Voi Piinamiina, toivottavasti kaikki on kunnossa.
Mulla huono olo vaan jatkuu, tänään ollut ehkä astetta parempi päivä kun san sentän yöllä nukuttua. Oli pakko kertoa pomollekin jo, koska en voi jatkuvasti keksiä tekosyitä poissaoloilleni. Mun työ on työajoiltaan hyvin joustavaa mutta tälle viikolla osunut kolme kokousta joissa olisi pitänyt olla, ja loppuviikolle yksi työreissu jonne en voi edes kuvitella lähteväni. Oli ihan hyvä kertoa, hän oli täysin ymmärtäväinen ja kehotti vaan lepäilemään kunnolla ja olemaan rauhassa. Edellisessä raskaudessa kävi muuten ihan samoin, mun piti paljastaa raskaus jo hyvissä ajoin kun olin käytännössä toimintakyvytön ja piti kaikki menot perua.
Tämä nykyinen raskautenihan sai alkunsa lapsettomuushoitojen ansiosta. Olen syönyt letzorolia kuusi kiertoa ja lääkäri jo sanoi että seuraava kierto (eli tämä josta raskauduin) on viimeinen ennen kuin siirrytään järeämpiin keinoihin. Soitin tänään lapsettomuusklinikalle ja sain sieltä ajan varhaisultraan jo ensi viikolle Toivoinkin että siellä halutaan tarkistaa mut ennen neuvolaa
Nämä babyappsit kiinnostaa muakin, mutta taidan vielä odottaa että näen sen ultran. Pelottaa vietävästi että jokin menee tässä vielä vikaan.
toivotteleepi Cherokee ja papu 6+2