyviä uutisia (y) Mun pitää odottaa vielä keskiviikkoon asti, ei yhtään malttais.. Olo on jotenkin ihan epäuskoinen, koska vieläkään ei ole suurempia oireita. Tosi pientä kuvotusta ainoastaan. Oon melkein varma että edellisissä raskauksissa oksensin jo näillä viikoilla?! Toisaalta ehkä vaan muistan väärin, kuopuksen raskausajasta kuitenkin jo 8v aikaa.. o_O

Oon pähkäilly äitiyspakkaus-asiaa. Periaatteessa me ei sitä tarvittais, moni asia löytyy kaappien kätköistä tai saa kyllä hommattua, mutta toisaalta olishan se kuitenkin ihan mukava hypistellä pakkausta :) Toisaalta sille rahalle ois ehkä enemmän käyttöä, kun kuitenkin pitää kaukalo esim ostaa jne, eikä ne pakkauksen vaatteet ole hirveästi omaan makuun.. Mutta katsotaan nyt. Vielä on aikaa päättää!:LOL: ja jos nyt ensin katsotaan onko tuolla elämää vai ei......
 
Me otetaan äitiyspakkaus myös myös tälle kakkoselle. Mun mielestä on ihanaa, että sellaiseen on mahdollisuus. Ja onpa jotain uutta puettavaa uudelle tulokkaalle.

Sitkeä flunssa vaivaa edelleen, kauhea yskä ja nuha ja ihan naatti olo nyt jo 1,5v. Eipä taida tänäänkään olla ääntä ääntä, että saisin neuvola-ajan soitettua. Jospa huomenna. Tänään mulla 6+6.
 
Mä en ottanut kummankaan lapsen kanssa äitiyspakkausta ja pähkäilin pitäiskö kolmannen kanssa ottaa ihan vaan fiilistelymielessä :) Esikoiselle ostin yhdeltä lastenkirpparilta ihan järjettömän määrän vauvanvaatteita n.50€:llä (sisälsi jopa äippäpakkauksen ihanan sydänmakuupussin ja jääkarhutalvihaalarin), joten rahaa jäi kivasti ylikin. Kuopuksen kanssa ostin kirpparilta äippäpakkauksen makuupussin jonka päällystin, niin, että molemmille on säästää makuupussit "muistolaatikkoon" omia lapsia varten. Muutaman vaatteen ostin lisää, mutta suurin osa esikoisen vauvavaatteista meni kuopuksellekkin kun ei niitä oikeasti ehdi kuin pari viikkoa pitää kun ovat jo liian pieniä :) Nytkin on monta jätesäkillistä vaatteita kaapissa odottamassa, kuhan vaan saa tietää kaivaako tyttöjen vai poikien vaatteet esiin.
Mä en tykännyt tän vuoden äitiyspakkauksessa kuin siitä makuupussista, kaikki muu oli niin retroa tai enemmän pojille sopivaa (niin kuin aina).

Ihanaa kun monella alkaa olemaan varhaisultrat edessä, saa nähdä napsahtaako jollekin tupla tai jopa triplapotti :D <3
 
Ultrassa käyty ja siellä se sydän sykki, kaikki ok ❤ 30min oli lääkäri myöhässä, et kyl siinä jännittää sai! Vastas viikkoja aika hyvin, ei saanut kunnon mittoja, joten heitti la pari pv eteenpäin, mut se varmistuu sit viiden viikon päästä! Huh huh. Kyllä itku tuli kun sieltä lääkäriltä pois pääsin!

Catharin & mini 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Anianna
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS
Jösse / 37 / 1.lapsi / KOS/NKL

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi
Mantelikaneli / 1.lapsi

3.12
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS
Gulleplutt / 39 / 4.lapsi

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa
Marni / 2.lapsi

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

9.12
MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS
A.m-n / 20 / 1.lapsi / SatKS
Heepu / 1.lapsi
10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12
12.12

Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS
HappyHappyJoyJoy / 2.lapsi

13.12
14.12

Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12
16.12

Lyro / 21 / 1.lapsi
17.12

18.12
Ettämitenkä / 34 / 3.lapsi
Innaa90 / 26 / 1.lapsi

19.12
Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi
Bittikukka / 30 / 2.lapsi
riepis / 30 / 1.lapsi
20.12
21.12
22.12
23.12

BabyElephant / 30 / 1.lapsi / NKL
24.12
25.12
JonMa / 26 / 5.lapsi
26.12
foreverfever / 3.lapsi
27.12
28.12
Miwwi / 25 / 2.lapsi
29.12
30.12
31.12

Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Catharin onnea iloisista uutisista:love:
Onko sulla muuten ku syöt aspiriiniä niin tulleeko enemmän pääkipeeksi? Vai johtuukohan tää vaa raskaudesta. Mulla on nimittäin nii kauhee päänsärky. Muistan kyllä edellisessä raskaudessa mulla oli nii kauheit migreenikohtauksia.:censored:

Onko muilla ollu päänsärkyä enemmän?
 
Voi ihania ultrakuulumisia! :love: Meillä ois ens torstaina ultra enkä jaksais millään oottaa!

JonMa kyseli mistä päin muut odottajat on, me ollaan pohjois-pohjanmaalta :)

Ja me kans halutaan äitiyspakkaus, koska esikoinen tulosa :)

Onko muilla turvotus ja entäs pisimmillä olevat alkaako maha pyöristyyn? Mä oon normaalisti tosi hoikka mut nyt on varsinki iltasten aivan selvä pikkupömppis <3 Mieski yks ilta sano, ettei tota voi kyllä kohta enää piilotella :D
 
Ihana kuulla, että ultrassa ollut hyviä uutisia!

Mä en valitettavasti ole oikeutettu äitiyspakkaukseen, harmittaa kun sen niin haluaisin (terveisiä päättäjille, että me ulkosuomalaiset ollaan kyllä puhuttu äitiyspakkauksesta maailmalla ja saatu sille ihan oikeasti näkyvyyttä, harmi kun ei kiitosta näy missään). Eli pakko vissiin jotenkin ostaa se, argh.

Mulla on ollut ihan hirveitä mielialavaihteluita, oon normaalisti tosi tyyni ja rauhallinen, ja nyt itken melkein koko ajan jostain syystä ja myös ottaa päähän aina joku asia. :D Eilen pillahin itkuun kaupassa ku joku mies kysyi pullatiskillä myyjältä, että saako hänen etusetelillään vielä joitain tiettyjä kuppikakkuja - ei kuulemma saanu, ja se mies oli jotenkin niin reppanan näköinen että mulla tuli itku. :D Äkkiä piti karata siitä, haha. Mitä ihmettä? :D Eilen myös uhkasin erota miehestä (???) ja aamulla sain hepulin ku joku juttu oli hukassa ja koira ei suostunut tulemaan sängyn alta. Toivottavasti nää mielialat vähän tasottuu tästä!
 
Täältäkin ultrakuulumisia: ensin katsottiin vatsan päältä, pieni möykky erottui ja syke myös, jopa minä sen näin! ❤ Halusi sitten vielä katsoa alakautta, josko pystyisi tarkemmin mittaamaan. Tosi pikkiriikkinen asukki siellä oli, n. 5mm vastaten rv 6+1. Neuvolan laskujen mukaan siis tänään 6+4. Mutta päivä sinne tai tänne, sama laskettu aika pysyy. Tarkennetaan itten myöhemmin jos tarvetta on. On kyllä huojentunut olo, kun tietää hyvän syyn kärsiä tästä pahoinvoinnista. Edelleen pelottaa, kun kokemusta on kahdesta keskeytyneestä keskenmenosta (joissa siis sykekin ehditty näkemään). Ja tosiaan niin alussa mennään, että mitä vaan voi tapahtua. Mutta iloitsen nyt täysillä tästä ja mennään päivä kerrallaan! :)

Muoks. Siirsin itseni nyt tohon 8.12. lasketulle ajalle kuten neuvolassa sen laskevat.
 
Viimeksi muokattu:
Catharin onnea iloisista uutisista:love:
Onko sulla muuten ku syöt aspiriiniä niin tulleeko enemmän pääkipeeksi? Vai johtuukohan tää vaa raskaudesta. Mulla on nimittäin nii kauhee päänsärky. Muistan kyllä edellisessä raskaudessa mulla oli nii kauheit migreenikohtauksia.:censored:

Onko muilla ollu päänsärkyä enemmän?
Ei oo ollut päänsärkyä. Mulla on todettu migreeni ja siihen on estolääkitys (mitä en tosin ole käyttänyt kun sitä ei saa syödä raskaana) ja kohtauslääkkeet on. Myös lihasreloja on ku mulla vetää niskat ihan jumiin ni siitäkin tulee migreeni. Mut siis nyt puuta koputtaen, ei oo ollut nyt ollenkaan, onneks!

Mä en aio ottaa äitiyspakkausta. Esikoisesta otin. Äitiysrahalla ostan pinnasängyn.
 
Voi ihania ultrakuulumisia! :love: Meillä ois ens torstaina ultra enkä jaksais millään oottaa!

Onko muilla turvotus ja entäs pisimmillä olevat alkaako maha pyöristyyn? Mä oon normaalisti tosi hoikka mut nyt on varsinki iltasten aivan selvä pikkupömppis <3 Mieski yks ilta sano, ettei tota voi kyllä kohta enää piilotella :D
Alkuraskaudessa varmaan on juurikin tuota turvotusta. Mulla ei ole turvotusta ollut ollenkaan. Oon kuullut, että toisessa raskaudessa maha alkaisi näkyä nopeammin. Minä oon hoikka, ja ekassa raskaudessa vatsa alkoi vähän näkyä vasta joskus rakenneultran jälkeen, viidennellä kuukaudella :)
 
Viimeksi muokattu:
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi
Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS
Jösse / 37 / 1.lapsi / KOS/NKL

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi
Poppie / 31 / 1. lapsi
Mantelikaneli / 1.lapsi

3.12
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / 2.lapsi

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS
Gulleplutt / 39 / 4.lapsi

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / 3.lapsi
Josefinaa
Marni / 2.lapsi

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi
minna97 / 18 / 1.lapsi

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS
Haada

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / 31 / 4.lapsi

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS

9.12
Aurankukka / 3.lapsi
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS
A.m-n / 20 / 1.lapsi / SatKS
Heepu / 1.lapsi

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12

12.12

Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS
mizzim / 32 / 1.lapsi / PS
Haaveilija24/ 25 / 1.lapsi / SatKS
HappyHappyJoyJoy / 2.lapsi

13.12

14.12

Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi
Toukokuinen / 28 / 1. lapsi
Nipsunen86 / 1.lapsi

15.12

16.12

Lyro / 21 / 1.lapsi

17.12

18.12
Ettämitenkä / 34 / 3.lapsi
Innaa90 / 26 / 1.lapsi

19.12
Hymynaama95 / 1.lapsi
Anianna / 30 / 3. lapsi
Bittikukka / 30 / 2.lapsi
riepis / 30 / 1.lapsi

20.12

21.12

22.12

23.12

BabyElephant / 30 / 1.lapsi / NKL

24.12

25.12
JonMa / 26 / 5.lapsi

26.12
foreverfever / 3.lapsi

27.12

28.12
Miwwi / 25 / 2.lapsi

29.12

30.12

31.12

Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Moikka
Vieläkö mahtuu mukaan? Toista lasta odotan, ensimmäinen 9/2010. Laskurin mukaan LA menis 16.12.
Varhaisultraan olisi tarkoitus mennä ensi ma 25.4. ja ekaan neuvolaan 27.4.
Kaikki vauvoihin liittyvä hävitetty ensimmäisen jälkeen ja muutenkin kaikki unohtunut
Tulisin mielelläni mukaan myös fb-ryhmään.
Toistaiseksi KYS alueella.

Rv 5+5, väsyttää ihan hirveesti, muuten kohtalaisen hyvä olo.
 

Yhteistyössä