Joulukuun 2016 muruset <3

Voi piinamiina :cry: toivottavasti pian tärppää uudestaan (y)

Täällä elellään edelleen lähes normaalia olotilaa, pitkäksi venähtävät ruokailuvälit aiheuttaa lievää kuvotusta, muuten ihan normisettiä :)

MimSe 5+2
 
Piinamiina olen pahoillani :/

Täällä näyttäisi olevan myöskin normaali tilanne eikä mitään erityistä uutta raportoitavaa. Alamahatuntemuksia, jano, vessahätä löytyy! Ja ei verta, joten oletan kaiken olevan samalla lailla, vaikka tänä aamuna en tehnyt testiä. Suunnittelin digia sunnuntaille, josko näkyisi seuraavat viikot.
 
Piinamiina, olen kovin pahoillani. Ihan kamalaa ja mua vähän itkettää. Toivon sulle kaikkea hyvää

Tervetuloa Suxuu, mukava seurata myös vähän erilaista raskautta. Annat parhaan lahjan läheisillesi.

Minä itse taas edelleen makaan, ämpäri sängyn vieressä, ja nukun n. 16 tuntia/vrk

Cherokee & papu 6+6
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / ? / 4.lapsi / ?

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / ? / 3.lapsi / ?
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi / ?

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Piinamiinalle kovasti voimia ja Suxuu, nostan kovasti hattua sulle :)

Mulla ois nyt jotain rv 5+2? Menkkakipuja on ollu jo kohta viikon, rinnat on välillä kipeet ja jonkun verran röyhtäytteli viime päivät. Ruokahalu alkaa hitaasti tulla takas, mulla oli se B-virus, mikä piti reilu 39 asteen kuumetta 3 pv, ääni lähti neljäksi päiväksi. Mut nyt alkaa olla elävien kirjoissa takaisin.

Mä latailin sen Ovian, mut en oo vielä tutkinu saako siihen painotaulukkoa tehtyä, vai lataanko sitä varten jonkun muun sovelluksen. Haluisin vähän varmistella etten vedä jokaiseen mielihaluun ruokaa kaksin käsin, mulla ei imetyksessä hievahtanutkaan paino ekan kohdalla.

Soitin neuvola-ajan, ja toukokuun alussa pitäs käydä. Varhaisultraan ei pääse, ellei maksa yksityiselle. Sääli :/
 
Suxuu, todella hienoa, että pystyt toimimaan sijaissynnyttäjänä! ❤ musta ei ikinä olis tohon hommaan, kiintyisin vauvaan jo raskausaikana ihan liikaa.

Mä olen ihan loppu. Mä olen jo yöpuku päällä valmiina nukkumaan :cry::sleep: Väsymys alkaa olee tosi voimaa vievä. Töistä onneks selvisin just ja just. Työpäivän lopulta tosin tuntu et olisin kännissä siitä väsymyksestä. Ja huomasin et jos ei tunnin-parin välein syö jotain ni tulee heikko olo. Samaa oli tytöistä. Myös palelu on aika voimakasta!

Catharin & mini 5+4
 
Heippa vaan kaikki! Yllätysplussasin tänään (y) Tarkoitus oli tästä kierrosta aloittaa clomifen-kuuri mutta koska menkat oli ehkä myöhässä, mulla siis kierto epäsäännölinen niin testasin ja plussa pärähti. Tämä olis meidän toinen onko jo facebook-ryhmää? Olisin kiinnostunut.
 
Heippa vaan kaikki! Yllätysplussasin tänään (y) Tarkoitus oli tästä kierrosta aloittaa clomifen-kuuri mutta koska menkat oli ehkä myöhässä, mulla siis kierto epäsäännölinen niin testasin ja plussa pärähti. Tämä olis meidän toinen onko jo facebook-ryhmää? Olisin kiinnostunut.
On face ryhmä, laita vaikka mulle viestillä sun nimi ja joku tuntomerkki profiilista ni lisään sut kaveriksi ja lisään ryhmään :) ja onnea ❤ koska sulla olis la?
 
Taidan kuitenkin (periaatteideni vastaisesti) liittyä jo sinne fb ryhmään :eek: ois niin paljon helpompi seurata :) lähinnä se hirvittää, jos siellä onkin tuttuja :censored: ei ainakaan samasta sairaanhoitopiiristä näkyis olevan...

MimSe
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Hei kaikille :)
Aattelin liittyä seuraan. Laskettu ois 8.12. ja tämä on vähän ehkä erilainen tilanne koska tuleva lapsi ei ole jäämässä minulle. Vauva muuttaa suoraan laitokselta isänsä ja tämän aviomiehen luo.
Isät tulevat perheen sisäisellä adoptiolla molemmat vanhemmiksi.
Minä olen kuviossa mukana sylikummina ja biologinen alkuperä toki kerrotaan.
Ennestään minulla on 3 omaa lasta työt -04, -07 ja poika -09, perheeseen kuuluu myös miesystävä ja tämän -09 syntynyt poika.

Alunperin ajattelin että tässä raskaudessa en mene mihinkään foorumeille tai mammajuttuihin mukaan, mutta kyllä sitä kuitenkin kaipaa vertaistukea raskausaikaan. :)

Suxuu 4+6 :)
Ihanaa, että sinunlaisia ihmisiä on, mulla tuli ihan vedet silmiin. Mulla on hyvä ystävä homomies, jolla on vauvakuume. En ole tälle kaverille vielä kertonut omasta raskaudesta, kun tiedän, että se kirpaisee. Ja toisaalta omalta lapsettomuustaustalta tiedän miltä tuntuu kaivata lasta ja elää epävarmuudessa ettei sitä tulekaan. :love:

Tämän päivän Hesarissa oli torstai-liitteessä kohdunvuokrauksesta, oli mielenkiintoinen ja liikuttava juttu!

Piinamiina *halaus*. Toivon, että olet pian odottavien ketjussa. :cry::love:(y)

Mulla olis maanantaina alkuraskauden ultra. Joku kysyi millä viikoilla syke näkyy, yleensä h 6+, varmemmin lähellä 7+0. Viimeksi näkyi 6+1 sikiö, jonka koko vastasi 6+3. Sydän kehittyy alkion iän 25. päivä, mut veri alkaa kiertää 6+0 tienoilla. (Luin vau-kirjasta:)). Täällä on niin monella myöhempi keskenmeno ollut kokemuksena, että taidan varata ultran myös tuohon puoliväliin alkuraskauden ultraa ja niskaturvoketta eli viikolle 9...
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille! Sopisiko teidän joukkoon siirtyä kirjoittelemaan tuolta haaveilijoiden puolelta?

Tänään aamulla tein positiivisen raskaustestin. :love: Vielä on jotenkin vaan epäuskoinen olo, mutta laskettu aika olisi ilmeisesti 12.12. (Jos lasketaan 28päivän kierrolla...kierto mulla vaihtelee 26-35 päivän välillä).

Ihan sekava olo, eikä nyt hirveesti mitään oireita ole vielä. Nännit vaan kipeät (ollut jo pari viikkoa) ja närästää, välillä vähän kuvottava olo.
Vaikea uskoa tätä todeksi...:love:

Pahoittelut Piinamiinalle..:cry:

Nyt olisi viikkoja 4+4. Pikkuhiljaa, nyt vaan toivotaan, että kaikki menee hyvin. On tämä hurjaa... saapi nähdä toteutuuko uneni, jonka näin jo useampi kuukausi takaperin...siinä synnytin 16.12.

Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille!!

Zipi 4+4
 
Piinamiinalle voimia <3


Kiitos ihanasta vastaanotosta, vähän jännitti kelpaanko mukaan. :)
Jännittää tosi paljon myös miten tähän suhtaudutaan neuvolassa ja synnärillä ja mietinkin jos laittaisin terveydenhoitajalle sähköpostilla vähän selvitystä tästä kuviosta ennenkuin ilmestymme vastaanotolle kolmestaan :D

Tänään taitaa olla viikko 5+0, väsyttää, nälättää ja turvottaa. Tupakan haju oksettaa.
Aiemmissa raskauksissa on ollut järkyttävää pahoinvointia ja oksentamista, luulin että en halua sitä enää, mutta nyt kuitenkin odotan että tulisi paha olo niin olisi jotenkin varmempi olo.

Joku oli minut lisäillyt tonne listaankin, ikä on 31v ja synnytyssairaalaa ei olla vielä päätetty. :)

Niin ja onnea kaikille plussanneille <3
 
Voi piinamiina, oon niin pahoillani :cry: toivotaan että sinäki vielä saat pienen käärön syliis (y)

Onnee uusille tulokkaille plussista :love:

Täällä suunnalla ei oikeastaa mitää uutta. Oireilu jatkuu, joinaki päivinä parempi olo ja joinaki huonompi. Pahoinvointia, turvotusta, nälkää, väsymystä, rintojen arkuutta, vessassa juoksemista ja välillä nippailee alavatsaa.
Neuvolaa ja ensinmäistä ultraa oottelee ku kuuta nousevaa.

Pikkukakkonen 6+3
 
Joulukuun muruset 2016

1.12

Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS
SaaraN / 37 / 4.lapsi / ?
Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos
Not alone / 25 / 2.lapsi / ?

2.12
Banna / 31 / 2.lapsi / JS
Cherokee / 34 / 2.lapsi / ?

3.12
Mantelikaneli / ? / 1.lapsi / ?
ninnnura27 / 27 / 3.lapsi / OYS
sileh / ? / 2.lapsi / ?

4.12
Catharin / 25 / 3. lapsi / satKS

5.12
MimSe / 35 / 5.lapsi / KHKS
Pipo-otus / ? / 3.lapsi / ?

6.12
Nienji / 26 / 2.lapsi / K-SKS
Eepuli / 34 / 2. lapsi /

7.12
Pähkinä89/ 26 / 3.lapsi / OAS

8.12.
Illuminated / 26 / 1. lapsi / PHKS
hipeltäjä89 / 27 / 1.lapsi / OAS

vemila / 24 / 3. lapsi / K-SKS
venla90 / 25 / 1.lapsi / EKKS
Suxuu / ? / 4.lapsi / ?

9.12

MiNalo / 31 / 3. lapsi / OYS
Aurankukka / ? / 3.lapsi / ?
Yllätyssonni / 27 / 3.lapsi / OAS

10.12
miss_piggy / 34 / 2.lapsi / KPKS
_Henriikka_88 / 27 / 2. lapsi / LS

11.12


12.12
Riiviöidenäiti / 28 / 7.lapsi / JS
Zipi / 33 / 4.lapsi / SeKS

13.12

14.12
Kielokukka / 29 / 1.lapsi / KOS/NKL
Camy / 29 / 1.lapsi / ?

15.12

16.12

17.12

18.12

19.12

20.12



Menetyksen kohdanneet:
Piinamiina


SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy
 
Moi, täällä ei kummempia oireita edelleenkään. Ilmeisesti voi raskaus olla edelleen näin oireeton, vaikka jotain merkkejä toivoisi kyllä olevan. Nyt on flunssa iskemässä, kurkku kipeä, päätä särkee.

En oo selvillä vielä edes raskausviikoista, kun tuntuu vaan siltä, etten olis raskaana. Mutta toivottavasti kuitenkin olen :)
 

Yhteistyössä