Toukokuinen me oltiin Thaimaassa kun odotin kuopusta rv9 (reissu varattu ennen raskautta). Reissu meni ihan mönkään kun mä olin niin järjettömän väsynyt, että saatoin nukkua 4h:n päikkärit ja mennä klo 21 yöunille
Noh onpahan sekin paikka nähty ja jaksettiin me ainakin altaalla esikoisen kanssa lillua, pikkumies nautti
Meillä oli kyllä niin hyvät vakuutukset miehen työnantajan puolesta, että olisivat varmaan hommanneet mulle uuden vauvan jos jotain olis tapahtunut
Meillä on siis komennusvakuutukset jotka kattaa lähestulkoon mitä vain, joten ei tarvinnut ainakaan siitä puolesta huolehtia. Kannattaa muuten tsekata mitä hyötyä vois olla siitä eurooppalaisen sairaanhoitokortista jonka saa tilattua kelasta jos kerta Eurooppaan ootte suuntaamassa!
Catharin, jännä päivä sulla tiedossa huomenna, tuuthan heti raportoimaan uutiset!
Muistelin, että miehesi toivoi kaksosia, sää nähdä miten käy
Munkin mies niistä kaksosista höpisi, mutta mulle se olis kyllä aika painajaisvaihtoehto kun on noi kaksi muutakin pikkuista vielä jaloissa
Mulla on taas vähän samanlainen fiilis kuin edellisiä odottaessa, että unohdan välillä koko raskauden kun ei ole mitään oloja, josko tää olis nyt merkki siitä, että kaikki olis tällä kertaa ok
Välillä nopeasti noustessa tulee repäisykipuja tai vatsa tuntuu jäävän kramppiin, silloin muistaa pienen kyytiläisen
Ens viikolla ajattelin kävästä tossa sairaalalla pyytämässä aikaa raskaus check uppiin.
Anianna 4+6