Joulukuiset

Olisipa ihana jos malttaisi olla selvittämättä sukupuolta, mutta uskon, että rakenneultrassa uteliaisuus vie voiton😍😄 esikoisesta haluttiin myös tietää. Toisaalta kivaa kun etukäteen tietää ja voi ehkä vähän sen mukaan valmistella, mutta toisaalta olisi kyllä ihana ylläri selvittää vasta synnärillä.😁
Ei oo itsellä mitään oloa kumpi sieltä voisi olla tulossa.🧡
 
Viimeksi muokattu:
Tuohon turvotukseen liittyen - täällä ollut kyllä aivan järkkyä vatsan turvotusta tällä viikolla! Vaikka ilman raskauttakin on vatsalla ollut taipumusta turvotukseen, niin nyt ollaan kyllä oltu aivan uusissa sfääreissä 😅 Välillä siis istuminenkin on tuntunut etukumarassa tukalalta, kun se turvotus on siis alkanut ihan ylhäältä saakka, vaikka normaalisti on vain alavatsa vähän pömpöttänyt. Täytyy koittaa selvittää, että mitkä ruoka-aineet tätä mahdollisesti itellä nyt pahentavat 😅

Ja itsellä ei vahvaa oloa ole siitä, että kumpi on tulossa. Tytöksi enemmän tätä veikkailen, mutta koska mulla intuitio toimii yleensä päinvastaisesti, niin oikeasti sieltä varmaan on poika tulossa 😄 Ajateltiin selvittää asia etukäteen 😊
 
Me halutaan tietää sukupuoli etukäteen, vaikka eihän sillä oikeasti väliä ole :) kuitenkin haluan miettiä nimeä yms konkreettisemmin ja lapsille myös kiva tietää.

Ootteko varannut jo nyt ultra aikoja ? Milloin teillä on ? Mulla on vasta 16.6. rv13+0. Tuntuu että sinne on ikuisuus vielä, mutta viime raskaus keskeytyi 12+3 niin nyt halusin varmistaa et ainakin sen yli päästään jos kaikki olis hyvin 🙏🏻
 
Me halutaan tietää sukupuoli etukäteen, vaikka eihän sillä oikeasti väliä ole kuitenkin haluan miettiä nimeä yms konkreettisemmin ja lapsille myös kiva tietää.

Ootteko varannut jo nyt ultra aikoja ? Milloin teillä on ? Mulla on vasta 16.6. rv13+0. Tuntuu että sinne on ikuisuus vielä, mutta viime raskaus keskeytyi 12+3 niin nyt halusin varmistaa et ainakin sen yli päästään jos kaikki olis hyvin
Meillä ultra 7.6. ja sillon 13+0 🥰
 
Mä kävin nyt lukee mun papereita tarkemmin. Siinä oli nimenomaan et ultra 12+0-12+6 välillä. Siihen perään sit NIPT. Noh menin sit kattoo että saisko muutettu aikaa ja sain ajan 2.6, mutta se verikoe meni sitten seuraavalle viikolle. Ihme homma kun viimeksi ei antanut varata edelliselle viikolle 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Kat_ ja _Sabe_
Saa nähdä kuinka käy meijän nt-ultran, kun pitäis labratkin ehtiä... ja ens viikko on niin tukossa ettei taida mitenkään keretä piipahtamaan labran puolella 🙄 Ja miten edes ultraan saa aikaa, parin viikon päästä pitäisi sielä käydä kuitenkin.

Ja tänään 10+1, pienen viuhtojan sykkeet löytyi dopplerilla. Kyllä siinä sydän suli ja ensimmäistä kertaa tuli edes vähän luottavaisempi olo 🥺❤
 
Meillä on huomenna 23.5. seulontaultra ja sillon on viikkoja 12+3. Odotan kovasti sitä että pääsee näkemään pikkuisen ja toivon että kaikki hyvin. ❤ Lisäksi jos kaikki hyvin, niin tarkoitus ajella heti ultrasta muutamien perheenjäsenten luo ja kertoa raskaudesta, tähän saakka ei olla kerrottu yhden ystäväpariskunnan lisäksi kellekään. Heillekin asia paljastui kun osallistuin toisen heistä polttareihin ja alkoholittomuuteni herätti epäilyt (tiesivät että yritämme) 🤭

Nimet tytölle ja pojalle on päätetty jo vuosia sitten ja tässä välissä oon jännittänyt vaan sitä, että antaako joku lähipiiristä samoja nimiä ennen meitä (aikaa siis mennyt varmaan 8v), muttei ainakaan vielä ole niin käynyt 😄
 
Meilläkään ei nimistä tietoa. Ihanaa alkaa sitten miettimään kun aika on
Nyt en osaa ajatella yhtään nimijuttuja kun en tiedä kumpi on tulossa.

5.6. taisi olla meidän nt-ultra ja tuolloin olis tasan 12+0. On kyllä aika mennyt nopeasti tähän saakka, nyt jo raskausappi näyttää että 25% raskaudesta takana!! Mitä
Just sanoin miehelle eilen että viikon päästä ois 1/4 jo takana :O hurjaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Nyt uskallan jo nimimerkillä, tänään ensimmäinen lääkärikäynti ja siellä oli oikeasti joku kyydissä ♥ 1. lapsi, ultrassa tarkentui parilla päivällä la ja se on kuin onkin jouluaatto, 24.12. 😄🙈 Mikkeliin siis joulunviettoon. Ihmeen rauhaisa ja hyvä olo, siksi oli hyvin epäileväinen fiilis että onkohan tämä tottakaan. Toki jännittää ja vähän stressaakin, jos ei muu niin nuo ruokarajoitukset 🙄

Ja kysymys, pitääkö ekoihin verikokeisiin paastota? Kun en saanut mitään ohjetta tuosta.
 
vierailija
Nyt uskallan jo nimimerkillä, tänään ensimmäinen lääkärikäynti ja siellä oli oikeasti joku kyydissä 1. lapsi, ultrassa tarkentui parilla päivällä la ja se on kuin onkin jouluaatto, 24.12. Mikkeliin siis joulunviettoon. Ihmeen rauhaisa ja hyvä olo, siksi oli hyvin epäileväinen fiilis että onkohan tämä tottakaan. Toki jännittää ja vähän stressaakin, jos ei muu niin nuo ruokarajoitukset

Ja kysymys, pitääkö ekoihin verikokeisiin paastota? Kun en saanut mitään ohjetta tuosta.

Ei tarvitse paastota :)
 
  • Tykkää
Reactions: Rusinarisu
Sain tänään varattua nt-ultran, pari viikkoa sinne vielä, on 7.6 Ja sattui olemaan vielä iltapäivälle aika, niin pääsee mies mukaan.

Täällä pahoinvointi on kyllä helpottanut, mutta välillä kyllä etoo ihan tajuttomasti Mutta kestän ja kärsin, kunhan pienellä on kaikki hyvin
Meillä kanssa 7.6 ☺ Kauheeta odottelua kun odottaa neuvolaa ja ultraa 😅

Mulla kans päivisin pahoinvointi helpottanut mutta illalla se tulee sit kahta kauheempana ja närästykset päälle 🥵
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare ja _Sabe_
Täällä kans ollut lievää pahoinvointia, lähinnä johtuen nälästä. Pahinta yleensä yön jälkeen. Hampaiden pesu on tuskallista, kun siinä alkaa monesti yökötyttää ja kerran tuli oksennus suuhun asti. Ruskea tuhru alkoi taas tänään joten pelko on valtava.. viikon päästä eka neuvola. Ei millään jaksaisi sinne asti odotella. Jollain ihmeellä täytyisi yrittää pitää toivoa yllä.
 
Täällä kans ollut lievää pahoinvointia, lähinnä johtuen nälästä. Pahinta yleensä yön jälkeen. Hampaiden pesu on tuskallista, kun siinä alkaa monesti yökötyttää ja kerran tuli oksennus suuhun asti. Ruskea tuhru alkoi taas tänään joten pelko on valtava.. viikon päästä eka neuvola. Ei millään jaksaisi sinne asti odotella. Jollain ihmeellä täytyisi yrittää pitää toivoa yllä.
Minkä verran sulla on tuota tullut? Mulla äitienpäivä yön jälkeen tullut neljänä aamuna ruskeaa , lähinnä pyyhkiessä aamuisin. Mistä lie johtuu mutta kyllä sitä kaikkea miettii.
 

Yhteistyössä