Voi ei piinamiina, oon pahoillani sun puolesta mitkä hcg arvot oli?Meni kesken.
Voi että, mä niin toivoin et kukaan ei tippuis pois tästä porukasta. Paljon voimia ja toivotaan nopeaa uutta tärppiäHcg oli 3,4. On mennyt eilen kesken ja varsin matalat hormonit on jo valahtaneet normaaliksi eli alle viiteen.
On face ryhmä, laita vaikka mulle viestillä sun nimi ja joku tuntomerkki profiilista ni lisään sut kaveriksi ja lisään ryhmään ja onnea koska sulla olis la?Heippa vaan kaikki! Yllätysplussasin tänään Tarkoitus oli tästä kierrosta aloittaa clomifen-kuuri mutta koska menkat oli ehkä myöhässä, mulla siis kierto epäsäännölinen niin testasin ja plussa pärähti. Tämä olis meidän toinen onko jo facebook-ryhmää? Olisin kiinnostunut.
Ihanaa, että sinunlaisia ihmisiä on, mulla tuli ihan vedet silmiin. Mulla on hyvä ystävä homomies, jolla on vauvakuume. En ole tälle kaverille vielä kertonut omasta raskaudesta, kun tiedän, että se kirpaisee. Ja toisaalta omalta lapsettomuustaustalta tiedän miltä tuntuu kaivata lasta ja elää epävarmuudessa ettei sitä tulekaan.Hei kaikille
Aattelin liittyä seuraan. Laskettu ois 8.12. ja tämä on vähän ehkä erilainen tilanne koska tuleva lapsi ei ole jäämässä minulle. Vauva muuttaa suoraan laitokselta isänsä ja tämän aviomiehen luo.
Isät tulevat perheen sisäisellä adoptiolla molemmat vanhemmiksi.
Minä olen kuviossa mukana sylikummina ja biologinen alkuperä toki kerrotaan.
Ennestään minulla on 3 omaa lasta työt -04, -07 ja poika -09, perheeseen kuuluu myös miesystävä ja tämän -09 syntynyt poika.
Alunperin ajattelin että tässä raskaudessa en mene mihinkään foorumeille tai mammajuttuihin mukaan, mutta kyllä sitä kuitenkin kaipaa vertaistukea raskausaikaan.
Suxuu 4+6